• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Camping a Girona (interior) fa 19 anys 8 mesos #7528

Hola! Fa temps que us segueixo i m'agrada molt llegir-vos, però això dels fòrums i Internet no és "lu" meu...

Bé, aviam si algú em pot ajudar. Algú ha estat al camping La Balma (crec que es diu) d'Espinelves? Sabeu si està obert tot l'any? O em podeu recomanar algun altre camping per la zona, entre Arbúcies i Santa Coloma de Farners més o menys?

Gràcies ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Camping a Girona (interior) fa 19 anys 8 mesos #7540

Curios el nick 123456, sigues benvingut a totcamping, i ja veuras com amb la colla que volten per aqui et serà molt sencill i distret.
Amb el tema del camping que dius no et puc ajudar però de ben segur que aviat et donaran informació i per experiencia et puc dir que el que et diguin va a misa.

Una abraçada desde Lleida
Marta & cia.

Re: Camping a Girona (interior) fa 19 anys 8 mesos #7542

Gràcies per contestar, SAUR. Sí, mira, no estava gaire inspirada el dia que em vaig registrar :oops:

Re: Camping a Girona (interior) fa 19 anys 8 mesos #7553

123456 dels campings d'aquella zona no hi estic familiaritzat,pero m'agradaria donar-te la benvinguda al teu forum.
Una abraçada desde Navarcles.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Camping a Girona (interior) fa 19 anys 8 mesos #7554

nosaltres som, digem, uns assidus al mercat de l'avet d'Espinelves,pero
lo del camping, i ven segur que ni ha un, no hi hem estat mai per tant no et podem dir si es bo o dolent, pero el lloc val la pena
Joan

Re: Camping a Girona (interior) fa 19 anys 8 mesos #7583

Gràcies per donar-nos la benvinguda i per les respostes.
Jofranc, que la zona val la pena ni ho dubto! a vegades passem per l'Eix i és una zona que tenim ganes de conèixer una mica més, no només de pas, per això buscàvem un càmping per poder fer una mica de parada i fonda.
Aviam si algú hi ha estat per allà...

Gràcies ;-)

Re: Camping a Girona (interior) fa 19 anys 8 mesos #7741

Perquè no hi hagi confusions: 123456 era jo abans. Ara sóc 2seconds, m'he canviat el nick per un amb una mica més de personalitat...

Per cert, ningú coneix algun càmping per la zona d'Espinelves, Arbúcies...?

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12