• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PONT DE DESEMBRE A CAHORS, ROCAMADOUR I LE LOT (França) fa 19 anys 8 mesos #7632

Aquest proper pont de desembre voldriem visitar les zones assenyalades de Cahors, Rocamadour i la vall del Lot. M'han dit que és una zona molt bonica. algú sap on podria treure informació turistica i també zones de pernocta que no siguin càmping. Algú coneix la zona? Gràcies.
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PONT DE DESEMBRE A CAHORS, ROCAMADOUR I LE LOT (França) fa 19 anys 8 mesos #7633

Hola Francesccat, dons si, nosaltres vem estar per la zona a principi d'any, val la pena el viatge, a Cahors vem pernoctar a la part dreta del riu, tens varies zones de parking molt tranquiles i amb molt d'espai. Resumir aqui es un pel complicat, nosaltres el que fem sempre es anar a informació, està al mig del poble i demanem tot i mes..., aixo si, no deixis de visitar les botigues de xocolata, ufff... son bonisimes.

Salut. Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: PONT DE DESEMBRE A CAHORS, ROCAMADOUR I LE LOT (França) fa 19 anys 8 mesos #7634

Bona tarda!!!
A Cahors vems pernoctar devant mateix de la zona esportiva... que està al altre costat del riu... hi ha un aparcament municipal... i es molt tranquil i no es de pagament.... en aquesta mateixa carretera et porta a un camping que hi ha aprop on nosaltres vem agafar aigua i vem buidar previ pagament........ tots els parquings del centre de la ciutat son de pagament...
la oficina de turime esta a la plaça gambetta....m´enrecordo pel nom jejejejej. no parlen castellà... pregunta quan fan el mercat... perque es una pasada!!! carregat de foie d´anec de la zona, formatges, vins, etc, etc.. mmmmmmmmm nomes recordar= ho m´agafa gana!!! També entra dins el mercat de la ciutat que está molt aprop de la plaça gambetta i veuras tota mena de menjars tipics de la zona ...
Nosaltres vem anar a una masia on criaven anecs ... i ens va agradar molt!!!!
El pont medieval es precios....i nosaltres vem fer un passeig amb vaixell...

Rocamadour es un dels llocs mes bonics que he vist de França...de fet em
va recordar al mont saint michel... pero sense aigua.....

La gruta de peche merle..... es una pasada!!!! i us ve de passada!!!
Bergerac, Albi, etc, etc, pregunteu a la oficina de turisme de cahors i us diran on podeu anar per aquelles rodalies....nosaltres ho vem fer aixi.
Seguint el Lot.... trovareu grans marevelles!!!!!
Que disfruteu tant com ho vem fer nosaltres!!!!
un petonàs!
M. Jose

Re: PONT DE DESEMBRE A CAHORS, ROCAMADOUR I LE LOT (França) fa 19 anys 8 mesos #7636

Hola Francesccat , nosaltres coneixem una mica la zona i per això et recomanaria que no et perdessis de cap manera St. Cirq-Lapopie un dels llocs mes macos de França . 3 0 4 AC de la Garrotxa també estem contemplant aquesta possibilitat. Igual ens i trobem . si vas a Rocamadur mol prop teu tindràs Sarlat-la-Caneda per mi Un poble medieval que es una altre joia de França , i també tota la comarca, per llocs
Per dormir no et preocupis tota la comarca n’està plena i son mol boniques

Salutacions Joan

Re: PONT DE DESEMBRE A CAHORS, ROCAMADOUR I LE LOT (França) fa 19 anys 8 mesos #7692

l'any passat per setmana santa, vem fer aquest recorregut i no te desperdici,recomenacions doncs Cahors capital del Lot, es una ciutat monumental,el pont, el teatre,el foro romà,les termes i els carrers del casc antic de tipus medieval, la visita va ser de dia, prop d'aqui hi ha St.
Cirq-lapopie tota la vila esta declarada de Monument Historic, Rocamadour
el poble esta encimbellat, a dalt hi ha el castell on fa una esplanada que hi ha el parkings i just al costat del chateau pots pernoctar sense cap
tipus de por hi troveras altre Ac's, visita obligada Sarlat el casc antic es medieval a la sortida en direccio Perigeux hi ha dues areas per Ac's estaras be pero ves-hi d'hora esta sempre ple, al costat de Sarlat hi ha St Ciprien, medieval,castell, area de pernocta, fan pagar el mati pasa una noia(de molt bon veure, la noia) i si tens tmps que segur que si, t'arribes fins a Oradour-sur-Glane a uns qinze kms de Limoges aqui hi ha el poble que es tot un museu, esta igual com el van deixar els nazis a le segona gran guerra, i si no vols tirar tan amunt ves fins a Roquefort a comprar el famos fromage
Que tingis unes bones vacances.Compte em la carretera

Re: PONT DE DESEMBRE A CAHORS, ROCAMADOUR I LE LOT (França) fa 19 anys 8 mesos #7737

Nosaltres fa anys amb caravana vem acampar en un camping a prop de , vem estar tota la nit sentint aullar a llops , al dia seguent ens van explicar que a l'altra banda de la carretera i havia una de reserva d'animals.
Tenim un record molt bo sobre tot de Rocamadur.

Salutacions

Re: PONT DE DESEMBRE A CAHORS, ROCAMADOUR I LE LOT (França) fa 19 anys 8 mesos #7739

Hola Francesccat nosaltres també anirem per al pont al Perigord , jo he demanat informació aquí www.turismo-lot.com/ i l’he rebut amb una setmana.
Per trobar àrees de AC a França busca aquí
i-campingcar.fr/aires/accueil.htm
Encara estic fent la ruta que mes o menys gira pel voltant de les zones que t’han dit amb els altres post.
Salutacions
Jordi
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

gràcies fa 19 anys 8 mesos #7752

Us agraeixo, de tot cor, a tots aquells i aquelles que m'esteu aportant informació. La veritat és que t'adones de la gent fantàstica que hi ha i de com funciona això de bé. Gràcies! :D
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12