|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hi ha algú que hagi estat en aquest camping, per internet fa patxoca.
Una saludo, Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs ja soc de la zona el lloc en si es molt trequil i agardable, cap soroll
si en sens algun sera dels mateixos campistes dic lo del soroll perque esta apartat, la carretera mes transitada esta situada a 10 kms tant cap a nort com cap el sud, podra anar a buscar bolets, es el pais perfecte, pots anar a fer caminades, poblacions mes properes, Prats de Lluçanes, Merles, Salselles pots fer-ho caminant, Borredà, St. Jaume de frontenya, enfi sempre estaras dintre del mon rural i el bosc Els lavabos no se com estan pero el camping es relativament nou, per la qual cosa dedueixo que tenen d'estar be, es una zona molt maca i molt bona gent :mrgreen: |
|
|
saur el camping es d'un senyor del meu poble i son molt bona gent.Crec que estareu tal com diu el Jofranc al mig d'un paradis.Bon cap de setmana i a disfrutar de la caravana.
salutacions a la família. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Bon dia !!!!
Cap de setmana perfecte, el camping està força bé, les instal.lacions estan netes, la gent de recepció maquiiiiiiiiiisima, si no es per ells no aconseguim arrivar al campings ( :mrgreen: ) i l'entorn es ideal per desconnectar (am Movistar no hi ha cobertura). I dels campistes, tot hi ser tots de temporada, molt respectuosos amb l'ètica de camping, ja sabeu... elements d'acampar, soroll, etc... I bolets molts...... Saludos de Lleida Marta & cia.
|
|
|
Vaja SAUR, doncs sembla que vas quedar fora de cobertura =)) =))
Ja ens ho semblava que t'agradaria la zona es molt maca i tot i aixo avans encara estaba millor i es trobavan mes bolets, pero desde els focs del 94 :twisted: ha quedat una mica d'aquella manera. |
|
|
Jofranc, del que no hi havia cobertura era amb Movistar dance dance
però hi ha d'altres companyies ¿no? :roll: :roll: Un saludo Marta & cia.
|
|
|
SAUR no t'has pas enfadat per lo de la cubertura, era broma et volia dir
que alla a la vall de merlès al ser tant tarnquil i apartat de tot arreu un queda desconectat, referent al telefon doncs no anaba per aqui la cosa. Si t'he molestat et damano disculpes Volia dir-te que el vigilant i la Sra. del restaurant son amics nostres, son molt bona canalla. |
|
|
Jofranc, per favor!!!!!!!!!!!!!!! com m'he d'enfadar, no sé en quin sentir parlaves tu, jo amb tot el que vulguis malpensar :mrgreen: :mrgreen:
Ja m'anireu coneixent soc una mica dolentota 8-) i com que al curro estic fastiguejada.... Una abraçada desde Lleida Marta & cia.
|
|