• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Pernocta a Torroella de Montgrí

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 10 mesos 1 setmana #51535

Hola, companys!
Aquest dissabte tenim partit de rugby a Torroella de Montgrí. Pensava que potser hi aniríem amb l'auto. He vist que hi ha un castell espectacular. El poble suposo que també deu valdre la pena visitar-lo.
La pregunta... algú hi ha pernoctat? Hem vist que hi ha una àrea privada, però volia saber si hi ha altres opcions. M'imagino que a prop de la zona esportiva no deu haver problema per pernoctar.
Gràcies!

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 10 mesos 6 dies #51548

Bon dia enric72,

no sé si podré ajudar-te: només he trobat aquesta ressenya de furgoperfecto d'un lloc on poder estacionar i pernoctar al nucli de Torroella. És aquest: www.furgovw.org/index.php?topic=243446.0 . No sé si s'adapta a allò que necessiteu.

I per si et serveix, en proximitat a Torroella, jo he pernoctat a:
Sant Pere Pescador, estacionament i pernocta en el pàrquing de terra a peu de la travessia de la GIV-6217, que trobaràs a l'alçada del c. Pau Casals.

Calella de Palafrugell: hem estacionat i pernoctat en el pàrquing situat poc abans d'arribar a la rotonda o plaça del Doctor Trueta. Pàrquing de terra, lloc tranquil en un barri tranquil, envoltat de segones residències.

Apunt: La meva experiència a Torroella és molt antiga, i no crec que sigui útil. A l'inici de la nostra època autocaravanista visitàvem un parell de vegades l'any el barri marítim de Torroella, l'Estartit, bàsicament un càmping petit amb piscina climatitzada que anava de conya com a destinació per a un cap de setmana tranquil, en temporada baixa, amb els nens petits....fins que em vaig adonar de la gestió municipal de la nostra manera de fer turisme: un munt de senyals prohibint l'estacionament i pernocta de les autocaravanes a l'Estartit. I vam decidir que ja n'hi havia prou...des de llavors que no trepitgem l'Estartit ni els seus càmpings, restaurants, botigues, etc. i per extensió Torroella.

Salut i encert! i que vagi bé el partit!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 10 mesos 5 dies #51564

Hola de nou,
per cert enric72, una pregunta per curiositat: en quina posició jugues al rugby ?
Jo al seu dia hi vaig jugar i tinc bons records. Jo jugava en concret de tercera línia de la davantera, amb el 6.
Salut i encert! i bon partit...i millor tercer temps! :) .

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 10 mesos 4 dies #51567

Bona nit Enric nosaltres i vam anar per una fira el mes passat i vam dormir a davant de l'àrea sens saber-ho que hi havia àrea, també a l'espai Ter hi havia unes quantes autos, a tot arreu estereu bé i el fi d'any el vam fer a l"Estertit i vam estar perfectes a l'estiu hi ha barrera però ara no.

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 10 mesos 3 dies #51570

Hola, nosaltres fa uns mesos vam dormir a Gola del Ter, el lloc és molt tranquil, però allunyat de qualsevol nucli urbà.

goo.gl/maps/SfG1mpmEtXF2

VAgi bé!!
Salut, Kms i República!!!

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 10 mesos 2 dies #51575

Hehehe no jugo pas jo, sinó la meva filla. Juga d'ala als https://www.instagram.com/rugbygranollers/Spartans de Granollers Dissabte juguen contra els Senglars de Torroella. Esperem que no plogui!

MarceCRN va escriure: Hola de nou,
per cert enric72, una pregunta per curiositat: en quina posició jugues al rugby ?
Jo al seu dia hi vaig jugar i tinc bons records. Jo jugava en concret de tercera línia de la davantera, amb el 6.
Salut i encert! i bon partit...i millor tercer temps! :) .

Salut i encert!

Last edit: per enric72.

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 10 mesos 2 dies #51576

Bon dia !
i quin lloc de pernocta més maco, Kabretes. A mi aquesta mena de llocs m'agraden molt, les pernoctes són úniques, amb el soroll de les onades, i si a sobre no hi han núvols i gaudeixes del firmament ja és el súmmum....i per ubicació m'imagino que les sortides de sol deuen ser increïbles.
Veig que l'accés és per pista de terra, oi? Vull dir que que s'ha de preveure si hi han/hauran pluges, oi?.

Salut i encert!

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 9 mesos 4 setmanes #51586

Bon dia MArce,

sempre que podem, busquem llocs tranquils per dormir, no es fa res estar sols, la recompensa en tranquilitat, silenci és brutal..

hi ha gent que quan busca lloc per dormir, s'apropa a les altres ac, nosaltres intentem anar a l'altra punta, som aixi´d'insociables.. :laugh:

la pista que porta fins a gola del ter és una pista dura, per tant no crec que s'enmedrdi gaire si hi ha pluja.

a xalar!!!

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 9 mesos 4 setmanes #51588

Hola!
Al final, vam pernoctar a l'àrea de www.autocaravaninglagranja.com/ca/ Totalment recomanable. No trigarem gaire a tornar-hi. Torroella té mooooltes possibilitats (pujar al Montgrí, castell, dunes, Gola de Ter, Platges Estartit, Medes....).
Al nostre blog en tenim una petita crònica: casetasobrerodes.blogspot.com/2019/01/rugby-torroella.html
Vejam si en els propòsits d'any nou tenim més al dia el blog ;-)

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67, Kabretes

Last edit: per enric72.

Pernocta a Torroella de Montgrí fa 9 mesos 4 setmanes #51589

pinta molt bé el lloc Enric, el tindrem en compte, ja que la zona de l'estartit ens agrada molt, ho tenim una amics que hi tenen un hostal i quan està obert, fan una caldereta de llagosta que està boníssima i el preu està molt bé.

nosaltres , precisament h va ser per una acte que es va fer a favor de la Dolors Bassa, vam fer tot ua performances, entre la platja, el poble i la plaça de l'ajuntament..

teoricament hauriem d'haver rebut un video, `però encara no el tenim....

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

avisuso en 3 dies (24.11), Gebra en 6 dies (27.11), Putxet en 9 dies (30.11)

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.