- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
Qui controla a qui ?
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
fa 19 anys 11 mesos #6296
per Neus
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
Qui controla a qui ? was created by Neus
De tota la vida hem estat els pares els que intentem controlar als nostres fills-as :!: :!: :!: :!: :!: :!:
A casa meva es tot el contrari
:
:
:
:
:
:
Els caps de setmana que sortim ( son casi tots) la filla ens truca cuatre o cinc cops per saber on estem; si no tenim "cobertura" ens deixa una dotcena de misatges i si el dia de tornar es fa una mica tard ja está preucupada.
ES NORMAL AIXO QUE HEM PASSA ????
A casa meva es tot el contrari
:
:
:
:
:
:Els caps de setmana que sortim ( son casi tots) la filla ens truca cuatre o cinc cops per saber on estem; si no tenim "cobertura" ens deixa una dotcena de misatges i si el dia de tornar es fa una mica tard ja está preucupada.
ES NORMAL AIXO QUE HEM PASSA ????
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
fa 19 anys 11 mesos #6297
per Tonio
Replied by Tonio on topic Re: Qui controla a qui ?
no te preocupes, eso esta bien,,,,,,,,,,,,,, no sea que llegueis antes de hora,,,,,,,,,,,,y claro,,,,,,,,,,,,,,,,,mejor saber con la mayor exactitud a que hora llegais a casa.
fuera de bromas, es normal, aun recuerdo el dia, y entonces no habia moviles, que yo con 19 años llegue a casa a la 1 de la madrugada y no estaban mis padres, y sin saber donde llamar, al final habian ido a pasar el sabado a casa de unos amigos y para volver encontraron caravana por un accidente, pero el susto me lo lleve yo.
fuera de bromas, es normal, aun recuerdo el dia, y entonces no habia moviles, que yo con 19 años llegue a casa a la 1 de la madrugada y no estaban mis padres, y sin saber donde llamar, al final habian ido a pasar el sabado a casa de unos amigos y para volver encontraron caravana por un accidente, pero el susto me lo lleve yo.
- 12083
- Nou membre
-
Less
Més
- Gràcies rebudes: 0
fa 19 anys 11 mesos #6298
per 12083
Replied by 12083 on topic Re: Qui controla a qui ?
Fes una cosa Neus.
A la próxima kedada que fem, la fiqueu a la auto, ja veuras com voldrà anar amb vosaltres cada dia.
A la próxima kedada que fem, la fiqueu a la auto, ja veuras com voldrà anar amb vosaltres cada dia.
- monrib2123
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 775
- Gràcies rebudes: 3
fa 19 anys 11 mesos #6299
per monrib2123
Replied by monrib2123 on topic Re: Qui controla a qui ?
Avui mateix ha marxat el meu pare cap a Mallorca amb els de l'Imserso i ja l'he trucat 3 cops 8O !!!
Primer al matí perquè no s'adormís i arribes a l'hora.
Després per saber com havia anat el viatge.
I fa una estona per veure com era l'hotel.
Pobre home, ja m'ha dit que si hi ha res de nou ja trucarà. Potser vol que el deixi una mica tranquil ??
N'hi ha que som patidors de mena !!! Que hi farem !!!
Primer al matí perquè no s'adormís i arribes a l'hora.
Després per saber com havia anat el viatge.
I fa una estona per veure com era l'hotel.
Pobre home, ja m'ha dit que si hi ha res de nou ja trucarà. Potser vol que el deixi una mica tranquil ??
N'hi ha que som patidors de mena !!! Que hi farem !!!
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
fa 19 anys 11 mesos #6300
per Jofranc
Replied by Jofranc on topic Re: Qui controla a qui ?
A nosaltres també ens passa com la Neus, quan som a fora i tardem
una mica mes del compte, ja ens trucan 8O , pero mai ens demanen si ens trobem bé, ens demanen a veure si tardarem gaire a arribar perque
tenen gana i volen que els praparem el sopar :twisted:
Salut a tots. aixi es la vida
una mica mes del compte, ja ens trucan 8O , pero mai ens demanen si ens trobem bé, ens demanen a veure si tardarem gaire a arribar perque
tenen gana i volen que els praparem el sopar :twisted:
Salut a tots. aixi es la vida
- Neus
- Fora de línea
- Membre platí
-
Less
Més
- Missatges: 2577
- Gràcies rebudes: 14
fa 19 anys 11 mesos #6302
per Neus
Replied by Neus on topic Re: Qui controla a qui ?
Si fos per ella vindria molts caps de setmana amb la seva parella (tenen 22 i 23 anys). Només els invitem a venir en ocassions especials.
L´estiu passat a Nordkapp i l'ultima setmana santa els vam recullir al aeroport Charles de Gaulle per que pasesin cuatr dies amb nosaltres a París.

Par cert : Si tinc algun impravist i he de tornar abans a casa els aviso dons se que cuand jo marxo, el "noviete" s´instala a casa meva.
)
L´estiu passat a Nordkapp i l'ultima setmana santa els vam recullir al aeroport Charles de Gaulle per que pasesin cuatr dies amb nosaltres a París. Par cert : Si tinc algun impravist i he de tornar abans a casa els aviso dons se que cuand jo marxo, el "noviete" s´instala a casa meva.