- Gràcies rebudes: 0
TENDAL HOBBY 500 KMFE
- trenkakames
- Nou membre
-
Less
Més
fa 17 anys 6 mesos #34761
per trenkakames
TENDAL HOBBY 500 KMFE was created by trenkakames
m'agradaria saber quina mida de tendal "fiamma" es pot possar en una hobby 500 kmfe
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
fa 17 anys 6 mesos #34762
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Replied by nouespai on topic Re:TENDAL HOBBY 500 KMFE
Hola,
Nosaltres a la caravana, quan la teníem, li vam posar el caravanstore fiamma ( no sé si és aquest el que vols posar ) més llarg que vam poder per la mida. Ara fa un parell d'anys que ja no tenim cv i no recordo la mida.
Es posava i es treia en un moment, i no ocupava espai quan l'havies de guardar.
Nosaltres a la caravana, quan la teníem, li vam posar el caravanstore fiamma ( no sé si és aquest el que vols posar ) més llarg que vam poder per la mida. Ara fa un parell d'anys que ja no tenim cv i no recordo la mida.
Es posava i es treia en un moment, i no ocupava espai quan l'havies de guardar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 392
fa 17 anys 6 mesos #34763
per MEGA
Replied by MEGA on topic Re:TENDAL HOBBY 500 KMFE
Nosaltres tenim una knauss 500 fsk i portem un toldo Fiamma F45 de 4 metres i es el maxim que em permet la marca ja que el de 4,5 metres pesa uns 8 kilos mes.El preu es de uns 700 euros i el tancament amb clip system 700 euros mes.ENS VEIEM I BONA COMPRA.
- trenkakames
- Nou membre
-
Less
Més
fa 17 anys 6 mesos #34784
per trenkakames
Replied by trenkakames on topic Re:TENDAL HOBBY 500 KMFE
moltes gracies companys per les vostres respostes, en principi la meva idea es posar un F45 com el MEGA.
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
fa 17 anys 6 mesos #34810
per MEGA
Penso que 4 metres es una bona mida i si mai compras els tancaments tardes 10 minuts a montarlo i queda genial.Si els vols veure montats en alguna KDD m'avises i tel's ensenyo.ENS VEIEM AVIAT.
- trenkakames
- Nou membre
-
Less
Més
fa 17 anys 6 mesos #34814
per trenkakames
OK MEGA
he estat mirant aquesta tarde i mes del tot impossible possar el de 4 metres, em quedare amb 3,50 ja que per possar el de 4 metres tindria que desmontar el llum de sobre la porta o montar el tendal per sobre la caravana, de fet miran-ho amb el distribuidor posarem el de 3,50 hi ja he encarregat el tancament aquest del clip system pero el de la casa INACA, perque de vegades en estades com pot ser per setmana sant podria fer una mica de fresca. espero venir en alguna quedada.
salud company
he estat mirant aquesta tarde i mes del tot impossible possar el de 4 metres, em quedare amb 3,50 ja que per possar el de 4 metres tindria que desmontar el llum de sobre la porta o montar el tendal per sobre la caravana, de fet miran-ho amb el distribuidor posarem el de 3,50 hi ja he encarregat el tancament aquest del clip system pero el de la casa INACA, perque de vegades en estades com pot ser per setmana sant podria fer una mica de fresca. espero venir en alguna quedada.
salud company
- MEGA
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
fa 17 anys 6 mesos #34830
per MEGA
El tancament nosaltres tambe tenim el de INACA,esta mes complert,te cortines i el preu es mes economic que el FIAMMA.ENS VEIEM.
- trenkakames
- Nou membre
-
Less
Més
fa 17 anys 5 mesos #34991
per trenkakames
OK, fins aviat