• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consulta sobre Banyoles fa 1 any 5 mesos #51749

Bon dia!
Tinc previst fer una escapada per la Garrotxa-Pla de l'Estany i a l'hora de trobar un lloc de possible pernocta a Banyoles trobo, al fòrum Totcamping, que les darreres referències són de fa 10 anys o més. Algú té informació recent sobre Banyoles o rodalies on poder pernoctar?
Sospito que no ha d'haver-hi problema però, vaja, si algú té experiència recent serà benvinguda.
Salut i encert! I gràcies!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Consulta sobre Banyoles fa 1 any 5 mesos #51751

Hola Marce,

Fa temps qe no hi anem però pel que sé hi ha una area de pernocta que està al nord del l'estany, em sembla que és diu Dormestany, també hi ha una casa de turisme rural.
També se que a banda i banda del llac hi ha alguns aparcaments on hi ha gent que hi ha dormit, però no se com estan.
Sort i que gaudiu de la visita.
Salut, Kms i República!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

CentellesCultura (16.01), tonisx en 6 dies (22.01), anioliver en 11 dies (27.01), Sabaterra en 13 dies (29.01), city490 en 14 dies (30.01), Damia i Carme en 18 dies (03.02), mire en 18 dies (03.02), BIGMYCH en 20 dies (05.02), clara en 20 dies (05.02), DAN en 21 dies (06.02)

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.