- Missatges: 1248
- Gràcies rebudes: 1
Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!)
- Carles.cat
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
fa 19 anys 1 mes #16792
per Carles.cat
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!) was created by Carles.cat
Hola companys,
Doncs per fí a sortit al mercat un "moure-caravanes" com cal :mrgreen: .
Deixeu-vos de punyetes amb els Power-touch's , Euromover's o Move-control's...... jo ja el tinc encarregat per la meva, aquest es el millor sistema, us ho asseguro!!!
)
)
)
Esteu preparats?... doncs cliqueu el seguent enllaç:
Algú més en vol un?, diuen que fen comanda col·lectiva rebaixen el preu!!! :mrgreen:
Salut
Doncs per fí a sortit al mercat un "moure-caravanes" com cal :mrgreen: .
Deixeu-vos de punyetes amb els Power-touch's , Euromover's o Move-control's...... jo ja el tinc encarregat per la meva, aquest es el millor sistema, us ho asseguro!!!
)
)
)Esteu preparats?... doncs cliqueu el seguent enllaç:
Algú més en vol un?, diuen que fen comanda col·lectiva rebaixen el preu!!! :mrgreen:
Salut
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- PITI
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 382
- Gràcies rebudes: 2
fa 19 anys 1 mes #16793
per PITI
Replied by PITI on topic Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!)
molt bo CIM,
doncs jo que pensava que el meu cotxe no podria amb la caravana de doble eix:
doncs jo que pensava que el meu cotxe no podria amb la caravana de doble eix:
- Carles.cat
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1248
- Gràcies rebudes: 1
fa 19 anys 1 mes #16794
per Carles.cat
)
)
)
Mira, l'hi he posat aquest mateix a en Martí al seu fil, i de rebot he vist aquest que he penjat.
Pobre Renault 5, em recorda a uns amics dels meus sogres que varen partir en aquell temps a l'autopista de Tarragona un Seat 127 arrossegant una caravana. :mrgreen:
Replied by Carles.cat on topic Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!)
)
)
)Mira, l'hi he posat aquest mateix a en Martí al seu fil, i de rebot he vist aquest que he penjat.
Pobre Renault 5, em recorda a uns amics dels meus sogres que varen partir en aquell temps a l'autopista de Tarragona un Seat 127 arrossegant una caravana. :mrgreen:
- masi
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 73
- Gràcies rebudes: 0
fa 19 anys 1 mes #16797
per masi
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
Replied by masi on topic Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!)
Genials !!!!!! aplau aplau aplau
Quan jo era petit anàvem de vacances, el meu pare amb el cotxe i la CV, i el meu germà amb l'altre cotxe i tota la "family". El pobre " Morris" no podía amb tot...
Quan jo era petit anàvem de vacances, el meu pare amb el cotxe i la CV, i el meu germà amb l'altre cotxe i tota la "family". El pobre " Morris" no podía amb tot...
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
- AL1A
- Fora de línea
- Nou membre
-
Less
Més
- Missatges: 10
- Gràcies rebudes: 0
fa 19 anys 1 mes #16809
per AL1A
Replied by AL1A on topic Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!)
Jo de moment no me'l demano.
M'esperarè a que surti el nou model, m'han dit que va sol, el programes i la caravana arriba sola al seu destí. :oops:
M'esperarè a que surti el nou model, m'han dit que va sol, el programes i la caravana arriba sola al seu destí. :oops: