• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #972

La nostra amiga EvaV ens demostra que els grans viatges no estan renyits amb viatjar amb nens petits, tot és qüestió d'organitzar-se. Disfruteu d'aquest magnific i detallat relat amb un munt de fotos molt bones: www.viajarenautocaravana.com/viajes/noruega/noruegaevav.htm

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #993

Gràcie a l´Eva per compartir aquest relat...jo ja estic mentalitzant a la familia per fer-lo d´aqui poc temps... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1009

Molt bé per la VEA que ha publicat aquest magnific relat de L'EVA i Família.Quin joc de lletres(VEA,EVA).Esperem lleguir ben haviat la continuació d'aquest viatge per les terres de Finlandia.salutacions i petons a aquesta gent d'ossona.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1010

Jo també li agraeixo a VEA la publicació del relat, em fa molta il.lusió !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1019

8O 8O 8O 8O 8O ¡ Que viaje ! 8O 8O 8O 8O 8O

que bien detallado, lo que mas me gusta es que habeis hecho un viaje que tal como esta relatado es posible hacerlo con caravana , jornadas de menos de 400 kms,

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1024

Tonio, viajando con las niñas no nos atrevemos a forzar la máquina, no sea que dejen de disfrutarlo !!!

Creo que es un viaje apto para todos los públicos.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1178

Eva, he llegit les trifurques teves i de la teva familia per el sud de
Noruega, molts llocs dels que enomenes nosaltres tambe hi vem pasar
quan vem fer el sud d'aquest pais
La pujada al Preikestolen, te la seva mala llet en arrencar ja hi avia una
pujada, que calculo que tenia, al'ordre del 30 % de pendent,en arribar a
dalt ja vaig tenir de reposar"les taquicardies" i per acabar-ho de adobar
quan vaig veure aquell pedregar, amb uns rocs que el mes petit deuria
pesar 1 tona,vaig quedar acollonido,pero la veritat sigui dita quan arribas
a dalt el panorama es espectacular
Et vas fitxar, que les maduixes i cireres les venies a peu de carretera i no
hi avia cap venedor, agafabes la cistalleta de lo que et semblava i posaves els diners al pot i ningu tocaba res
Aquesta excursio la vem fer l'any 94 amb una forgoneta que vem comprar
per comprobar si ens agradaba el mon de les Ac's
Ens ha agradat molt la historia, ens a fet pensar en el viatge que a les hores tambe tieniem els nanos petits.Molt bé

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1182

Jofranc, nosaltres ja hi vam trobar venedors, a les parades de cireres i maduixes de la carretera.

Al lloc on no hi havia ningú vigilant era al peatge del mirador de Dalsnibba, on es tiraven els diners dins d'una bústia, acompanyats d'un formulari que s'omplia amb la matrícula del vehicle.

Veig doncs que el viatge en furgoneta per aquell país us va convèncer del tot !!!

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1213

Molt maco el relat del viatge i les fotos. M´ha portat molts records d´aquells anys en que nosaltres viatjaven sense nens( je, je) ara segur que un any d´aquests tornarem amb els peques.

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 1 mes #1237

Doncs ànims, que amb els peques també fareu una col.lecció de records !!!

M'ha agradat molt fa 20 anys 3 setmanes #1399

Bueno ara que ja puc entrar només dir que gràcies ,Eva, pel teu relat de Noruega, a la meva família i a mi ens has deixat el Bàltic més a prop :) . Fins ara els països nòrdics els consideraven vetats per a nosaltres ( família amb nens de 6 i 10 anys i unes vacances de tres setmanes com màxim), sempre havia tingut la sensació que la visita, de fer-se, es podria convertir en una carrera contra rellotge a un ritme massa frenètic de km/dia, i m’has demostrat que no, a aquest pas no ens quedarà més remei que pujar al nord molt aviat....que consti que jo no volia ;-) .
A més el relat m’ha semblat molt bo, ple d’aspectes pràctics i domèstics molt útils i que a vegades s’obvien en altres relats (com els meus :( ) .
Doncs això, Eva, felicitats i gràcies pel teu relat.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 3 setmanes #1404

Marce, he llegit força coses teves, sobre tot per planificar unes visites que hem fet a la Camarga i Provença aquest any, i sóc jo la que admira les teves cròniques !!!

