|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Pel pont del Pilar volem anar cap la vall d´Aran.. per caminar, caminar i caminar :mrgreen: =)) anirem a Montagarri i alguns llocs mes.. per fer cames i gana :roll: qui volgui venir ja ho sap :mrgreen:
Em fa molta ilu dormir a les pistes :mrgreen: Mª José :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies per l'invitació, nosaltres si no hi ha res de nou suposem que ja tindrem la cv arreglada i també volem fer una sortideta, però nosaltres anirem algún camping, fins l'últim moment no sabrem el que.
Records als de casa No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Quina zona més maca...però encara la tinc per descobrir...només conec vielha i Bossot, vaig estar fa 12 anys però la neu no ens va deixar fer quasi res.
Que gaudeixis molt del viatge. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
ha estat un cap de setmana fantastic, bona temperatura, bon menjar i sobretot bona gent .
moltes gracies per haver estat tant amables i sobretot per haver deixat que us acompanyessim, tot ha estat molt maco . espero que ens trobem en unaltre sortideta i sobretot no us oblideu de los boletos de la once que en el montseny crecen en el monte... una abraçada. |
|
|
Un pont del Pilar xulisimmmmmmmmmmmmmm!!!!!!
i perquè ha estat xulisim???? Perque hem conegut en Jordi i la Margarida.... i les seves gossetes ...fan servir el nick de Carreras...un matrimoni amb un cort que no els hi cap dins el cos :mrgreen: Els vem conèixer sota el marc incomparable de Taull ..... Allà també hi eren "joseluisigisela"......i les tres families hem pasat un dies guapisims!!!! Hem baixat fins a Montgarri....hem dormit sota un llençol d´estrelles.... hem conegut el Aneto....hem fet un " dinar, berenar, sopar" molt especial :mrgreen: hem baixat per un tobogan que ens convertia amb nens petits :mrgreen: hem tocat l´esquena d´una bruixa que ens portarà molta sort La gisela ... m´ha fet tornar al temps de quan les meves filles eren petites... tornant a cantar cançons de la guarderia.... :-)) No hem parat de xerrar =)) per això feiem gana!!!!! La veritat es que crec que he estat jo la mes xarraire oi????? :mrgreen: Moltes gràcies Carreras i Joseluisigisela pels bons moment que ens heu regalat i per haver volgut compartir amb nosaltres els vostre temps :mrgreen: Un petonàssssssssssssssssss de tot cort dels TIRAMILLAS :mrgreen: M.José :mrgreen: |
|
|
Companys de la sortida del Pont del Pilar.
En primer lloc, moltes gràcies per la bona acollida en la vostra sortida, a la qual ens varem afegir. Tal com dieu ens ho hem passat molt bé, pero em sembla Tiramillas que no vas poder parlar tot el que volies, doncs la meva dona no et deixava. La companyia, els paisatges, l´excursió, la gastronomia i els rovellons, han estat excelents. Aixó no es pot superar!!!. I ho celebrarem el día 22 de desembre. Tal com vam quedar, anirem tots a dormir al ras, sobre la neu a dalt el cim que vaig anar a fer de tarda i retorn de nit.........., sort de la teva filla que es va cuidar d´anar-me enfocant des de l´AC, mentre baixava de nit, per tal que no xafés cap cagarada de vaca. Quan un ja és de l´imserso, poder baixar per tobogans de pedra i poder jugar a basquet amb dues noietes molt guapes, que en algú s´han d´asemblar, et sens una mica més jove. Un "culet, culet" de part de la Laska i un "guau" de la Laika. Una forta abraçada a totes les dues families i uns petons per a les mes joves i per a la petita Gisela. Margarida i Jordi Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Hola família,ens alegrem molt de que tot us hagui sortit rodo.Una de les coses que m'alegra saber es que heu conegut al Jordi i la Margarida.Dues magnifiques persones a les cuals els desitjem el millor,si a més heu pogut compartir amb joseluisigisela tot el cap de setmana ja no es pot demanar res més.Ara a desacnsar que demà s'hi ha de tornar.ja queda menys per la kedada on podrem compartir les nostres vivencies.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|