• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Ja som de tornada de Flandes!

Ja som de tornada de Flandes! fa 1 any 1 mes #51803

Hola!
Doncs això, que ja som a casa després d'unes setmanes per Flandes. Si algú necessita alguna infro al respecte, a disposar!, més endavant ja enllestiré el relat.

Inicialment pensàvem visitar Eslovènia, però a darrera hora no ho vaig veure clar ( per climatologia i xarxa autocaravnsita disponible) i vam optar per Flandes, que feia 7 anys que no la trepitjàvem, tret d'una quedada a Brussel·les que vam fer amb uns amics, al des2017 ;-) .

Ah! I si encara esteu de vacances, gaudiu! i que tingueu una feliç tornada!

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Ja som de tornada de Flandes! fa 10 mesos 1 dia #52019

Seria molt interessant tenir el teu relat en pdf per poder-les compartir a la secció de relats aquí a la web.
I si em facilites un lloc des d'on descarregar una còpia de les imatges també les compartiríem.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Ja som de tornada de Flandes! fa 9 mesos 4 setmanes #52020

Bon dia!
Cap problema. Miro com fer-ho i t'ho comento en privat.
I gràcies per l'oferiment.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Ja som de tornada de Flandes! fa 9 mesos 4 setmanes #52021

Hola a tots, Marcé pensem anar a Brussel·les a veure un familiar, he buscat pero no tinc clar on poder pernoctar. Si us plau em pots dir on poder deixar la AC?
Gràcies! :)
D'on no n'hi ha, no en pot rajar

Re:Ja som de tornada de Flandes! fa 9 mesos 4 setmanes #52022

Nosaltres a l’estiu vam estar a un parell de parkings.
El primer, al costat de l’atomium.
És de pagament de 9:00 a 18:00.
La gent hi pernocta.
El segon, al parc del cinqüentenari, aquest gratuït i a prop del centre.
No vam pernoctar en cap d’ells, ja que vam fer només visita d’un dia.
Hi ha un àrea tancada i amb serveis també a prop del centre que costa 30€/ dia.

Sent from my iPhone using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH

Ja som de tornada de Flandes! fa 9 mesos 4 setmanes #52023

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres aquest estiu vam estar més tranquils dels que ens imaginàvem a la plaça del cinquantenari, al costat de l'entrada a l'exposició de cotxes.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Ja som de tornada de Flandes! fa 8 mesos 2 setmanes #52048

Bon dia i bon any!
I perdoneu el retard de les respostes, he tingut una tardor de bojos i fins ara , en vacances , que no he pogut posar-m'hi. Vaig per temes:
- Webmaster: t'he enviat un email amb info sobre el nostre viatge a Flandes.

- BIGMYCH : segur que ja no serveix la meva resposta, ho sento. Mira: nosaltres a Brussels , per estades llargues ho hem fet amb l'autocaravana estacionada a l'àrea de l'alberg de joventut Géneration Europe www.lesaubergesdejeunesse.be/bruxelles-generation-europe

El preu (30€/nit/vehicle) inclou estacionar, connexió, àrea autocaravanes i esmorzar ( per un màxim 4 ocupants) així com accés als serveis de l'alberg (dutxes, rentadores, menjador, wifi, etc). IMPORTANT: cal reservar amb antelació.

I això és tot. I ho sento pel retard.

Salut i encert!

PS: per l'Omplim Brussel·les al desembre del 2017 vam estacionar (i pernoctar) en un pàrquing públic, al costat d'una comissaria de la policia, el P+R Delta , www.parkandride.brussels/en/park-ride-brussels/ ; i mentre érem a la mani algú va intentar entrar-hi per la porta de cabina...sense èxit, em vaig adonar perquè es vam trobar el pany forçat però funcionava. A una altra autocaravana veïna si que hi van entrar :-( .
Adjunts:

Ja som de tornada de Flandes! fa 8 mesos 2 setmanes #52049

Bon any!
I tant que em serveix la resposta perque el viatge sera aquest any, prenc nota de tot.
Moltes gràcies!
D'on no n'hi ha, no en pot rajar

Ja som de tornada de Flandes! fa 8 mesos 2 setmanes #52052

Hola,
per cert, si el vostre interès va més enllà de Brussel·les tal vegada us pugui interessar les guies USE-IT.
Al mateix alberg sempre hem trobat disponibles versions en paper i gratuïta ( DINA3 plegat en format díptic) de diverses ciutats belgues. I si no, la pots buscar i descarregar d'aquí: www.use-it.travel/home

Es tracta de guies monotemàtiques per ciutats, fetes per gent de la mateixa ciutat i amb consells i comentaris que no sempre trobaràs a les guies habituals. També, com estan fetes per gent jove i per a gent jove - com nosaltres ;-) - , trobaràs consells molt pràctics, recomanacions locals, i sense perdre de vista el tema econòmic.

Jo, personalment, sempre que volem visitar una ciutat europea miro si n'està disponible, no només tenen ciutats belgues.

Salut i encert!
PS: tinc pendent enllestir el meu relat de la visita de 2 dies i mig a Brussel·les. A veure si m'hi poso i et passo el link; mentre, si puc ajudar-te, estic a la teva disposició. Foto de la Jeanneke Pis, que ens va fer molta gràcia:

Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 2 dies (25.09), Pelicans Voladors en 15 dies (08.10), Macià62 en 26 dies (19.10), manel en 30 dies (23.10), Ddolors en 37 dies (30.10), XANU en 37 dies (30.10), joan i andreu en 39 dies (01.11), vistur en 40 dies (02.11), LaSanta en 42 dies (04.11)

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.