- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
Una altra opció per acampar
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
fa 13 anys 15 hores #47498
per MarceCRN
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Una altra opció per acampar was created by MarceCRN
Tal vegada ja coneixeu aquesta modalitat de passar la nit, a mi m’ha arribat aquesta setmana: des de fa 1-2 anys hi ha una iniciativa estesa per Europa i la resta del món , on particulars ofereixen el seu jardí de casa com a terreny d’acampada als campistes de tota mena, per uns preus i serveis prefixats amb cada hoste.
La iniciativa està molt estesa a França, i aquí trobareu el web , per si us interessa.
Salut!!
La iniciativa està molt estesa a França, i aquí trobareu el web , per si us interessa.
Salut!!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- nouespai
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Quin luxe seria tenir més temps lliure....
fa 12 anys 11 mesos #47501
per nouespai
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Replied by nouespai on topic Una altra opció per acampar
Però et deixen aparcar l'autocaravana al jardí, o és per tendes només ??
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
fa 12 anys 11 mesos #47502
per Jofranc
Replied by Jofranc on topic Una altra opció per acampar
segons he pogut veure hi ha locs que nomes pots plantar-hi la tenda, pero n'hi ha que si que hi pots entrar amb l'ac, pero tambe he vist que hi ha algun lloc que deu ni do lo car que es.
es una opcio a tenir en compte
es una opcio a tenir en compte
- MarceCRN
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
Less
Més
- Missatges: 936
- Gràcies rebudes: 158
fa 12 anys 11 mesos #47504
per MarceCRN
Replied by MarceCRN on topic Una altra opció per acampar
Hola, jo pel que he vist hi ha de tot: que acceptem cv, ac o tendes. Des de la meva òptica (autocaravanista) veig la seva possible utilitat com trobar un lloc per fer nit , fent ruta, per zones de pernocta lliure molt difícil, com per exemple una zona turística molt densa ( la Côte Azur?). Les tarifes suposo que dependrà de l'entorn, encara que estan per sobre de qualsevol àrea d'autocaravanes que jo hagi conegut. Tal vegada comparat amb les tarifes de càmping siguin més interessants.
Salut!!
Salut!!