• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 5 mesos #10751

No només la Monacalia,també estic liat en el tencament de l'empresa i aixó et porta temps,nervis i poca inspiració.Peró et prometo que despres de la monacalia i l'empresa publicaré les vacances d'estiu que fa dies s'estan elaborant en un arxiu word.
Lo de la trobada de trios es una idea a tractar m'agrada,lo dels intercanvis.... :?: :?: :?: no se que hi diràn en Lince i la Carme :mrgreen: :mrgreen: .i tots els altres implicats.
Una abraçada ben forta per tots quatre.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 5 mesos #10759

Eii Monrib, aixó dels trios está bé, oi Jepi?...

Els del Bages no tenim una cosa que m'agrada molt del vostre... i és un nom per anomenar-nos. Monrib.. com va sortir el vostre?.. dona'ns idees.
Jo que soc professional d'aixó de posar noms a tothom encara no tinc l'adient per nosaltres... i estic frustrat per aixó !!!....

salutacions

Jesús / Tiowillson

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 5 mesos #10763

TioWillson,
El nostre padrí el tens molt a prop, en Jepi. Podeu convocar un concurs per trobar-vos un nom adient. Nosaltres ja hem superat aquesta etapa i ara ja estem pensant en un logo i fins i tot en enganxines.

Jepi,
Ja m'imagino que deus tenir massa coses al cap, però ànims i nosaltres amb tantes ganes de festa segur que no et dixem pensar en els contratemps. Ens veurem finalment auest proper cap d setmana? No sé que ens heu donat els del Bages que les sortides de febrer han estat a la vostra comarca!

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 5 mesos #10769

Hem sembla que el gran poeta PereIV va dir que "...com el Bages no hi a res" o va ser el Valles,no ho recordo bé.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .Sigui al Bages o al Bergadà la questió es sortir.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12