- Missatges: 127
- Gràcies rebudes: 59
Com penjo les fotos al forum???
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
Ajuda!!!!!!!!!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
LLUÍS DE CANET
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 127
- Gràcies rebudes: 59
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
Ja som tres, els que no podem. Si entro a totcamping amb l'ordinador, el botó"adjunta un fitxer" no funciona. Des de tapatalk sí. Curiós, oi? A més gent li passa? El meu post "bricolatge indepe" vaig escriure amb el PC però les fotos les vaig penjar des del mòbil amb tapatalk. Caldria dir-ho al webmestre? Ho heu provat? Jo diria qie abans sí que funcionava bé, penjar fotos amb el pc.
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
Em passa el mateix. A més, no sé insertar les fotos entre el text, em queden al final.i després edito, tallo el codi i inserto on la vull.enric72 va escriure: Hola!
Ja som tres, els que no podem. Si entro a totcamping amb l'ordinador, el botó"adjunta un fitxer" no funciona. Des de tapatalk sí. Curiós, oi? A més gent li passa? El meu post "bricolatge indepe" vaig escriure amb el PC però les fotos les vaig penjar des del mòbil amb tapatalk. Caldria dir-ho al webmestre? Ho heu provat? Jo diria qie abans sí que funcionava bé, penjar fotos amb el pc.
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
us he volgut explicar el sistema que jo faig servir i no trobo una manera entenedora. En aquest enllaç expliquen millor com fer-ho, és el sistema que jo faig servir : opistobranquis.org/forum/index.php?topic=8.0
De totes maneres jo esperaria a escoltar l'opinió del webmaster, segur que hi ha una manera més fàcil. Abans recordo que al fòrum hi havia una eina per afegir fotos al text però jo la vaig perdre de vista fa temps.
Salut i encert! i sort!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
- webmestre
- Fora de línea
- Administrador
-
- Missatges: 557
- Gràcies rebudes: 22
Miro de resoldre-ho aviat.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.