- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
Vam anar a la Fira..............
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
Però crec que els fabricants s'han oblidad d'una franja d'usuaris de mitjana edat tirant a grans........................
- Volem una AC de mida mitjana (fins 7 m), no un trailer.
- No volem renunciar a les comoditats a les que ja estem acostumats
- Viatgem sols i no podem pujar al "capuchino"
- Els llits sobre-cabina de les integrlals i els llits sobre garatge sovint ens obliguen a fer malabars per poder pujar
- No nesesitem "garatge" perqué no portem motos, ni bicis ni quads
- No ens agrada dormir en llits guerxos on els peus no ens hi caben i queden penjant (llit francés)
- Volem un llit fixe que sense tindre que brincar i capiguem sencers
El dia que un fabricant torni a construir una AC (profilete) amb el llit fet, de mides standart (1,35-1,40) a una alçada de llit de veritat i que no sobrepassi els 7m OXO aquest dia poder me la canviaré.............
.............fins que aquest moment arribi, continuaré el la meva McLouis Stirling (motor Mercedes), llit fixa a darrere de 1,50, nevera grand, forn, placa solar, convertidor...............i una caputxina enorme, enorme enorme.....................
Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- masi
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Missatges: 73
- Gràcies rebudes: 0
També és cert que et fan agafar ganes de fer el salt.... :roll:
Sol-lució en arrivar a casa una dutxa freda per tocar de peus a terra
Aprofitant el post, és el primer any que hi puc anar entre setmana, hi havía poquissima gent, i es clar en un dels stands vàrem mirar un CV, i teníem tres comercials per nosaltres..
Jo no sé sí aixó és rentable
:
: o en un futur aixó pot condicionar la durada de la fira...Salut
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 3005
Masi,nosaltres també erem de cv i varem fer el salt.També teniem de fer-nos dutxes fredes quan arribavem a casa.Tot vindrà si en teniu ganes.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2577
masi........nosaltres hem anat durant mols anys amb caravana i a l'hora de decidir-nos a fer al canvi ens va costar moltissim................no desesperis, tot arribará autocaravana dibuix
Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
Tambien he visto el estabilizador que evita el lanceo, vale 780 € mas la instalacion, creo que dentro de poco vendra de serie en todas las caravanas, he visto el video y la verdad que es una maravilla, sobre AC's me dio la sensacion de estancamiento, no vi nada que no hubiera visto el año pasado, tambien en precios me dio la sensacion de que no han subido mucho, no se si sera consecuencia del impuesto de marras.
- joseluisgisela
- Fora de línea
- Membre expert
-
que no se cuales son pero me lacambio como esten al mismo precio que el año pasado....
un abrazo :mrgreen: :mrgreen:
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
el año pasado estaban "inalcanzables" y este año siguen igual.
)
)
)
) Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- TORTUGUETA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 194
que no han pujat de preus??
jo he anat dos dies, i un entre setmana per que tenia que fer un sondeitg per un amic de Madrid que no ha pogut vindre.
La nostre ac fa 2 anys ha fira va pujar 42000 eur clavats amb regalets inclosos. Avui en dia una configuració semblant, perfilada, garatge. ducha separada i 4 per dormir, pujant uns 8-10 mil eur mes, a part els nous impostos del nasos.
Tots, Tots el retols a la lletra menuda era amb iva inclos, pero sense cap impost. Trampa ¡¡¡¡¡
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Una abraçada .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
- GENOVEVA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 152
- Gràcies rebudes: 1
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
no hi hem anat, cada any viem el mateix molta pijadilla, molta historia enlluarnadora, pero res practic.
La nostra tambe comença ha se una mica kika pero n'estem mes que contens, potser l'unica cosa que li manca es una mica de motor pero, et puc assegurar que arribem a tot arreu.
Els armaris no els canviaria per res ni per cap altre, estan com el primer dia, de fusta, totes les portes tencan i tot funciona, el forn no hi cap problema, en tenim un de petitet quan anem al camping o a les arees tambe el fem servir
El que no entenc es que la meva ac i les noves, interiorment parlan no hi han tantes diferencies, i que la diferencia de preu sigui tan gran, jo no se si el xasis i es aquesta diferencia, pero cerc que no.
Salutacions
- GENOVEVA
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 152
- Gràcies rebudes: 1
- masi
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Missatges: 73
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
- joseluisgisela
- Fora de línea
- Membre expert
-
aixi que no vaig mes a la fira , ja hemvaig comprar el campings cheques y la gold car , ja noval la pena tornar perque sino........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja queda poquet per vuere'ns
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Una abraçada.
Salutacions.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , jo et puc asegurar que no hi puc anar en uns quants anys doncs tinc d'amortitzar aquesta joia que tenim.
Una abraçada.
Salutacions.
A mi em pasarà el mateix uns quants anys (espero que molts), però coneixent al Pere no puc dir "d´aquesta aigua no beurè" :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- ciuatanejo
- Fora de línea
- Membre expert
-
Vam veure algunes de les mobilhomes i ens vam enamorar d´alguna que hi havia a l´stand de "casas de madera".
Vam tenir poca estona per veure les caravanes i les autocaravanes, però se'ns van posar els dents llargs, crec que tots 4 plegats vam deixar més d´una senyal al terra... :mrgreen:
Pel tema de les caravanes vaig arreplegar informació pel meu germà que potser es vol comprar una caravana...ja veurem...
Vam tenir l´oportunitat de conéixer a la Marta, en Joel David i la Rosalia, parlant una estoneta...vinga molts records!i salutacions
David
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)
- arizona
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 621
Una abraçada!!!!
Jaume
Arizona
Nota.- La meva dona no estarà d'acord amb mi, ella disfruta entrant a totes les AC i caravanes i veient-les tooooootes jejejjeeje
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Una abraçada colla.
Salutacions.