|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
amb autocaravana, per Tuxen.
Volem recorre el Solsones i el Bergadá durant aquest pont i tinc dbtes de pasar per aquesta carrtera, recordu que fa uns anys era una mica dolenta. Sabeu com està ara. ` Salut. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
L'hivern passat vam anar a esquiar a Tuixen i després vam anar a dormir a Puig-Reig, una mica més avall de Berga. La carretera era força dolenta, però amb paciència i temps, es pot fer bé.
La sort va ser que les nenes se'ns van adormir només sortir de Tuixen i no es van adonar de les corves, la boira... i algun altre contratemps més. |
|
|
Però s´ha de dir que el paissatge és molt maco.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Nosaltres vàrem sortir de les pistes de Port del Compte direcció Tuixen, pendent bastant pronunciada i despres carretera estreta, el tram fins a Tuixen en vaig creuar amb un camió de begudes, justet, justet. L'asfalt amb bones condicions
Salutacions Enric |
|
|
... i de Tuixent a Gosol, osia per anar al Pedraforca (a mirar-lo )
Merci a tots. |
|
|
Si no recordo malament, trams estrets al sortir de Tuixen i bona carretera després. Crec que per creuar Gosol, si hi ha molts cotxes estacionats a la plaça fa que tinguis que passar per l'esquerra.
|
|
|
La carretera que et prota de l'eix del Llobregat fins a Gosol es bona, pero
em molts giravols es una carretera de muntanya con tota la resta.Ara be no es pas per corre es per anar a contemplar el paisatge i els poblets que vas troban com Gosol, Josa del Cami, tuxen, la Vansa en fi per parar-te a qualsevol recó i comtemplar el mon inclús parlar em els vilatans i veuras que fins i tot et convidaran a un refresc per arribar a la Seu. Si només vols fer el Solsones baixes per Josa i pujes per Tuxen cap a dalt a les pistes d'esqui i cap a Solsona o per St. Llorenç per el pantà també fins a Solsona Que tinguis una bona ruta. Totes aquetes carreteres estan plenes de giravols. Poc a poc i a disfrutar |
|
|
Acabem d'arribar, ha anat perfecte, hem pernoctat dos nits a Gósol en un passeig iluminat junt amb varIes AC mes, vem fer un a mica de camí cap el Pedraforca, pero sols una mica.
Realment la carretera fins Tuixent es molt bona, extranya que limitin la velocitat, hem continuat fins La Coma, Les Fonts del Cardener, La Pedra, Sant llorens, l'embassament de La Llosa del Caval, Solsona i allá hem decidit tornar a BCN per estabial-nos les caravanes de demá. Salutacions. |
|