|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Voldriem anar aquest pont del Pilar a La Rioja. Algú em pot informar sobre alguna ruta interessant? Llocs, espais,... gràcies. :D
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
És una zona que no conec, malgrat la tinc a prop quan vaig de vacances a Burgos.
Però tinc anotats uns quant sllocs, que t´els paso per si et serveixen. Pobles mitjavals: - Cuzcurrita del Rio Tiron. Per sota de Miranda de Ebro. Castell més salt d´aigua. A prop Casalerreina - Briones, al sud d´Haro. Aprop Nájera ,vila mitjaval de S. Vicente de la Sonsierra. - Sajazarra. aprop: Cellorijo amb vistes excelents. - Cornago, al sud d´Arnedo. - Artajona: muralla. Per la part limítrofe amb Burgos et trobaras un bonic paisagte i el Monestir de Valvanera, Anguiano, San millan de la Cogolla... - Ezcaray. www.ezcaray.com o .org - Castell de Clavijo, a 10 km de Logronyo...com veus m´agraden els castells i l´época mitjaval... :roll: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Lo mismo te digo, casi toda la Rioja la tengo en la carpeta de "Pendientes".
Lo poco que conozco (Santo Domingo de Silos y Ezcaray) es para no perdérselo. |
|
|
Quincho....Santo domingo de Silos está en Burgos......
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
El Qincho debia voler dir Santo Domingo de la Calzada, que queda a prop
d'Haro.Cap de les dues poblacions et tens de perdre, Haro perque es la capiatl del bon vi (hi he comprat un dels millors vins de la meva vida, ara no recordo el nom, pero tu demanes el vi del casament del prinçep, tothom et donera reó) i Sto. Domingo que es medieval i si entres a la catedral podras veure-hi els pollastres dintre ( la historia no la recordo massa be pero esta relacionada em un miracle que va fer el Sant) i Najera tambe t'agradara la colegiata i la catedral es troban en el cacs antic, queda just sota la muntanya de seguida ho veus es la part antiga Tota la zona es molt agricola, i be encara que diguin que es la regio o comunitat autonoma, on la renta per capita es mes alta :?: , doncs busca, compara i despres ja en tornarem a parlar :mrgreen: Que tinguis unes bones vacances |
|
|
Ostres! Moltes gràcies a tots, m'he donat informació quasi com per fer unes vacances més que una escapada, però mirarem d'aprofitar-ho bé, repeteixo, gràcies a tots.
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
|
Caray, que fallo. :oops: :oops:
Si, era Santo Domingo de la Calzada (donde cantó la gallina después de asada). Lo cual aclara el milagro, cuyos detalles no recuerdo, pero sí la consecuencia: que se quedaron sin gallina. |
|
|
A Prop també tens els Monestirs de Yuso i de Suso, que a mi em van agradar molt, un és el primer que es va fer aprofitant una balma a la roca i l´altra va construir-se a rael de l´expansió del primer...Al primer que es va construir (crec que és Suso) estàven guardats els caps dels 7 Infants de Lara, que són del meu poble....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
COM HO VEIEU?
Gràcies a tots per les vostres aportacions, el viatge va anar molt bé i la veritat es que hi ha llocs com aquest, La Rioja, que segur que donen molt de si. També vem aprofitar per coneixer a Laguardia (Rioja Alavesa) aquest nou hotel que han fet a les bodegues "Marqué de Riscal", és curiós de veure (per fora, perquè per dins no et deixen entrar si no tens invitació o reserva). Val la pena de fer una visita a les bodegues de "Marqués de Riscal", suposo que també n'hi ha d'altres, però la veritat és que en aquesta època de verema va estar molt interessant, amés et fant un recorregut de més d'una hora que val molt la pena, ho recomano. El que no em va agradar tant, i vull denunciar, és l'actitud d'alguns "autocaravanistes" que al meu entendre no van actuar correctament. M'explico: el divendres dia 13 d'octubre vem anar a visitar el monestir de Suso y Yuso. Al costat del de Yuso hi ha un gran i magnific pàrquing on no tens cap problema per aparcar (i potser tampoc per pernoctar, això no ho sé). No es pot pujar amb vehicles propis fins el monestir de Suso per qüestions de conservació i et porten amb un microbús. La cosa és que nosaltres estèvem esperant el microbus de la tarda, aparcats al pàrquing i vem aprofitar per dinar, dins de l'auto. Al migdia van arribar tres autocaravanes i es van instal·lar al pàrquing, deixant entre dues d'elles tres espais de parquing buit. Tot seguit van treure els dos tandalls, taules, cadires i tota mena d'estris i van organitzar un bon dinar amb xirinola inclosa... a mi personalment no em va semblar correcte, per la qual cosa els vaig fer el comentari que en un lloc com aquell (un pàrquing) no em semblava correcte que donessim aquella imatge. Em van respondre, molt amablement, que quan acabessin ja ho recollirien tot. En vaig fer algunes fotos que no publico per respecte envers ells, cosa que crec que ells no van tenir en respecte al lloc on estaven A mi personalment no m'agrada utilitzar un espai de pàrquing com si fos una Àrea de servei per AC o bé un càmping improvisat. Crec que coses com aquestes fan que, a la curta o a la llarga, poguem tenir problemes a l'hora de poder estar en un lloc (segur que no sempre, però tot hi ajuda). Crec que, quan és el cas, cal que sapiguem passar desapercebuts i no donar motius perquè cada cop ens "acotin" més els llocs d'estada. A mi no em sembla correcte, però, és clar, és una opinió personal. Perdoneu si m'he "enrotllat" però m'agradaria saber com ho veieu. Gràcies. :roll: Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
|
hola Francescat, la teva manera de reaccionar hem sembla molt correcte
posiblement aquets senyors, si es que estan en algun forum, seran els primers de criticar aquest tipus d'actitut. Com molt be dius aquesta forma d'actuar al final porta concequencies greus, que a les hores tambe son refusades per els mateixos. Jo tambe tinc una foto d'un italia (d'una autocaravana italiana), en el parking de Chamonix, on es pot veure que el tio esta " como Pedro por su casa" els estenedors de l'ac cap a la farola i el tio prenen el sol i passant de tot.Amb aixo vull dir que per tot arreu hi ha personatges de cuidado. Salut |
|
|
Gràcies Jofranc, un a vegades un té la sensació de "bitxo raro", però estic convençut que actituds com aquestes són les que fan que a vegades no siguem massa ben vistos o bé se'ns prohibeixi estar o pernoctar en certs llocs. Una llàstima! :o
|
|
|
A la larga no, a la cortísima: de hecho, es algo que YA NOS ESTA DANDO PROBLEMAS. Muy bien hecho, Francesc...... y no eres ningún Bicho Raro. |
|