- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
Mai plou a gust de tothom
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
fa 18 anys 7 mesos #24603
per MarceCRN
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Mai plou a gust de tothom was created by MarceCRN
Doncs si, les quatre gotes que van caure la setmana passada han estat suficients per a mostrar-me que tinc goteres a l’autocaravana. El passat dissabte, al pàrking, ho vaig comprovar en viu i en directe: a través de les claraboies superiors del saló i la cuina entra aigua, tot indica que les juntes són tot menys estanques.
Vull pensar que he tingut sort en adonar-me aviat i que la setmana passada no va ploure gaire..., perquè si no arribo a passar per l’auto fins a la setmana vinent...no vull ni pensar en el que m’hauria trobat.
Des del mateix dissabte que la tinc al taller (Nota: M3 va respondre amb celeritat), ja m’he queixat a fabricants i demés, i ara em toca esperar que estigui enllestida...passada la setmana santa
i comprovar si els fabricants tenen un bon servei d’atenció al client :evil: . Ja us contaré.
En www.elmonperlafinestra.blogspot.com he penjat algunes fotos, si teniu interès.
Moraleja: desprès de pluges, feu una ullada de tant en tant al sostre de la vostra AC o CV, encara que sigui nova, la meva farà 3 anys aquest mes d’abril.
Salutacions i bona nit,
Marce.
Vull pensar que he tingut sort en adonar-me aviat i que la setmana passada no va ploure gaire..., perquè si no arribo a passar per l’auto fins a la setmana vinent...no vull ni pensar en el que m’hauria trobat.
Des del mateix dissabte que la tinc al taller (Nota: M3 va respondre amb celeritat), ja m’he queixat a fabricants i demés, i ara em toca esperar que estigui enllestida...passada la setmana santa
En www.elmonperlafinestra.blogspot.com he penjat algunes fotos, si teniu interès.
Moraleja: desprès de pluges, feu una ullada de tant en tant al sostre de la vostra AC o CV, encara que sigui nova, la meva farà 3 anys aquest mes d’abril.
Salutacions i bona nit,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
fa 18 anys 7 mesos #24606
per matrix
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
Replied by matrix on topic Re: Mai plou a gust de tothom
ostres, quin emprenyament!!!! a veure si te l´arreglen de seguida.
.
.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- masi
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 73
- Gràcies rebudes: 0
fa 18 anys 7 mesos #24607
per masi
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
Replied by masi on topic Re: Mai plou a gust de tothom
Quina pu****.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
- jimmy
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 142
fa 18 anys 7 mesos #24612
per jimmy
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
Replied by jimmy on topic Re: Mai plou a gust de tothom
vaja, no hi ha cap marca que es lliuri de pegas.
I em queixo jo d'una goteta que cau quan diluvia!Res a veure amb lo teu, segur.
Tingues paciència, i no al que t'ho digui, ves tocant els coll....
Salutacions
I em queixo jo d'una goteta que cau quan diluvia!Res a veure amb lo teu, segur.
Tingues paciència, i no al que t'ho digui, ves tocant els coll....
Salutacions
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
- mire
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 730
fa 18 anys 7 mesos #24621
per mire
Replied by mire on topic Re: Mai plou a gust de tothom
M' ha agradat molt el teu blog, una pena les goteres.
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
fa 18 anys 7 mesos #24634
per Jofranc
Replied by Jofranc on topic Re: Mai plou a gust de tothom
un altre vegada compres SIKAFLEX i ho rejuntes hi et quedara com nou i sense degoters 
Salut

Salut
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
fa 18 anys 7 mesos #24644
per MarceCRN
Replied by MarceCRN on topic Re: Mai plou a gust de tothom
Gràcies a tots. A veure, tinc clar que a l’estar fora de garantia, no tinc res a reclamar, però estaria bé que el servei d’atenció al client de Bavaria o Pilote, donessin alguna explicació o disculpa, no espero res més. D’entrada em consta que en Pilote m’han obert el correu, espero que s’hagin molestat en llegir-lo, és a dir: traduir-lo. Ja veurem.
Pel tema de SIKA , ja he dit en Can M3 que no deixin cap cm de junta sensa repassar
El fotut, a part de la pròpia averia, és que se’ns han acabat les sortides per un temps. La més pròxima era visitar València: la seva Llotja de la Seda (Patrimoni de la Humanitat), la col•lecció de Sorolla (vinguda des de Nova York) i els mundials d’atletisme de pista coberta, que als nens els hi feia gràcia. Us l'explico per si algú la pot fer per nosaltres
I de cara a la setmana santa...doncs igual serà la primera vegada en 7 anys que no sortim...quina situació més estranya...no em quedarà més remei que fer bricolatge...hauré de treure la pols al BlackandDecker i començar a fer forats per parets i envans
que sempre recomforta :mrgreen:
Salutacions i gràcies.
Marce.
Pel tema de SIKA , ja he dit en Can M3 que no deixin cap cm de junta sensa repassar
El fotut, a part de la pròpia averia, és que se’ns han acabat les sortides per un temps. La més pròxima era visitar València: la seva Llotja de la Seda (Patrimoni de la Humanitat), la col•lecció de Sorolla (vinguda des de Nova York) i els mundials d’atletisme de pista coberta, que als nens els hi feia gràcia. Us l'explico per si algú la pot fer per nosaltres

I de cara a la setmana santa...doncs igual serà la primera vegada en 7 anys que no sortim...quina situació més estranya...no em quedarà més remei que fer bricolatge...hauré de treure la pols al BlackandDecker i començar a fer forats per parets i envans
que sempre recomforta :mrgreen:Salutacions i gràcies.
Marce.
- Mercuri
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 471
- Gràcies rebudes: 1
fa 18 anys 7 mesos #24645
per Mercuri
Sense garantia?
Has mirat quants anys tens de garantia d'estaqueitat?
Si no recordo malament, a la caravana tenia 2 anys de garantia total i 5 anys de garantia d'estanqueitat.
A la AC ara no tinc els papers aqui, però em sembla que es lo mateix.
Potser algu estarà millor informat que jo.
Salutacions
Replied by Mercuri on topic Re: Mai plou a gust de tothom
tinc clar que a l’estar fora de garantia, no tinc res a reclamar
Sense garantia?
Has mirat quants anys tens de garantia d'estaqueitat?
Si no recordo malament, a la caravana tenia 2 anys de garantia total i 5 anys de garantia d'estanqueitat.
A la AC ara no tinc els papers aqui, però em sembla que es lo mateix.
Potser algu estarà millor informat que jo.
Salutacions
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
fa 18 anys 7 mesos #24656
per MarceCRN
Replied by MarceCRN on topic Re: Mai plou a gust de tothom
Ep! Això que dius , Mercuri, m'interessa. En el teu cas , la garantia d'estanquietat on venia reflectida: al catàleg de compra?, al manual?. A mi no em sona però començaré a buscar entre els papers. Gràcies.
Salutacions,
Marce.
Salutacions,
Marce.
- EvaV
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
fa 18 anys 7 mesos #24657
per EvaV
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
Replied by EvaV on topic Re: Mai plou a gust de tothom
És cert!!!
Les Hymer per exemple tenen 6 anys de garantia d'estanqueitat, tot i que caldria passar una revisió anual on la casa la pugués comprovar.
Les Hymer per exemple tenen 6 anys de garantia d'estanqueitat, tot i que caldria passar una revisió anual on la casa la pugués comprovar.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya