- Missatges: 1
- Gràcies rebudes: 0
Presentació
- Carlota
- Fora de línea
- Nou membre
-
Less
Més
fa 8 anys 7 mesos - fa 8 anys 7 mesos #50637
per Carlota
Presentació was created by Carlota
Hola Bon dia a tots els campistes.
És la primera vegada que entro en aquest fòrum. Permeteu-me que em presenti. Em dic Carlota
Fa molts anys quan tenia els meus fills petits varem fer molt campinc, ja que segons al nostre entendre era una manera molt saludable pels nens fer vacances tant pel contacte amb la natura com per socialitzar-se..Be en definitiva per tota la familia va ser una epoca molt bonica.
Ara ja tinc uns quans anys més i he pensat en tornar-hi, pero estic mol desconectada dels càmpings existents actualment, preus ect. En veure aquest fòrum he pensat que em podrieu orientar. Inclos en quin tipus de caravana necesitaria i si feu sortides en grups per acampadas en caravana.
Tinc un fiat panda 1300
És la primera vegada que entro en aquest fòrum. Permeteu-me que em presenti. Em dic Carlota
Fa molts anys quan tenia els meus fills petits varem fer molt campinc, ja que segons al nostre entendre era una manera molt saludable pels nens fer vacances tant pel contacte amb la natura com per socialitzar-se..Be en definitiva per tota la familia va ser una epoca molt bonica.
Ara ja tinc uns quans anys més i he pensat en tornar-hi, pero estic mol desconectada dels càmpings existents actualment, preus ect. En veure aquest fòrum he pensat que em podrieu orientar. Inclos en quin tipus de caravana necesitaria i si feu sortides en grups per acampadas en caravana.
Tinc un fiat panda 1300
Last edit: fa 8 anys 7 mesos by Carlota.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Kabretes
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 174
- Gràcies rebudes: 46
fa 8 anys 7 mesos #50638
per Kabretes
Salut, Kms i República!!!
Replied by Kabretes on topic Presentació
Hola CArlota,
Benvingut en aquesta comunitat.
Espero que trobis gent que et pugui orientar, no hem tingut mai caravana i per tant poco informació et puc donar.
Pel que fa a les tarifes de càmpings, això depen molt de la temporada, l'ubicació etc.. per tant si saps cap on vols anar i quan hi vols anar segur podràs comprovar preu per la web de cada càmping.
Benvingut en aquesta comunitat.
Espero que trobis gent que et pugui orientar, no hem tingut mai caravana i per tant poco informació et puc donar.
Pel que fa a les tarifes de càmpings, això depen molt de la temporada, l'ubicació etc.. per tant si saps cap on vols anar i quan hi vols anar segur podràs comprovar preu per la web de cada càmping.
Salut, Kms i República!!!
- carlos.mataro
- Fora de línea
- Membre expert
-
Less
Més
- Missatges: 119
- Gràcies rebudes: 37
fa 8 anys 7 mesos #50642
per carlos.mataro
Replied by carlos.mataro on topic Re:Presentació
Hola Carlota
Benvinguda en cuan les teves preguntes de primeres jo utilitzo força la targeta ACSI fora de temporada surt a un preu molt raonable
En cuan a la caravana per la meva experiència anterior a tenir l’autocaravana teniem una petita i equipada amb tot a punt de carregar el menjar i roba i marxar ja que sempre hem sigut de no quedar-se massa temps en lloc i mourens molt
Enviat des de el mòbil
Benvinguda en cuan les teves preguntes de primeres jo utilitzo força la targeta ACSI fora de temporada surt a un preu molt raonable
En cuan a la caravana per la meva experiència anterior a tenir l’autocaravana teniem una petita i equipada amb tot a punt de carregar el menjar i roba i marxar ja que sempre hem sigut de no quedar-se massa temps en lloc i mourens molt
Enviat des de el mòbil
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
Less
Més
- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
fa 8 anys 7 mesos #50643
per vinya
Replied by vinya on topic Re:Presentació
Molt bones Carlota, benvinguda al foro.
Nosaltres abans anàvem amb la caravana i sempre amb el acsi. Aquest any també el tenim per sí surt la oportunitat de fer algun càmping.
Un dels nostres més apreciats és el Vilanova Park. Amb piscina climatitzada.
Salut
LLUÍS DE CANET
Nosaltres abans anàvem amb la caravana i sempre amb el acsi. Aquest any també el tenim per sí surt la oportunitat de fer algun càmping.
Un dels nostres més apreciats és el Vilanova Park. Amb piscina climatitzada.
Salut
LLUÍS DE CANET
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
fa 8 anys 7 mesos #50645
per enric72
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
Replied by enric72 on topic Presentació
Benvinguda!
Segur que aquí hi trobaràs tota la info que busques i, sobretot, molt bon rollo!
Segur que aquí hi trobaràs tota la info que busques i, sobretot, molt bon rollo!
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com
- Nou membre
-
Less
Més
- Gràcies rebudes: 0
fa 8 anys 6 mesos #50654
per
Replied by on topic Presentació
Benvinguda, primer de tot potser ens faría falta una mica més de dades:
Persones que viatjarán.
Dades més concretes del cotxe encara que ja siguent un Fiat panda (petitet) et recomanaria anar mirant caravanes petites de uns 390 máxim (les 750kg reals) si sou només dues una opció super comoda es tipus aquesta adria aviva 370 cp
www.caravaningk2.es/listings/adria-aviva-lite-370-cp
Persones que viatjarán.
Dades més concretes del cotxe encara que ja siguent un Fiat panda (petitet) et recomanaria anar mirant caravanes petites de uns 390 máxim (les 750kg reals) si sou només dues una opció super comoda es tipus aquesta adria aviva 370 cp
www.caravaningk2.es/listings/adria-aviva-lite-370-cp