- Missatges: 557
- Gràcies rebudes: 22
Modificació del fòrum
- webmestre
- Fora de línea
- Administrador
-
Less
Més
fa 19 anys 11 mesos #5129
per webmestre
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
Modificació del fòrum was created by webmestre
Que us sembla la redistribució dels espais?
Voleu que posi també l'espai "res a veure..." al general ?
També he modificat un detall, a la part de baix indicaba qui estaba conectat als darrers cinc minuts, ara es en el darrer minut.
Estarà així a prova, a veure si creiu que dona un millor servei.
Voleu que posi també l'espai "res a veure..." al general ?
També he modificat un detall, a la part de baix indicaba qui estaba conectat als darrers cinc minuts, ara es en el darrer minut.
Estarà així a prova, a veure si creiu que dona un millor servei.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- matrix
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2887
- Gràcies rebudes: 12
fa 19 anys 11 mesos #5141
per matrix
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
Replied by matrix on topic Re: Modificació del fòrum
....jo ja estava acostumada a l´anterior distribució...però aquesta ja em sembla bé....jo, personalment no posaria "res a veure..." al calix desastre.....
Per cert he provat el enviar un missatge a la capcelera de la web...i ha sortit...ja estava abans aquesta funció?....
Per cert he provat el enviar un missatge a la capcelera de la web...i ha sortit...ja estava abans aquesta funció?....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
- merce67
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1075
- Gràcies rebudes: 21
fa 19 anys 11 mesos #5143
per merce67
Mercè & Cia.
Replied by merce67 on topic Re: Modificació del fòrum
Em sembla molt bé la reagrupació que has fet, trobo que sobretot l'apartat de trobades, viatges, etc. queda molt més clar.
D'altra banda, he vist que has posat com a permanent el fil que vaig obrir sobre el mercat de 2ª ma a la fira del caravaning, però per part meva després de la fira ja el pots treure, ja haurà complert la seva funció (al menys pel que a mi respecta...).
Gràcies per tot.
PD - No t'he enviat cap foto perquè encara no en tinc les de l'auto del meu sogre...
D'altra banda, he vist que has posat com a permanent el fil que vaig obrir sobre el mercat de 2ª ma a la fira del caravaning, però per part meva després de la fira ja el pots treure, ja haurà complert la seva funció (al menys pel que a mi respecta...).
Gràcies per tot.
PD - No t'he enviat cap foto perquè encara no en tinc les de l'auto del meu sogre...
Mercè & Cia.