|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bueno chicos os dejamos el enlace a nuestra segunda ruta con Suny, espero que os guste... :mrgreen:
www.kampistas.blogspot.com/ Saluditos. Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola echobelly, nomes puc llegir un tros del teu relat fins que vas arribar
a Torà, no se que pasa pero no en surt mes tros :?: :?: |
|
|
Prova de carregar la pàgina varies vegades. Blogger de vegades es colapsa una mica, no se si serà que comencem a tenir massa informació i masses fotografies alla penjades :mrgreen: :mrgreen: hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Carai,Carai,en aquests del blogpost els faltaràn megas de memoria per encavir els vostres relats.
Hem sento orgullos d'haber portat la contraria al Conrad i l'Echobelly en el fet del canvi que han realitzat.Jo tant sols de veurel's m'emocino de pensar lo bé que ho heu passat amb aquesta auto a les vostres mans.A que ha valgut la pèna?. A que no es com ho esperaveu? a que te limitacions?,pero també satisfaccions? quines contrversies,pero es tal i com ho varem sentir tots els que hem fet el canvi.Jo no ho canviaria per res.Ahir parlavem amb el Tiowillson de tota aquella gent que te llogat un apartament a peu de pistes.I si no neva? nosaltres farem una altre cosa i amb la seguretat de dormir alla on voldrem . Ens agrada que ho hagueu passat bé parelleta.Rebeu una abraçada dels vostres amics de Navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, la veritat es que n'estem molt contents del canvi. Es un altre mon, i la veritat es que has de canviar totalment el "chip" pero m'agrada. Imagina't el canvi que ara es l'echobelly qui no vol entrar als campings! Que en dona de voltes la vida. :mrgreen:
Te els seus peros, es clar, pero també en tenia molts la caravana, i el que es segur es que ara ens plantejem coses que abans "ni de coña". Suposo això si que al final m'acostumare a deixar l'auto allà a un parquing i estare sense aquell petit "ai" tota l'estona. A veure si ens veiem aviat i compartint algún viatjet ens segueixes ensenyant mes truquets d'aquest mon. Una abraçada per a vosaltres i la familia del Tio Wilson! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
¡Hola Loli!
El relato esta muy bonito, pero las fotos son preciosas. Y hemos podido ver mejor vuestra AC, ya tuneada. Nosotros vamos al camping Xixerella esta Navidad. Puigcerda, ¡¡ cuantos y que buenos recuerdos !! Un beso. |
|
|
Quina enveja, ens alegrem molt pel canvi.
Nosaltres encara li donem voltes al tema, cada vegada q anem a una kedada no fem res mes que parlar del tema amb la gent que te auto per contrastar opinions. Aveure si ens decidim. Petons |
|
|
Hola a todos:
Y gracias por los piropos jajaj.... Por cierto Carolina el camping es una preciosidad, eso si preparaos para el frio que hará alli, nosotros el finde pasado ya pasamos bastante... Espero que tengais suerte y que haya algo de nieve, aunque creo que la gente que quiera esquiar en este puente (como bien a dicho Jepi) lo va a tener un pelin dificil) por que toda aquella zona estaba pelada... En fin, esquieis o no pasarlo de vicio.. Besazos. :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|