Hi he afegit tant de detall pràctic perquè era el nostre primer any, i jo aleshores agraïa trobar aquest tipus de detalls a les cròniques.

Ja veus que et pots animar a visitar els països fresquets del nord, encara que només en sigui la part sud. :mrgreen:

Per aquest any estem llestos per anar cap al sud de Finlàndia (amb excursió en tren nocturn a Rovaniemi) i Suècia.
Això sí, el viatge ens ha sortit un pèl complicat des del punt de vista logístic, ja que fa unes tres setmanes Finnlines ens va avisar que no tindria els tres nous vaixells a temps per a aquest estiu, i han hagut de recol.locar tots els seus passatgers, entre els que ens hi comptem, per diferents alternatives: En el nostre cas, l'autocaravana viatja en ferry (més petit, sense camarots lliures) i nosaltres en avió.

Buscant-li el cantó positiu, crec que amb això ens entrenarem per a un gran repte que fa un any que ja porto de cap: Islàndia: facturant l'autocaravana en un vaixell cargo i nosaltres volant fins allà quinze dies després, per tal d'aprofitar al màxim les 3 setmanes de vacances.
Però deixa'm recalcar que he disfrutat molt amb totes les cròniques que t'he llegit !!!!!!!!!!

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 3 setmanes #1440

el teu relat es fantastic.
nosaltres estem a punt de marxar, ho farem el porpoer dia 15 i ens ha ajudat moltissim totes les teves explicacions. GRÀCIES.
et vaig enviar un missatge privat per preguntar-te sobre el gas. ja que dius que vas gastar una bombona en 3 setmanes, oi??
la nostra AC sols te una bombona de porpà. però la calefacció va amb el gasoil. la pregunta es: tenim per un mes amb una sola bombona?, i si hem de portar una sgona, ¿com o farem si no tenim lloc adequat i et diuen que no podem tumbar-les?- estic veritablement amoinada per aquest tema.
novament gràcies per tans detalls i tantes dades interesants. nosaltres també marxem am mainada. ja us explicarem a la tornada com a anat.

gràcies

Re: El sud de Noruega en familia, un nou relat a V.E.A. fa 20 anys 3 setmanes #1453

pelusilla, no he vist el missatge que dius que em vas enviar sobre el gas.

Nosaltres vam marxar amb una bombona nova i una començada però força nova (de les de propà de Repsol, de 13 kg.).

Més o menys a meitat de viatge se'ns va acabar la bombona que portàvem encetada. Val a dir que vam portar la nevera a gas les 24 hores des de 2 dies abans de marxar, apart del boiler, i la calefacció fluixeta des d'Alemanya cap amunt, per les nits.

Aquest any marxem amb les 2 bombones plenes, i tindré més noció de quant de gas gastem.

Possiblement amb una bombona fareu, però per si un cas, podeu demanar electricitat si pareu en càmpings, i connectar la nevera al corrent elèctric.
De totes formes acabo de rellegir el teu missatge i veig que teniu calefacció a gasoil, és a dir, que us estalvieu un consum important de gas.

He llegit en un altre fil d'aquest fòrum algú que parla del doble regulador, per a bombona grossa de propà, i petita de Camping-Gaz. Suposo que això us donaria més tranquil.litat, sempre teniu una bombona d'emergència encara que sigui petita, i un avís que n'heu de buscar una de nova.
(Ja ho he trobat, en parlava en Mercuri, a aquest fil www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=64 )

Bon viatge, a disfrutar-lo moltíssim !! Ja ens ho explicareu.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12