- Missatges: 775
- Gràcies rebudes: 3
Aa
- monrib2123
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
fa 16 anys 10 mesos #38194
per monrib2123
Aa was created by monrib2123
Sempre havia pensat que quan hi ha alguna desgràcia o passa quelcom greu desseguida t'ho fan saber. Però res més lluny de la realitat, desgraciadament ho hem comprobat aquest estiu.
Per facilitar la cerca de familiars d'accidentats, estaria bé aquesta mesura que he llegit a la revista de la DGT:
"Aa" en su móvil por si hay un accidente
Incluya en su teléfono móvil el contacto "Aa" (Avisar a) con el nombre y el número de la persona a quien usted quiere que llamen si sufre un accidente de tráfico u otra eventualidad
I ara a resar perquè no s'espatlli el móbil !!!!!
Per facilitar la cerca de familiars d'accidentats, estaria bé aquesta mesura que he llegit a la revista de la DGT:
"Aa" en su móvil por si hay un accidente
Incluya en su teléfono móvil el contacto "Aa" (Avisar a) con el nombre y el número de la persona a quien usted quiere que llamen si sufre un accidente de tráfico u otra eventualidad
I ara a resar perquè no s'espatlli el móbil !!!!!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
fa 16 anys 10 mesos #38195
per Jofranc
Replied by Jofranc on topic Re:Aa
Crec que es una masura encertada, jo per exemple porto des de el primer dia "CASA"
Salut
Salut
- Mercuri
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 471
- Gràcies rebudes: 1
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
fa 16 anys 10 mesos #38227
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Replied by nouespai on topic Re:Aa
Jofranc ha escrit:
Això és una iniciativa interessant que s'està estenent a tota Europa.
L'avantatge del "Aa" és que "casa" per un que no parli espanyol o català potser no té cap sentit, en canvi Aa surt sempre en la primera posició de l'agenda de qualsevol mòbil.
Una iniciativa semblant a tenir el 112 com a número únic universal d'emergències.
Crec que es una masura encertada, jo per exemple porto des de el primer dia "CASA"
Salut
Això és una iniciativa interessant que s'està estenent a tota Europa.
L'avantatge del "Aa" és que "casa" per un que no parli espanyol o català potser no té cap sentit, en canvi Aa surt sempre en la primera posició de l'agenda de qualsevol mòbil.
Una iniciativa semblant a tenir el 112 com a número únic universal d'emergències.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- mar-mar
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 906
- Gràcies rebudes: 0
fa 16 anys 10 mesos #38228
per mar-mar
Replied by mar-mar on topic Re:Aa
Es una iniciativa molt bona pro la primera posició de l'agenda es A, jo hi tinc A per en Ramon i Aa, Aaa per els meus fills.