• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Interesant relat de La Mireia per Alemanya. fa 19 anys 8 mesos #8180

Hola amics, l' apartat de viatges va creixent i entre els nous relats i ha el de la Mireia i Família per Alemanya que es molt complert amb tots els aspectes.Felicitats Mireia per aquest escrit que ens ha transportat a unes terres conegudes per nosaltres pero de ja fa molt de temps.Que per molts anys pogueu seguir compartint amb tots nosaltres les vostres experiencies.
Una abraçada a tota la família.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Interesant relat de La Mireia per Alemanya. fa 19 anys 8 mesos #8192

Gràcies Jepi!! :D La veritat és que hi he posat tot allò que m'agradaria trobar escrit quan jo preparo un viatge. He recollit informació de molts llocs i també d'algun relat d'autocaravanistes, però sobretot aquells detalls que fan més interessant i còmode el viatge i que només es poden explicar si t'hi trobes o ho vius.
Acceptaré amb molta il·lusió tots aquells comentaris que em puguin ajudar a fer-lo millor la propera vegada: què hi falta, què hi sobra, estructura del relat... ;-)

Re: Interesant relat de La Mireia per Alemanya. fa 19 anys 8 mesos #8210

Doncs parlant de relats, i sense desmerèixer el de la Mireia, que està super ben documentat, a mi em va agradar molt en el seu dia un que vaig llegir de l'EvaV, sobre el seu viatge a Noruega per un detall molt "tonto", si voleu: posava el que havíen fet per dinar i sopar cada dia!!! I és que a mi això de preparar els menús és el que més em costa, i em va donar moltes bones idees.

Mercè
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12