- Missatges: 54
- Gràcies rebudes: 15
MEMBRES TotCámping
- BIGMYCH
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
fa 7 anys 8 mesos #51478
per BIGMYCH
D'on no n'hi ha, no en pot rajar
MEMBRES TotCámping was created by BIGMYCH
Hola a tots i totes.
He buscat una mica i no se trobar si es poden veure els membres de TotCámping, m´agradaría veure els nicks, inclús no se ni qui es el "webmaster"
Vinga, salut i Km!
He buscat una mica i no se trobar si es poden veure els membres de TotCámping, m´agradaría veure els nicks, inclús no se ni qui es el "webmaster"
Vinga, salut i Km!
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Putxet
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 60
- Gràcies rebudes: 19
fa 7 anys 8 mesos - fa 7 anys 8 mesos #51489
per Putxet
Replied by Putxet on topic MEMBRES TotCámping
Doncs ho he mirat de l'única manera que se m'acudit, que era intentant enviar un privat a algú, el problema es que la llista que surt es increiblement llarga i no se si está actualitzada, ja que no he estat capaç ni de trobar-me.
No se si hi haura alguna altra manera, peró si que es cert que estaria prou be saber els que formem part d'aquesta comunitat.
Salutacions
No se si hi haura alguna altra manera, peró si que es cert que estaria prou be saber els que formem part d'aquesta comunitat.
Salutacions
Last edit: fa 7 anys 8 mesos by Putxet.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BIGMYCH
- BIGMYCH
- Fora de línea
- Membre senior
-
Less
Més
- Missatges: 54
- Gràcies rebudes: 15
fa 7 anys 8 mesos - fa 7 anys 8 mesos #51490
per BIGMYCH
Replied by BIGMYCH on topic MEMBRES TotCámping
Bon día a tothom.
Putxet, ja he pogut veure la llista de membres, i a tu tambè... quan un busca els veu tots menys a un mateix, je je je
Bueno de moment amb aixó ja em conformo, axi puc veure companys que també estan en altres foros caravanistes.
Salut i Km!
Putxet, ja he pogut veure la llista de membres, i a tu tambè... quan un busca els veu tots menys a un mateix, je je je
Bueno de moment amb aixó ja em conformo, axi puc veure companys que també estan en altres foros caravanistes.
Salut i Km!
Last edit: fa 7 anys 8 mesos by BIGMYCH.