velocitat legal

Més
fa 20 anys 1 mes #2204 per olm609
velocitat legal was created by olm609
hola nois, ja fa molt temps que no he pogut entrar per aqui, pero ara que venen dies de vacances li treurem una mica la pols a cv i farem un sortideta, encara que nomes sigui de 4 o 5 dies.
el cas es que ara amb el tema aquest dels punts voldria saber a quina velocitat es pot circular amb una caravana sense perill de acumular punts (que si encara es podesin canviar en el caprabo) i ja posats si algu tambe sap les de les ac doncs millor que millor.

au, bona calor per tots, i a disfrutar dels dies de lleure
oscar

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 20 anys 1 mes #2205 per Carreras
Replied by Carreras on topic Velocitat
Velocitat AC autopistas i autovias a 90 Km/h,a no se que hi hagi una señal especifica.
A França autopistas AC 130 Km/h, si plou a 110 Km./hora.

Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 20 anys 1 mes #2208 per PITI
Replied by PITI on topic Re: velocitat legal
Hola, la velocitat per la caravana més de 750kg. en la autopista es de 80km/h i per carreteres es de 70km/h, per caravanes mes petites o remolcs en sembla que son 10km/h mes,

Bones vacances,

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

  • nouespai
  • Fora de línea
  • Membre platí
  • Membre platí
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
Més
fa 20 anys 1 mes #2209 per nouespai
Replied by nouespai on topic Re: velocitat legal
suposo que amb el carnet de punts la velocitat és la mateixa. 8-)

Sabeu a França si es igual que aquí (per cv) ?

Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 20 anys 1 mes #2216 per Toni-de-Ros
Replied by Toni-de-Ros on topic Re: velocitat legal
A Espanya, com be t'han dit, 80 km/h per autopistes si la caravana porta matricula, si no (menys de 750 kg) 90 km/h.

A la Fran?ce no hi ha distincio entre turismes amb o sense remolc, per tant les caravanes es poden remolcar a 130 km/h. Ara be, fer-ho queda a la responsabilitat de cadaescu

Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 20 anys 1 mes #2217 per Jepi
Replied by Jepi on topic Re: velocitat legal
Crec que per anar a 130 amb una carvana,poses en perill als altres conductors i a un mateix.
A mi m'han avansat caravanes mentre jo anava a 120,pero una d'elles al incorporar-se al nostre carril els va fer la estisora i gràcies a Deu la varem poder esquivar.Ells tan sols es van endur l'ensurt més gran de la seva vida ,pero a aquestes velocitats l'unic que t'enganya que portes un remolc a darrera són els estabilitzadors.
Salutacions.

... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 20 anys 1 mes #2226 per Tonio
Replied by Tonio on topic Re: velocitat legal
ademas de la velocidad legal, por todos conocida, creo que la velocidad prudente depende de cada conjunto, en el mio superar los 100 km/h es una temeridad, yo circulo estable hasta esa velocidad, pero en alguna ocasion que la he superado lo he sufrido, con lo cual no merece la pena y me situo a 96-98 km/h, ademas los consumos aumentan una barbaridad, de 96 km/h a 100 km/h casi el doble por solo 4 kilometros de mas en una hora. por otra parte, algo ya sabido por todos, son mas peligrosas las bajadas que las subidas, yo en alguna subida en autopista me he puesto a 110 km/h, pero en bajadas procuro circular un poco por encima de los 90 km/h, y si la bajada es pronunciada reduzco aun mas la velocidad.
un saludo a todos y buenas vacaciones

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 20 anys 1 mes #2303 per olm609
Replied by olm609 on topic Re: velocitat legal
gracies a tots per contestar,
i si que amb els punts la velocitat deu ser la mateixa, pero els efectes si la superes (i t'enganxen clar) no ho son, per aixo volia saber-ho, ara ja no podre dir: ah! es que no ho sabia :(
salut
oscar

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.