- Missatges: 730
- Gràcies rebudes: 0
Algú busca feina a Barcelona?
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Estem situats al carrer Marina cantonada Indústria. És un lloc de treball administratiu, en principi de jornada completa, per al departament de Prevenció de Riscos Laborals (PRL). La tasca a fer és bàsicament el control de personal dels industrials i empreses subcontractats/des.
Qui estigui interessat pot trucar al 933-481-566 i demanar per Montse Salvador o enviar el currículum a msalvador@serom.es.
Quan la plaça estigui ocupada ja avisaré.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- fina
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 336
Josefina
- Carrie
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 344
Estic buscant una noia que m'ajudi. Tota la feina es de comerç exterior, així que l'anglès és bàsic. Horari molt bó i zona Sta Perpètua de Mogoda, a la carretera de Sabadell, així que és imprescindible cotxe. Administrativa amb anglès seria genial. Em podeu enviar el currículum a montse.espina@kme.com
Perdona Bitxitos, eh? Però es que si no la trobo ja veig que em quedaré sense vacances d'estiu i per aquí sí que no hi vull passar. Oi que m'entens? Ji ji.
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
El perfil que busquen seria:
Si hi ha algú interessat pot trucar al 933-481-566 i demanar per Montse Salvador o enviar el currículum a msalvador@serom.es.Auxiliar administratiu/va, per a fer tasques d’arxiu de documentació de les nostres subcontrates en suport informàtic, preferiblement una persona jove per a formar-la a l’empresa.
Amb domini de l’entorn Windows, Internet, Outlook, Word, Excel.
Persona endreçada, amb energia i amb un cert caràcter (ja que hi ha cops que s’ha de batallar, tant amb els tècnics, com amb els proveïdors).
Horari de 08:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00 (pot haver-hi certa flexibilitat).
Moltes gràcies per l’interès i a veure si hi ha sort.
Quan la plaça estigui ocupada ja avisaré.
- Bitxitos
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Montse, com va la teva búsqueda?
- Carrie
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 344
Bé, li donaré un oportunitat i si funciona, ja estarà, si no... hauré de tornar a començar.
Mercès per l'interes.
Saludets,