• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cantabria fa 8 mesos 3 setmanes #52186

Bones!
La setmana que ve hem decidit marxar uns dies a Cantabria. Alguna recomanació per visitar, dormir, de NO anar...
Moltes gràcies!
Salut per a tots i totes!

Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Cantabria fa 8 mesos 3 setmanes #52187

Bon dia
Jo de pujada miraria de coincidir el sopar a Logronyo (zona tapas carrer Laurel) i a dormir allà mateix, per rebaixar el vi
Si vas a Santander a pedreña hi ha el restaurant la trainera amb bon peix bones vistas i preu raonable
Al parque de cabarceno hi parking de ac amb vistes als elefants no es necesari entrar per dormir
Imprescindibles:
Pisos de europa(fuente de)
Santillana
Comillas
SAN Vicente de la Barquera( a banda del cantant tenen unes gambes molt bones)
Jo ho ajuntaria amb Asturias si pujada 15 dies don temps per fer-ho i te llocs molt macos
Salutacions

Els kilòmetres son felicitat

Re:Re:Cantabria fa 8 mesos 2 setmanes #52188

carlos.mataro va escriure: Bon dia
Jo de pujada miraria de coincidir el sopar a Logronyo (zona tapas carrer Laurel) i a dormir allà mateix, per rebaixar el vi
Si vas a Santander a pedreña hi ha el restaurant la trainera amb bon peix bones vistas i preu raonable
Al parque de cabarceno hi parking de ac amb vistes als elefants no es necesari entrar per dormir
Imprescindibles:
Pisos de europa(fuente de)
Santillana
Comillas
SAN Vicente de la Barquera( a banda del cantant tenen unes gambes molt bones)
Jo ho ajuntaria amb Asturias si pujada 15 dies don temps per fer-ho i te llocs molt macos
Salutacions

Els kilòmetres son felicitat

Moltes gràcies!!!

Salut i kms!

Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12