Funda bicicletes per autocaravana / caravana
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
Less
Més
fa 13 anys 3 setmanes #47413
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Funda bicicletes per autocaravana / caravana was created by nouespai
Fa temps que vam comprar una funda fiamma per les bicicletes que anaven a sobre de la llança de la caravana i que te l'obertura per sota com mostro a la imatge.
Alguna vegada que he intentat de posar-la al porta-bicicletes del darrera de l'auto, al final he desistit, doncs les barres que uneixen el porta-bicicletes a l'auto impedeixen poder-la posar.
Els que teniu funda i el porta-bicicletes al darrera de l'auto, l'obertura deu d'ésser "lateral" i molt més gran , oi ? o com us ho feu ?
Estic pensant en modificar l'obertura, canviar-la o vendre-la ( està usada dos cops ) i comprar-ne una que la pugui usar.
Alguna vegada que he intentat de posar-la al porta-bicicletes del darrera de l'auto, al final he desistit, doncs les barres que uneixen el porta-bicicletes a l'auto impedeixen poder-la posar.
Els que teniu funda i el porta-bicicletes al darrera de l'auto, l'obertura deu d'ésser "lateral" i molt més gran , oi ? o com us ho feu ?
Estic pensant en modificar l'obertura, canviar-la o vendre-la ( està usada dos cops ) i comprar-ne una que la pugui usar.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
fa 13 anys 3 setmanes #47414
per Xavi_ZixxeR
Replied by Xavi_ZixxeR on topic Funda bicicletes per autocaravana / caravana
La obertura déu ser més gran, perquè es pot posar sense problemes, quasi tota la part "de davant", la que no es veu a la foto, és oberta.
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
fa 13 anys 6 dies #47479
per Jofranc
Replied by Jofranc on topic Funda bicicletes per autocaravana / caravana
Fa temps que en vaig comprar una funda al Decathlon i tambe es igual que la que presentes a la foto
El forat tindria de ser al costat, peró de moment fa la seva bona funcio
El forat tindria de ser al costat, peró de moment fa la seva bona funcio