Trobada a Sant Hilari Sacalm
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
Less
Més
fa 8 anys 14 hores - fa 8 anys 14 hores #51253
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Trobada a Sant Hilari Sacalm was created by nouespai
He rebut un correu de l'oficina de turisme de Sant Hilari en la que se'm convida a una trobada d'autocaravanes el 12,13 i 14 d'Octubre, perquè em deuen tenir apuntat que un altre cop hi vaig ser.
Coincideix amb el primer cap de setmana del Saló del Caravàning.
Us ho han enviat ?
Aquesta és la info que he rebut.
Coincideix amb el primer cap de setmana del Saló del Caravàning.
Us ho han enviat ?
Aquesta és la info que he rebut.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Last edit: fa 8 anys 14 hores by nouespai.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
fa 7 anys 11 mesos #51254
per MarceCRN
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Replied by MarceCRN on topic Trobada a Sant Hilari Sacalm
Bon dia!
i sí, jo també he rebut la info. Enguany , a més, sembla que al costat de la mateixa àrea d'autocaravanes han habilitat un espai destinat a l'acampada lliure.
Seria fantàstic que aquesta mena d'iniciatives fóssim copiades per altres municipis. La veritat sigui dita, visitar amb autocaravana aquesta banda de CAT, vull dir Osona+La Selva, comença a ser un plaer, i cada vegada ens acostem més França.
Salut i encert!
i sí, jo també he rebut la info. Enguany , a més, sembla que al costat de la mateixa àrea d'autocaravanes han habilitat un espai destinat a l'acampada lliure.
Seria fantàstic que aquesta mena d'iniciatives fóssim copiades per altres municipis. La veritat sigui dita, visitar amb autocaravana aquesta banda de CAT, vull dir Osona+La Selva, comença a ser un plaer, i cada vegada ens acostem més França.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.