|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola Companys..
Per demà dia de tots sants voldria fer una escapadeta.. aixi en plan de pasar el dia amb la familia i l'auto. En principi hi havia pensat a Rupit, però fà cuatre dies que vem estar gaudint amb el trio marcelino i voldria alguna altre ideia, que no sigui molt lluny evidentment i que no hi hagi molta gent :mrgreen: :mrgreen: Esperem ideiasss... Gracies. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
eppp .. k no es caigui aquest, sino no em contesteu..jejejej
Salut. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Coneixes la val de Lord? ...jo no , però m´han dit que está força be...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
La fageda d'en Jorda en aqusta epoca es un bonic lloc per passar el dia.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
No marta. no tinc ni ideia on cau la Vall de Lord. Si hi algú k ho sapiga....
La fageda esta bé Jepi, peró, per anar i tornar el mateix dia, s'em fa una mica pesadet, pero es una bona opció. Jo hi havia pensat algun lloc, al costat d'un riu si pot ser, amb un troç gran de gespa verda i fresca on poguer correr i jugar amb els nanos, deixar l'auto puguer seure escoltant els ocells, que sigui net i no hi hagi molta gent, que estigui a prop i que no hi hagin cues. Algú coneix algun lloc aixi?? Salut http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Hola raboga la vall del lot cau per sant llorenç de moruyns, mes amunt de Solsona , hem sembla, nosaltres demà toca anar a fira a Girona, si trobeu el lloc bò dieu per anari algun altre dia, que us ho passeu be.
|
|
|
Hola Ramón, nosaltres hem estat a la Vall de Lord. Es la zona de Sant LLorenç de Morunys i poblets com la Coma. Llegeix el viatge que hi ha del Quincho a VEA i ja veureu com pasareu un parell de díes en un lloc molt maco i poc conegut de casa nostre.
Per altre banda la zona del Priorat tampoc té desperdici o la zona de Montblanc-L´Espluga de Francolí- Vallbona de les Monges. Dir-te que varem trovar el camp del Mollet amb facilitat ja que està al costat de la sortida de Mollet Nord. Comentar-te per si no has rebut la notícia de que els patufets "A" del Bonaire de Terrassa van guanyar al Mollet per 1 a 6. |
|
|
Si aneu de Berga cap a St. Llorenç, pasan per mina en arribar a Guixers
que es un poble rural estareu entran a la Vall de Lord, i com molt be a dic el Cala cap a St LLorenç i la Coma i la Pedra Salut |
|
|
Ok gracies a tots... Cala, et vaig trocar un parell de vegades per telefon per quedar, pero no va ser possible parlar amb tu.M'alegro que guanyesi-ho.
Salut http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
No sé si arribo a temps: des de Bagà pots dirigir-te al Coll de Pal,a uns 2,5 km hi ha una zona de picnic a la riba del riu Greixer, a l’ombra d’un bosc de ribera trobaràs herba, taules, bancs i barbacoes, i el riu Grèixer al costat. Hem anant un parell de vegades i sempre acabem ficats al riu: ens calcen unes sandàlies i pugen riu amunt, els nens s’ho passen pipa..sobre tot si el pare, o sigui jo, rellisca i foto un planxasso de cal deu, típic de càmara oculta :D .
Salutacions. Marce |
|