|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
La nostra base de dades conté actualment 356 llocs de pernocta i/o avituallament, gràcies als colaboradors que desinteressadament ens han proporcionat les referències: www.viajarenautocaravana.com/aquiparamos/aquiparamos.asp
També està a la vostra disposició un fitxer per carregar en el navegador que proporcionarà els POI's d'aquelles de les que disposem de coordenades. Moltes gràcies a tots i esperem seguir creixent! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
vaig enviar a VEA un avís de que a St Carles de la Ràpita no s'hi pot pernoctar. A nosaltres ens va fer marxar (aquesta setmana Santa) una guàrdia municipal comunicant-nos que hi ha una ordenança municipal, des de no fa massa, que ho prohibeix en tot el municipi. Algun dia poden fer la vista grossa però està prohibit!!!
Veig que no està actualitzat. |
|
|
Crec que si que s'ha tingut en compte la teva observació, Mireia, doncs a un dels 2 llocs que marquen de St. Carlos es llegeix: "Parking situado a la derecha de la entrada del puerto, junto a la Oficina de Turismo.NOTA: actualmente prohibido por Ordenanza Municipal" Moltes gràcies per la teva col·laboració que ens ajuda a ser més útils. |
|
|
Ostres!! Disculpa però no ho he llegit!! Això em passa per anar allò que se'n diu de cul. He de marxar a dos quarts de tres, al migdia, i si mires l'hora de la meva resposta veuràs com devia anar en aquell moment. Només he clicat a l'enllaç i he vist que encara hi figurava St Carles i no m'he parat a llegir els detalls!!!
A l'altre lloc també ho hauria de dir, perquè ens van informar que era per tot el terme municipal. |
|