• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cantabria fa 2 anys 7 mesos #52186

Bones!
La setmana que ve hem decidit marxar uns dies a Cantabria. Alguna recomanació per visitar, dormir, de NO anar...
Moltes gràcies!
Salut per a tots i totes!

Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Cantabria fa 2 anys 7 mesos #52187

Bon dia
Jo de pujada miraria de coincidir el sopar a Logronyo (zona tapas carrer Laurel) i a dormir allà mateix, per rebaixar el vi
Si vas a Santander a pedreña hi ha el restaurant la trainera amb bon peix bones vistas i preu raonable
Al parque de cabarceno hi parking de ac amb vistes als elefants no es necesari entrar per dormir
Imprescindibles:
Pisos de europa(fuente de)
Santillana
Comillas
SAN Vicente de la Barquera( a banda del cantant tenen unes gambes molt bones)
Jo ho ajuntaria amb Asturias si pujada 15 dies don temps per fer-ho i te llocs molt macos
Salutacions

Els kilòmetres son felicitat

Re:Re:Cantabria fa 2 anys 7 mesos #52188

carlos.mataro va escriure: Bon dia
Jo de pujada miraria de coincidir el sopar a Logronyo (zona tapas carrer Laurel) i a dormir allà mateix, per rebaixar el vi
Si vas a Santander a pedreña hi ha el restaurant la trainera amb bon peix bones vistas i preu raonable
Al parque de cabarceno hi parking de ac amb vistes als elefants no es necesari entrar per dormir
Imprescindibles:
Pisos de europa(fuente de)
Santillana
Comillas
SAN Vicente de la Barquera( a banda del cantant tenen unes gambes molt bones)
Jo ho ajuntaria amb Asturias si pujada 15 dies don temps per fer-ho i te llocs molt macos
Salutacions

Els kilòmetres son felicitat

Moltes gràcies!!!

Salut i kms!

Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12