- Missatges: 1075
- Gràcies rebudes: 21
Pels amants de la música coral
- merce67
- Fora de línea
- Membre platí
-
Mercè & Cia.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
És una llàstima, però aquest disabte tinc un compromis i no ens hi podrem acostar
Desitjo que sigui tot un éxit !!!
Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
- iogui
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 375
- Gràcies rebudes: 2
Estic amb la Marta, ens posaràs una foto oi?
Petons!
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
- merce67
- Fora de línea
- Membre platí
-
Si vols prendre nota, el diumenge 21 de juny actuem a Santa Susana, aquest cop és un concert nostre sencer (el dissabte només cantarem 4 cançons nostres), i per les Santes oferim un concert al Pati de Can Marchal, el dia 28 de juliol (no diguis que no t'aviso amb temps). El concert de Santa Susana és una mica fomut, perquè és l'acte de cloenda de Fira Màgica ( firamagica.com/ ), i comencem a les 11 del vespre!!! No sé com estarem l'endemà :dry:
Marta i Neus, gràcies pel vostre recolzament, us tindré en compte quan sigui famosa
Mercè & Cia.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- iogui
- Fora de línea
- Membre expert
-
Glòria, jo no tinc cap veu especial, el que passa és que en un cor de 80 persones queda disimulat :laugh: Ja m'agradaria tenir la veu d'algun dels solistes del cor... I a més, estic al cor des del mes de gener, i no havia cantat mai en públic, o sigui que estic una mica "acollonida".
Si vols prendre nota, el diumenge 21 de juny actuem a Santa Susana, aquest cop és un concert nostre sencer (el dissabte només cantarem 4 cançons nostres), i per les Santes oferim un concert al Pati de Can Marchal, el dia 28 de juliol (no diguis que no t'aviso amb temps). El concert de Santa Susana és una mica fomut, perquè és l'acte de cloenda de Fira Màgica ( firamagica.com/ ), i comencem a les 11 del vespre!!! No sé com estarem l'endemà :dry:
Marta i Neus, gràcies pel vostre recolzament, us tindré en compte quan sigui famosa
Doncs tampoc podrà ser els dies que em dius....el cap de setmana de S.susanna estaré fent l'espring final de les meves opos (he demanat vacances i tot per estudiar) i..aquest any no viurem les santes perquè són els dies que em quedaran i aprofitarem per fer alguna ruteta.
Igualment segur que coincidirem en un altre ocasió.
Que et vagin de conya els concerts i..com diu en nouespai...a veure si ens penges unes fotos i video.
Un petó!!
Glòria
- merce67
- Fora de línea
- Membre platí
-
Aquí teniu els videos que s'han penjat; la primera part correspon a la nostra actuació, i la segona part és de totes les corals juntes, cantant la darrera cançó que teníem previst, i després el "bis" de "Soon and very soon". A vegades el so no és gaire bo, però us podeu fer una idea.
Gràcies a l'Eva us puc posar els videos...
Mercè & Cia.
- EvaV
- Absent
- Membre platí
-
- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
Mercè, no sé si és aquest. Quan editis el missatge tries l'etiqueta on diu Video, sel.leccionant YouTube, i entre els marcadors d'inici i final hi enganxes el codi de la pàgina de You Tube on diu "Insertar"
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- iogui
- Fora de línea
- Membre expert
-
Vaja marxeta a mida que avançava la nit, m'ha agradat com interpretaveu soon very soon.
Mercè, ara falta la teva foto perquè ens signis l'autògraf
Un petó
Glòria
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.