Dormir al Montseny

Més
fa 15 anys 3 mesos #44088 per germanetfu
Dormir al Montseny was created by germanetfu
Hola Companys/es. Aquest diumenge i dill. anem a fer un tomb pel Montseny. Ens podeu recomanar algun lloc per dormir? I alguna recomanació turística per grans i petits?
Gràcies

Please Entrada or Crear compte to join the conversation.

Més
fa 15 anys 3 mesos #44089 per Neus
Replied by Neus on topic Re: Dormir al Montseny
Potser a Sta Fe; hi ha un parking força gran i podreu fer la volta al llac. Abans hi havía un punt d'Informació on explicaven les diferentes excurssions que es podien fer des d'allà.

Salutacions.

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Més
fa 15 anys 3 mesos #44091 per germanetfu
Replied by germanetfu on topic Re: Dormir al Montseny
Gràcies. Crec que farem una nit a Viladrau i la seguent a Santa Fe.

Salut

Més
fa 15 anys 3 mesos #44092 per Neus
Replied by Neus on topic Re: Dormir al Montseny
A Viladrau trobareu un aparcament molt tranquil, entrant a la població a ma esquerra.

Bon cap de setmana !!!

...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Més
fa 15 anys 3 mesos #44093 per germanetfu
Replied by germanetfu on topic Re: Dormir al Montseny
gràcies

Més
fa 15 anys 3 mesos #44096 per MarceCRN
Replied by MarceCRN on topic Re: Dormir al Montseny
Bona tarda,
ja sé que arribo tard, però tal vegada algú ho pugui aprofitar si visiteu el Montseny.
Jo he pernoctat en:
Collformic: petit pàrquing de terra, a peu de la ctra. BV-5301, al sud de poble del Brull. Senyalitzat. Molt ple durant el dia per excursionistes que parteixen cap el Matagalls.
Coll de Bordoriol: a peu de la carretera GIV5201 , en un pàrquing habilitat de terra. Lloc tranquil i punt habitual de partida d’excursions per la zona.
Camping Formantina: el millor , per mi, són l’entorn i els limitats serveis que ofereix, que et fa oblidar que estàs en un càmping. Punt de partida de moltes excursions, com el Turó de l’Home.
I per activitats: www.diba.cat/parcsn/parcs/index.asp?parc=3 la web del parc, on ofereixen activitats guiades , rutes, etc.
I una cosa que em va agradar molt veure-la a Can Casades(Sant Fe): les seves tres orgulloses sequoies, sobte veure aquests essers vius de dimensions descomunals.

Salutacions i que tingueu un bon cap de setmana llarg...jo no :( que tinc a la canalla d'examens

Marce

“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.