... M'agrada !!!

Més
fa 17 anys 3 mesos #36433 per Neus
... M'agrada !!! was created by Neus
Tot i que el començament d'aquest nou format de Totcàmping em va semblar una mica complicat i enrevessat, ara cada cop que entro en aquest portal m'agrada més i més ...

... m'agrada el format, els continguts, la galería de fotos, els relats de viatges (cada cop ni han més), les noticies interesants que tot sovint s'insereixen, i com no, la gent que hi participa, tot i que sovint és una mica mandrossa a l'hora de preguntar, contestar o donar una empenta perqué s'agilissi el fòrum !!!

Moltes gracies Sr. Administrador per la feina feta, per oferir-nos una web petita però "coqueta"

Salutacions

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 17 anys 3 mesos #36444 per matrix
Replied by matrix on topic Re:... M'agrada !!!
Estic d´acord amb tú, Neus..és una pàgina cada vegada més complerta i amb més eines...!!

Moltes gràcies!!

Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• nouespai
  • Fora de línea
  • Membre platí
  • Membre platí
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
Més
fa 17 anys 3 mesos #36462 per nouespai
Replied by nouespai on topic Re:... M'agrada !!!
Neus ha escrit:

Tot i que el començament d'aquest nou format de Totcàmping em va semblar una mica complicat i enrevessat, ara cada cop que entro en aquest portal m'agrada més i més ...

... m'agrada el format, els continguts, la galería de fotos, els relats de viatges (cada cop ni han més), les noticies interesants que tot sovint s'insereixen, i com no, la gent que hi participa, tot i que sovint és una mica mandrossa a l'hora de preguntar, contestar o donar una empenta perqué s'agilissi el fòrum !!!

Moltes gracies Sr. Administrador per la feina feta, per oferir-nos una web petita però "coqueta"

Salutacions

I això que navegues amb Explorer què és una eina del segle XX, oi, ?
:whistle: :whistle:

Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Més
fa 17 anys 3 mesos #36464 per fina
Replied by fina on topic Re:... M'agrada !!!
A mitambé m'agrada, i a més es veritat que a vegades sento que llegeixo un fil i no dic res pero es que no aporto res de nou, llavors no ho faig i aixó que quan la meva resposta no es referenciada o contestada, i em passa sovint, tinc una sensació estranya.
Faré l'esforç de contestar més aquells fils que llegeixo perque a mi també m'agrada.

Més
fa 17 anys 3 mesos #36470 per Neus
Replied by Neus on topic Re:... M'agrada !!!
nouespai ha escrit:

... I això que navegues amb Explorer què és una eina del segle XX, oi, ?
:whistle: :whistle:

També faig servir el Google Chrome :laugh:

Salutacions

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!