• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6488

Aquests cap de setmana volem anar a "caçar bolets", bé dissabte al matí (els nens tenen actuació a les 5 de la tarda), o diumenge. Per proximitat ens agradaria zona del Montseny o Vallgorguina, però el nostre problema és que els bolets només els veiem al mercat i, és clar, si no anem amb algú que sàpiga, ho tenim malament.

Algú s'apunta? Em sembla que per la zona de Vallgorguina hi ha un "merendero", on podríem dinar... Bé, s'accepten propostes i si algú s'apunta us passo el mòbil per kedar.

Petons,
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6489

nosotros tuvimos alquilada durante muchos años una masia en Vallgorguina, Can Nonet del Sot, por esa zona hay bastantes rosinyols y trompetes de la mort, tambien aunque pocos rovellons, otra zona es el camino de Olzinellas, esta noche cuando hable con mis "contrarias" quizas nos apuntemos,
¿lo del merendero como va, llevarnos nosotros la comida y bebida o alli hay de todo?, por el merendero hemos pasado muchas veces, pero nunca nos hemos parado.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6496

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1798
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres només trobem al mercat, :oops: , però diumenge ens podem, si més no, riure.

Quedem per teléfon, si voleu.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6499

Per lo del "merendero", imagino que hi ha taules i bancs de fusta, potser també graelles, però el millor és portar el dinar fet, truita amb patates, o quelcom semblant. No sé si hi ha bar, perquè el que jo recordo és de fa molts i molts anys (en Xavier diu que no recordo res), i tant sols sé on és, ja m'assabentaré... És el parc natural del montnegre-corredor, tinc un folletó al cotxe i m'ho miraré. Bé, ja em diràs alguna cosa.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6500

por lo que yo se, en el merendero tenian graellas y un bar, donde era obligatorio comprar la bebida, tambien vendian leña, la zona del corredor esta antes de llegar a Vallgorguina, es la zona del dolmen , digamos que esta entre Vallgorguina y Llinars, esta zona la conozco menos, porque habia que cojer el coche y cuando estaba alli me gustaba olvidarme de el, y caminar.

venga,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,moveros y decirdirlo, Sabado o Domingo? , que cuando llegue Carme la quiero liar.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6501

Em sembla que el merendero al que feu referència és l'area d'esplai del Corredor que està a la pista forestal de Can Bordoi (Llinars del Vallès) a Vallgorguina (just després del santuari, si vens de Vallgorguina). Nosaltres hi vam ser aquest estiu i hi ha taules, graelles, lavabos i bar.

Si quedeu per diumenge al matí, nosaltres ens apuntariem i potser convencem als "Joaqui" (JJV) :D i fins i tot als Cala.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6505

yo me refiero al que hay en la carretera de Vallgorguina a Arenys de Munt, nada mas salir de Vallgorguina. tambien hay la opcion de comprar (si no encontramos) setas en el pueblo, En Vallgorguina, habia una tienda-panaderia "Germanes Ros" que abrian los domingos,

nos conectamos esta noche en el msn&totcamping y lo hablamos?

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6509

Montse, doncs si us va millor per nosaltres diumenge perfecte, així no haurem de marxar aviat. Vinga, aquesta nit ens conectem al MSN i en parlem, d'acord?

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6510

Tonio, ¿es el de Vallgorguina a Arenys, a mano izquierda?
8O Cuentame lo de msn&totcamping :?: :?:

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6514

sobre quina hora? jo ho comentare a en Pere...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6515

si, es ese, saliendo de Vallgorguina a mano izquierda, antes de llegar a la gasolinera.

a las 10 esta noche en el msn, eso si me funciona el ordenador, que se ha ido un par de veces la luz, y no se que le pasa que no tira.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6517

Tonio, diu l'Alba si vindran la Sílvia i la Tina. En quant a l'hora, us sembla si quedem a les 10.00 (més o menys) en algun lloc que sigui fàcil de trobar de Vallgorguina? Jo no ho conec, potser davant de l'església (deu haver-hi una, no?).

Montse, ens hem obert comptes del MSN tipus merce67totcamping arroba hotmail punt com, si et vols obrir un ho acabem de parlar cap a les 10. Ara li deixo l'ordenata a l'Alba...

Bye, fins després.

PD - Marta, si podeu venir encantats, després parlem.
Mercè & Cia.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6526

Avís als interessats: hem quedat el diumenge a les 10:00 a la benzinera que hi ha a la sortida de Vallgorguina, direcció Arenys de Munt. En principi hi anem en Tonio, Nouespai, Monrib i nosaltres. Falta per confirmar algú més. Sí algú s'apunta, podeu enviar-me un privat amb el vostre mòbil per estar en contacte.

Per dinar portarem coses fredes, ja fetes (truita amb patates, llom arrebossat, amanides...), bé, gana no en pasarem, segur.

A reveure!
Mercè & Cia.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6528

Avís als interessats: hem quedat el diumenge a les 10:00 a la benzinera que hi ha a la sortida de Vallgorguina, direcció Arenys de Munt. En principi hi anem en Tonio, Nouespai, Monrib i nosaltres. Falta per confirmar algú més. Sí algú s'apunta, podeu enviar-me un privat amb el vostre mòbil per estar en contacte.

Per dinar portarem coses fredes, ja fetes (truita amb patates, llom arrebossat, amanides...), bé, gana no en pasarem, segur.

A reveure!

¿ y las setas? pero , ¿no vamos a buscar setas? ¿cuando nos las comeremos? esta bien las que sobren si quereis las vendemos en la carretera , pero TODAS las demas nos las comemos, vaya, digo yo

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6529

¡¡¡ Jolines, que rabia estar tan lejos. !!!
Nosotros iriamos pero no por las setas sino por pasar todo el domingo con vosotros.
Pasarlo bien y ser buenos.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6532

Tots els que trobeu m'els mengo ,inclus els dolents =)) =)) .Aixo serà de luxe tants pixapins al bosc. :mrgreen: :mrgreen: .La veritat es que si poguesim també vindriem,pero de moment no pots er.Desitjem de tot cor que disfruteu de la jornada i de la companyia.Una abraçada ben forta per tots.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6550

Doncs al final sembla que gaudireu de la presencia del trío marcelino al complert (je, je).
Trobar bolets no se si trobarem però segur que ens ho pasarem d´alló més bé.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6552

Hola
Como dice Cala el trío Marcelino al completo os acompaña.
La familia JJV se apunta.
Anoche ya lo comente con alguno, pero para que se haga oficial aquí dejo constancia.
Así que hasta mañana. Muchos bolets no se si encontraremos, pero pasarlo bien seguro que lo haremos. :D :D :D :D :D :D

Nos vemos a las 10.00
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6554

Marta, com que no tinc clar si al final us apunteu o no, t'he enviat per privat el meu mòbil. Si t'hem d'esperar avisa'ns.

Un petonàs,

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Es busquen boletaires fa 14 anys 1 mes #6556

Al final no podem anar-hi...em quedo amb les ganes... :8}
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

ecao (02.12), Toti en 8 dies (10.12), Labrit en 10 dies (12.12), Ficus en 17 dies (19.12), Kabretes en 22 dies (24.12), Carles.cat en 25 dies (27.12), MARGA en 27 dies (29.12)

Alguns viatges

• Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.