- Missatges: 353
- Gràcies rebudes: 0
Semana Santa a Cadiz
- jahugar
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
fa 18 anys 5 mesos #26150
per jahugar
Semana Santa a Cadiz was created by jahugar
www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=22287&...4a5eae7257afd915687b
A mes de montar pollastres també viatgem, espero que aquest relat us pugui sevir d'orientació si voleu anar capa Càdiz, es precios.
Salutacions.
A mes de montar pollastres també viatgem, espero que aquest relat us pugui sevir d'orientació si voleu anar capa Càdiz, es precios.
Salutacions.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
fa 18 anys 5 mesos #26164
per matrix
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
Replied by matrix on topic Re: Semana Santa a Cadiz
Gràcies pel relat , segur que en algun moment ens serà útil , donsc en jJrdi de Jave4, va fer la "mili" a Càdis i té ganes de tornar.
Les fotos molt maques, es veu que vàreu tenir bon temps.
Les fotos molt maques, es veu que vàreu tenir bon temps.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- Tiramillas
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1280
- Gràcies rebudes: 5
fa 18 anys 5 mesos #26176
per Tiramillas
Replied by Tiramillas on topic Re: Semana Santa a Cadiz
M'has fet retornar a la la meva infantesa.. la meva àvia per part de pare era del Barrio de las Viñas... del cor de Càdiz.....i anava a collir escopinyes quan la marea estava baixa... quins records!!!!!!!!!!
menjavem "caballa asada i piriñaca ".. i els diumenges les porres ben calente amb xocolata desfeta... en aquella época li deien la tacita de plata.. ara no sé com estarà. quins records!!!
Gràcies..
menjavem "caballa asada i piriñaca ".. i els diumenges les porres ben calente amb xocolata desfeta... en aquella época li deien la tacita de plata.. ara no sé com estarà. quins records!!!
Gràcies..