• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ideas pel pont fa 19 anys 8 mesos #8186

Hola , com esteu?
La veritat es que entro cada setmana pero no tinc costum de escriure...
Ara si que m'he decidit a preguntar quines ideas teniu pel pont
M'agradaria que tot diguesiu on aneu i q tb donessiu ideas.
Una abraçada a tots!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 8 mesos #8187

referent a la pregunta que fas de, com estem?, personalmemt et tinc de dir que una mica avorrit, doncs fa molts dies que no treiem l'ac ha passejar :cry: :cry: degut con ja he dit infinitat de vegades a la fiena i
alguna altre cosa que s'ens hi ha afegit :evil: :evil:
Fins i tot veig que el forum esta una mica decaigut, dèu ser la tardor,
o potser es que no s'organitza cap KDD.La gent no sap que dir o explicar
o fer propostes, no sé estan tots molt desanimats.
Doncs a l'altre questio que proposes, si pogues sortir, crec que fariem
com any passat, aniriem a visitar algun lloc d'espanya, a mi personalment
m'agradaria anar fins a Avila, potser no val res, pero he vist algunes fotos
de gent que hi han estat i sembla maco, es una ciutat amurallada per tant
te de tenir historia, segur que passaria per Teruel i aixi anar descubrin
una mica d'aquesta zona desconeguda per a mi i a la vegada crec que molt interesant ;-)

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 8 mesos #8253

Hola Arcadix quant de temps sense sapiguer de tu. Nosaltres estem pendents del temps per anar a esquiar i en principi ens 'agradaria anar per la zona de Puigcerda.

Salutacions y record per la familia

Manolo :mrgreen:

Mes ideas fa 19 anys 7 mesos #8385

Veig que el meu fil no té molt exit. Estaria bé que expliquessiu on aneu i despres explicar como ha anat aixi anem recollint les experiencies
Vinga , vinga.. !!!! a escriure una miqueta !!!

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 7 mesos #8387

Salutacions Arcadix,

Potser és la tardor però tens raó, tenim el Totcàmping una mica paradet.
Em sap greu no haver-te contestat abans, però no me n'havia adonat del teu fil. No sé si et servirà la idea o potser és massa precipitat, però una bona colla fem una escapadeta a l'Alsàcia. Alguns afortunats ja marxen avui, però farem una bona caravana d'autocaravanes des d'avui fins el dimarts-dimecres que surten els últims. Si t'animes ja ho saps, hi ha un mega-fil al Campingsalon, però no crec que tinguis ganes ni temps de llegir-te'l tot. En resum, visites a Mulhouse, Colmar i Strasburg (i d'altres pobles), trobada al camping l'Ill de Colmer i moltes ganes de passar-ho bé.

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 7 mesos #8392

Hola Arcadix ,quina alegria veuret per aquí.Que tal vas? Esteu tots bé?.
Nosaltres estem com la Tiramillas a l'espera de la neu.També per la zona del sud de França.
Jofranc,ja fa molts dies que aixo està paradot,pero són els dies que envolten les festes i els ponts,tothom te feina.Segurament el fet que la kedada de cap d'any i la calçotada encara quedi lluny també fan que la gent no estigui tot el dia pendent dels fils.De totes formes estem aquí i més colla o menys anem tirant del carro.
Segurament tornant del pont, tothom i dira la seva i s'animara,ja ho veuras.
Una abraçada a tots .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 7 mesos #8448

Doncs nosaltres estem valorant la idea d'anar el sud de frança entran per puigcerda i arrivar fins a gavarnier al sud de lourdes, tot sobre la marxa, si hi ha algu mes que vagi per la zona,o la coneix, podriem intercanviar opinions, ja que nosaltres amb la AC som força "novatillos", fins fa poc anavem de camping amb una cv

salut
oscar

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 7 mesos #8455

Nosaltres tb pensavem en anar al sud de França. Havia llegit la ruta del Jepi i estava bé, encara que tb habiem pensat altres indrets . No ho sabem. Suposso que a ultima hora decidirem. A l'hivern costa més decidir-se pq crec que no hi han tantes cosses per fer

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 7 mesos #8467

Doncs mira nosaltres pel Pont de la Puríssima Constitució també teniem previst el sud de França, començar per Tolosa i anar baixant, amb alguna parada en la ruta del càtars i de la Catalunya Nord però la previsió del temps no és molt bona durant tota la setamana, així que estem mirant cap el sud: sembla que de la Sénia cap a baix no plourà...i si la cosa no està clara meteorològicament sempre ens quedarà Almeria i el seu Cap de Gata :D .
Per cert quan planifico rutes llargues, és a dir, de més d'un cap de setmana sempre faig una ullada a www.meteo123.com . Igual ja la coneixeu, és una web en anglès/francès sobre el temps i el millor és que fa prediccions a 8 dies, només heu d'introduir el pais i escollir una ciutat propera al vostre destí i ja està.
Nota: una vegada un meteoròleg em va dir que a partir del quart dia les prediccions són molt arriscades, però bueno al menys et fas una idea.
Salutacions i bon pont.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 7 mesos #8480

Nosaltres teniem pensat anar a Toulouse i Carcasonne per ejemple, pero no ho sabem segur. Em podeu dir algunes cosses? De la segona ja he sentit parlar molt pero de Toulouse no, pero sent una gran ciutat de França té que tindre cosses interesants. El temps no em preocupa molt pq en aquesta epoca no fa gaire bon temps i es de nit a les 17 h. Tb havia pensat passar per Andorra pero crec q estara massa ple. El problema de la AC a l'hivern es que fer a la tarda-nit. Crec q estar en una ciutat o poble gran dona mes posibilitats per fer cosses encara que sigui passejar i anar a fer el cafe. No he se... Espero la vostre resposta. Tb volia dir que anirem sense nenas.

Re: Ideas pel pont fa 19 anys 7 mesos #8482

Nosaltres d'anar a Tolosa hauriem visitat la Cité de l'Espace, una mena de museu de ciència dedicat a l'espai, fa 3-4 anys el vam visitar i la Sara era massa petita per a entendre alguna cosa, ara és més gran i l'aprofitarà...per cert el museu tenia audioguies en català...tot un detall. I també recordo la reproducció a escala real de la Mir, aquella estació espacial russa que va albergar un munt de cosmonautes durant anys....En conclusió: ens va agradar molt.
De la resta de Tolosa no tinc cap referència més.
Salutacions i bon viatge.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12