- Missatges: 775
- Gràcies rebudes: 3
Per la Neus.
- monrib2123
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
fa 19 anys 5 mesos #12808
per monrib2123
Per la Neus. was created by monrib2123
Una curiositat,
El dilluns de Pasqua voltaveu per aquests mons de déu ?? M'explico.
De tornada de la setmana santa, el dilluns vam parar a dinar passat Girona, a la nacional II amb el creuament de Les Mallorquines, és el parquing d'un restaurant i allà hi ha la Col.lecció d'Automòbils Salvador Claret. Ja estem situats !!!.
Doncs estant allà parats, cap a les 3 vam veure passar una auto com la vostra i vam comentar que potser ereu vosaltres. I ara tinc la curiositat
El dilluns de Pasqua voltaveu per aquests mons de déu ?? M'explico.
De tornada de la setmana santa, el dilluns vam parar a dinar passat Girona, a la nacional II amb el creuament de Les Mallorquines, és el parquing d'un restaurant i allà hi ha la Col.lecció d'Automòbils Salvador Claret. Ja estem situats !!!.
Doncs estant allà parats, cap a les 3 vam veure passar una auto com la vostra i vam comentar que potser ereu vosaltres. I ara tinc la curiositat
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
fa 19 anys 5 mesos #12820
per Neus
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Replied by Neus on topic Re: Per la Neus.
Doncs SI ¡¡¡
Eram nosaltres, vam parar a dinar uns metres mes endavant, al parking de camions, però al pasar no vam veure cap AC aparcada. Es feia una mica tard per dinar a casa ¡¡¡
Llastima no os huguesim vist per petar la xerrada una estona..........
Una forta abraçada................Neus
Eram nosaltres, vam parar a dinar uns metres mes endavant, al parking de camions, però al pasar no vam veure cap AC aparcada. Es feia una mica tard per dinar a casa ¡¡¡
Llastima no os huguesim vist per petar la xerrada una estona..........
Una forta abraçada................Neus
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.