ANDORRA
- mesquiu
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Els nostres viatges a:
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- MOLI
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Missatges: 68
- Gràcies rebudes: 0
una salutació.
Joan Bta.
- mesquiu
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Els nostres viatges a:
- MOLI
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Missatges: 68
una salutació.
Joan Bta.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
River, buidar i omplir tot
Grau Roig
Soldeu
El Tarter
Pal
Arcalís ( dalt de tot ) per anar al llacs. Aprofito per comentar que vam anar pel camí fàcil, baixant a peu uns 300 metres de l'aparcament de l'auto i no vam anar pel camí que surt darrera del restaurant que és més perillós pels nens, sobretot.
També a La Massana, direcció a Pal, a uns 500 metres després de passar el telecabina hi ha un aparcament a mà esquerra on hem dinat i on no hi ha d'haver cap pega per pernoctar ( hi ha presa d'aigua )
Hem agafat aigua i buidat en una benzinera Repsol d'Encamp i hem buidat el wc també a l'àrea d'Encamp, al costat del telecabina. Hi ha una pujada molt curta i dreta que el "menda" no va voler pujar i deixar el cul de l'auto allà i vaig aparcar i pujar a peu.
Al Pas de la Casa estava tot ple a vessar i vam passar de llarg.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- KMACU
- Fora de línea
- Nou membre
-
- Missatges: 11
Per altre banda als pq. de les pistes no solen posar problemes.
Salutacions,
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
Al pk de soldeu no s'hi pot passar per alçada, és subterrani, em vaig equivocar. Només al del Tarter, entre Soldeu i Canillo.
També entre El Tarter i Soldeu hi ha un espai gran, pujant a mà esquerra, a tocar d'on comença la carretera -i el sender- a la Vall d'Incles.
- KMACU
- Fora de línea
- Nou membre
-
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
No hi havia cap senyal, ni legal ni il·legal ?
Jo no vaig tenir cap problema però vaig fer una denúncia a l'oficina de Turisme de Canillo protestant per la limitació d'alçada -amb barres- en alguns espais d'aparcament de la població.
Em van dir que les havien posat després de veure el comportament incívic d'alguns autocaravanistes. Enlloc de facilitar les coses s'estimen més de complicar-les.
- mesquiu
- Fora de línea
- Membre senior
-
- Els nostres viatges a:
Finalment, hem optat per pernoctar a l'estació d'Ordino, a dalt de tot, i a l'estació de Grau Roig. En ambdós casos sense cap problema.
- KMACU
- Fora de línea
- Nou membre
-
De fet tot i que semblaba que els indicis erem mes bons i les declaracions de turisme semblavem mes favorables, la fobia per les autos a Andorra es nota, En els parquings de pagament limitats fins les 12 de la nit, per que tinguis temps de anar a Caldea, Sopar, comprar pero a dormir fora, a les 12 menys 5 els polis donant voltes per els parquings, si ocupes mes espai d´una plaça ens alguns no et deixen entrar en un altre ens van deixar una nota que nomes ocupesim una plaça o ens cobrarien per dues. Al sortir del pk, mentre els ocupans es posaben cinturons, jo el GPS, etc. ens vem para en una cantonada sense transit van passar els municipals i no ens van multar pero ens va clavar una broca del 10.
De jove anava a andorra cada 15 dies, pero ara els camviare l´slogan (El pais dels pirineus, gaudeix-lo) per Vine, Gasta i Marxa. Andorra no gracies. Els gastare a Catalunya o sud de frança.
Salutacions
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
Salutacions
- KMACU
- Fora de línea
- Nou membre
-
Perdona pero l'expresió: ens clavar una broca del 10, que vol dir
Salutacions
Perdo, he volgut dir una BRONCA del 10 (del 1 al 10). Reconec que estaba en un mal lloc, pero es que amb l' auto la majoria de carrers d´andorra es fa petits i estrets i vaig parar un moment en una cantonada sensa circulacio. Crec que La policia tenia un mal moment.
Salutacions
- iogui
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 375
- Gràcies rebudes: 2
Teniu coordenades dels llocs?
Salutacions!
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
Prenc nota dels llocs pels quals vau passar i pernoctar (inclús amb bornes) sense problemes..Andorra no l'hem trepitjat amb ac, de moment.
Teniu coordenades dels llocs?
Salutacions!
Jo no les vaig agafar, però no estan amagats i crec que són molt fàcils de veure des de la carretera general.
Si necessites algun aclariment m'ho dius