Bricolatge indepe: llaç groc lluminós pel balcó o autocaravana
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
fa 8 anys 9 mesos - fa 8 anys 9 mesos #49844
per enric72
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
Bricolatge indepe: llaç groc lluminós pel balcó o autocaravana was created by enric72
Hola companys!
Acabem de fer un "brico indepe" d'allò més fàcil: un llaç groc lluminós pel balcó o auto (en el darrer cas, absteniu-vos de posar-lo en trobades d'ACPasión, hehe)
Material:
Llums de Nadal o llums amb mini placa solar de l'IKEA (per l'auto una tira de LEDs de 12v)
"Xurro" d'escuma d'aquells per aprendre a nadar a la piscina (en tenen als xinos)
Cel·lo o brides.
Es passen els llumets per dins del xurro (el xurro és buit per dins), se li dóna forma de llaçada, s'aguanta amb cinta adhesiva i brides i llestos!
ah, si feu servir els llumets solars de l'IKEA no gastareu llum ni piles i el llaç s'encendrà tot sol quan sigui fosc.
Salut i República!
Acabem de fer un "brico indepe" d'allò més fàcil: un llaç groc lluminós pel balcó o auto (en el darrer cas, absteniu-vos de posar-lo en trobades d'ACPasión, hehe)
Material:
Llums de Nadal o llums amb mini placa solar de l'IKEA (per l'auto una tira de LEDs de 12v)
"Xurro" d'escuma d'aquells per aprendre a nadar a la piscina (en tenen als xinos)
Cel·lo o brides.
Es passen els llumets per dins del xurro (el xurro és buit per dins), se li dóna forma de llaçada, s'aguanta amb cinta adhesiva i brides i llestos!
ah, si feu servir els llumets solars de l'IKEA no gastareu llum ni piles i el llaç s'encendrà tot sol quan sigui fosc.
Salut i República!
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
Last edit: fa 8 anys 9 mesos by enric72.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
fa 8 anys 9 mesos #49845
per Xavi_ZixxeR
Replied by Xavi_ZixxeR on topic Re:Bricolatge indepe: llaç groc lluminós pel balcó o autocaravana
Genial! Jo el tinc fet amb llums de Nadal i donant-li forma amb filferro, però no queda tan bé
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
Less
Més
- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
fa 8 anys 9 mesos #49847
per vinya
Replied by vinya on topic Re:Bricolatge indepe: llaç groc lluminós pel balcó o autocaravana
Molt bo.
Lo que potser si el porti alguna kkd de Acprision per si els dona algun ataquillo
Gràcies per compartir
Salut.
LLUÍS DE CANET
Lo que potser si el porti alguna kkd de Acprision per si els dona algun ataquillo
Gràcies per compartir
Salut.
LLUÍS DE CANET