- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
... M'agrada !!!
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
... m'agrada el format, els continguts, la galería de fotos, els relats de viatges (cada cop ni han més), les noticies interesants que tot sovint s'insereixen, i com no, la gent que hi participa, tot i que sovint és una mica mandrossa a l'hora de preguntar, contestar o donar una empenta perqué s'agilissi el fòrum !!!
Moltes gracies Sr. Administrador per la feina feta, per oferir-nos una web petita però "coqueta"
Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
Moltes gràcies!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
Tot i que el començament d'aquest nou format de Totcàmping em va semblar una mica complicat i enrevessat, ara cada cop que entro en aquest portal m'agrada més i més ...
... m'agrada el format, els continguts, la galería de fotos, els relats de viatges (cada cop ni han més), les noticies interesants que tot sovint s'insereixen, i com no, la gent que hi participa, tot i que sovint és una mica mandrossa a l'hora de preguntar, contestar o donar una empenta perqué s'agilissi el fòrum !!!
Moltes gracies Sr. Administrador per la feina feta, per oferir-nos una web petita però "coqueta"
Salutacions
I això que navegues amb Explorer què és una eina del segle XX, oi, ?
:whistle: :whistle:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- fina
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 336
- Gràcies rebudes: 0
Faré l'esforç de contestar més aquells fils que llegeixo perque a mi també m'agrada.
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
També faig servir el Google Chrome :laugh:... I això que navegues amb Explorer què és una eina del segle XX, oi, ?
:whistle: :whistle:
Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!