- Missatges: 16
- Gràcies rebudes: 0
Càmping Pirineus
- 2encarro
- Fora de línea
- Nou membre
-
Less
Més
fa 16 anys 2 mesos #40875
per 2encarro
Càmping Pirineus was created by 2encarro
Bon dia a tothom!
Feia molt de temps que no em passava per aquí, però no m'he oblidat de vosaltres
Aquest estiu (vaja d'aquí un parell de setmanes) marxem de vacances cap a la Cerdanya i anirem al Càmping Pirineus.
Algú hi ha estat? Què us va semblar?
Gràcies per les vostres opinions!
Feia molt de temps que no em passava per aquí, però no m'he oblidat de vosaltres
Aquest estiu (vaja d'aquí un parell de setmanes) marxem de vacances cap a la Cerdanya i anirem al Càmping Pirineus.
Algú hi ha estat? Què us va semblar?
Gràcies per les vostres opinions!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
fa 16 anys 2 mesos #40879
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Replied by nouespai on topic Re: Càmping Pirineus
Nosaltres només coneixem l'estel, vam estar un cop i difícilment tornmarem.
No et podem ajudar.
No et podem ajudar.
- 2encarro
- Fora de línea
- Nou membre
-
Less
Més
- Missatges: 16
- Gràcies rebudes: 0
fa 16 anys 2 mesos #40882
per 2encarro
Replied by 2encarro on topic Re: Càmping Pirineus
Tots els comentaris ajuden.
Puc saber perquè dificilment tornareu a l'Stel? Són del mateix grup, per tant també m'interessa la vostra opinió.
Gràcies nouespai!
Puc saber perquè dificilment tornareu a l'Stel? Són del mateix grup, per tant també m'interessa la vostra opinió.
Gràcies nouespai!
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
fa 16 anys 2 mesos - fa 16 anys 2 mesos #40884
per nouespai
Replied by nouespai on topic Re: Càmping Pirineus
Durant una trobada amb gent del Totcàmping a l'hivern, una nit la meva dona va relliscar dins el càmping perquè no havien posat sal al terra ( deien que no posaven per no malmetre les flors :sick: :sick: ) i es va trencar el còccix.
La van haver de venir a buscar amb ambulància i a l'hora de tornar, com era molt tard, ens posaven pegues per entrar de nou en cotxe-ambulància al càmping, tot i saber que no podia caminar.
En tot moment van passar de nosaltres, no es van preocupar el més mínim i la seva actitud va ser detestable.
Ara com no hi ha gel això no pot passar, però potser tens un problema i passen de tu.
La van haver de venir a buscar amb ambulància i a l'hora de tornar, com era molt tard, ens posaven pegues per entrar de nou en cotxe-ambulància al càmping, tot i saber que no podia caminar.
En tot moment van passar de nosaltres, no es van preocupar el més mínim i la seva actitud va ser detestable.
Ara com no hi ha gel això no pot passar, però potser tens un problema i passen de tu.
Last edit: fa 16 anys 2 mesos by nouespai.