Qui ets ? D'on ets ? Presentacions
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
Benvingut! Com més serem més informació compartirem!Calton va escriure: Hola a tothom.
Soc en Calton, tinc una humil autocaravana Joint que em dona moltes satisfaccions i en mante entretingut.
Els reis d´orient m´han deixat aquesta adreça i tot tafanejant una estoneta veig que está ple de bona gent i que parlem el mateig idioma, cosa que em satisfa, i més en aqust temps que ens toca viure.
Així doncs, amb el vostre permis em quedaré per aquí a compartir afició (que no pasión) i experiencies.
Salutacions i bon any a tothom.
.................................................
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog d'escapades i viatges.
casetasobrerodes.blogspot.com
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
Juanma, molt bona trobada, la de Port Aventura! Som poc de trobades, i poc de Port Aventura, però vam venir un any i va estar molt bé!
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
- EvaV
- Absent
- Membre platí
-
- Missatges: 2862
- Gràcies rebudes: 151
Hola, Calton, entre tots mirem de fer un racó acollidor on poder comentar temes en bona companyia ! Sigues benvingut !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- Juanma Nicola
- Fora de línea
- Nou membre
-
- El tiempo que mas corre es el alegre
- Missatges: 4
- Gràcies rebudes: 2
- MAROFER
- Fora de línea
- Nou membre
-
- Missatges: 1
- Gràcies rebudes: 0
Sòc la Montse des de Centelles Osona.
Som nous en aquest mon. De moment no en temin cap i el que fem es que la lloguem quant volem sortir.
Però qui sap si algun dia tindrem la nostre propia.
En aquest moments estem preparant un viatja a la Toscana per el mes d'abril, i necessitem molta ajuda ja que serà el nostre primer viatja amb l' auto caravana sols. Fins ara havíem sortit amb uns familiars que en tenen una i ens convidaven a viatjar amb ells. Si hi ha alguna persona que conegui campings, zones de pernocta i llocs que no ens podem perdre us agrairé l'ajuda.
BON ANY A TOTHOM!!!
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
- Missatges: 175
- Gràcies rebudes: 24
Salutacions des de Canet
Salut
LLUÍS DE CANET
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
- enric72
- Fora de línea
- Membre expert
-
MAROFER va escriure: Bona nit!,
Sòc la Montse des de Centelles Osona.
Som nous en aquest mon. De moment no en temin cap i el que fem es que la lloguem quant volem sortir.
Però qui sap si algun dia tindrem la nostre propia.
En aquest moments estem preparant un viatja a la Toscana per el mes d'abril, i necessitem molta ajuda ja que serà el nostre primer viatja amb l' auto caravana sols. Fins ara havíem sortit amb uns familiars que en tenen una i ens convidaven a viatjar amb ells. Si hi ha alguna persona que conegui campings, zones de pernocta i llocs que no ens podem perdre us agrairé l'ajuda.
BON ANY A TOTHOM!!!
Hola Montse!!!!
Nosaltres vam anar a la Toscana la Setmana Santa de fa dos anys. Per si et serveix d'ajuda ho tenim apuntat tot al blog: casetasobrerodes.blogspot.com.es/2016/03/santa-per-la-toscana-180316-aquesta.html
Salut i kilòmetres!
La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
- EvaV
- Absent
- Membre platí
-
Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
- Itineaitor
- Fora de línea
- Membre junior
-
- Missatges: 33
- Gràcies rebudes: 14
Benvinguda !!!
També al nostre blog trobaràs informació sobre la Toscana. (ambautocaravanapelmon.blogspot.com)
Ja veuràs que després de llogar una AC, no parareu fins tenir-ne una de pròpia. Jo vaig llogar 4 estius, fins que vam trobar la nostra oportunitat de comprar una.
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 127
- Gràcies rebudes: 59
- Kabretes
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 174
- Gràcies rebudes: 46
fa il·lusió veure que anem creixent!!
nosaltres si que hem estat la toscana i és preciós, si obres un fil tal i com et recomana el Xavi, ja hi farem les aportacións que puguem, malauradament no tenim cap blog per poder compartir, pe`ro si que algunes anotacions, moltes fotos i bons records
per cert, nosaltres no haviem llogat mai autocaravana, ni tant sols hi haviem viatjat, una setmana santa vem anar al marroc en 4x4 i venien 3 families en ac, a la tornada vam comprar una de segona ma, que ens va durar 5 mesos, ja que la vam canviar una de nova, i això ja farà 11 anys.....
apali, salut, kms i república!!!!
Salut, Kms i República!!!
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
i benvinguts tots! Fantàstic que creixi la família totcamping!
Sobre Toscana no l'hem trepitjada encara.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
- manel
- Nou membre
-
Som la Mercé i el Manel, fa molt que estic apuntat en aquest fòrum però vaig intervenir molt poc, arran del poc estima que es respira en altres fòrums cap als catalans i encara que em costa escriure en català, intentaré tornar a participar de nou, a veure si fem créixer de nou entre tots TOTCAMPING.
A........ Som de Sam Boi de LL.
- XaviF
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 127
- Gràcies rebudes: 59
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
Salut
LLUÍS DE CANET
- vinya
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Lluís de Canet
LLUÍS DE CANET
- Xavi_ZixxeR
- Fora de línea
- Membre expert
-
Benvinguts!!!manel va escriure: Hola a tots,
Som la Mercé i el Manel, fa molt que estic apuntat en aquest fòrum però vaig intervenir molt poc, arran del poc estima que es respira en altres fòrums cap als catalans i encara que em costa escriure en català, intentaré tornar a participar de nou, a veure si fem créixer de nou entre tots TOTCAMPING.
A........ Som de Sam Boi de LL.
- EvaV
- Absent
- Membre platí
-
- Tom Sawyer
- Nou membre
-
Tot i el meu nick "Tom Sawyer" visc molt lluny del Mississipí, però molt a prop del riu Segre que no és ben bé el mateix tot i que m'està bé.
La nostra autocaravana és una caputxina McLouis Glamys 40 amb una tripulació de 4 membres. En Jan (5), l'Aleix (9), la Maite (??) i en Miquel (??).
Estem segurs que aprendrem moltes coses de tots vosaltres a la vegada que intentarem aportar també el nostre granet de sorra a la comunitat.