- Missatges: 382
- Gràcies rebudes: 2
vancances 2006.......França
- PITI
- Fora de línea
- Membre expert
-
Gràcies
Please Entrada or Crear compte to join the conversation.
- Tonio
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 1226
- Gràcies rebudes: 19
si te gustan las ostras,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ese es el paraiso, no son tan sabrosas como las gallegas, pero esta muy bien y son mucho mas baratas.
- conrad
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Missatges: 328
- Gràcies rebudes: 1
Ara bé comentes que habieu pensat en suissa, i la veritat que val molt la pena. La zona de Laussane, Berna i Interlaken son un bon lloc per passar-hi una quinzena. Ademes, em va sorprendre moltissim com n'es d'aprop. En un dia de viatje ja ens habiem plantat a nomes 100 Kms de la frontera.
Suposo que prous dubtes tenim tots sobre a on anar a les vacances i nomes et falto jo, eh Piti!!
hthttp://blog.kampistas.com/
- PITI
- Fora de línea
- Membre expert
-
Graciés
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
que te un port sportiu molt important i que vem tardar par fer uns cinquanta qm unes dues hores aproximadament, pero et puc aconsellar
que pasis per Toulouse, Montauban,Cahors son ciutats medievals,continua
en direccio Limoges pasaras a prop de Rocamadour molt maco es un poblet en un penyasegat, molt a prop i troberas Sarlat un altre poble
medieval ple de turistes,mentre vas tirant en direccio Limoges tota la zona es la que s'anomena el Perigort ves al poble que vulgis que tots son macos i tranquils pots arribar-te fins a Poitiers (futurescop) i arribar-te fins ala Rochelle i l'illa de Oleron, si vas en Ac troberas areas a gairebe
tots els pobles,si vas en cv soposo que els campings tenen d'estar a l'ordre del dia parque tal i com t'he dit tota la zona es molt turistica.
Joan
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
- Missatges: 3005
- Gràcies rebudes: 14
Salutacions i bones vacances.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
- conrad
- Fora de línea
- Membre expert
-
, graciés a tu conrad ara torno a pensar amb l´idea de anar per suissa, em pots dir algun camping per Laussane i Interlaken estiguin bé i tranquilets.
Graciés
Oh i tant!!! A laussane vem estar a un poblet de la vora anomenat Morges, al camping "Le Petit Bois". Hi vem passar nomes una nit pero em vaig quedar amb les ganes de passar-hi mes dies. Era just a la vora del llac Leman, al costat d'un pertit port esportiu des d'on sortia un cami per fer amb bici que rodejaba tot el llac. Una passada.
A interlaken sens dubte el Lazy rancho! El camping te bons serveis y esta ben situat, pero el millor de tot es que els amos son una parella encantadora que parlen una miqueta d'espanyol i ajuden en tot el que poden. Planificar rutes, llocs d'interes ....
Sobre el viatje jo vaig fer el primer dia de Barcelona a Pont d'Ain, un poblet a 100 Kms de la frontera amb suissa que te un camping ideal per fer-hi nit, y el segon dia ja erem a suissa en un no res. La veritat q val la pena
- PITI
- Fora de línea
- Membre expert
-
- Toni-de-Ros
- Fora de línea
- Membre expert
-
Suissa és una altra història: natura, paissatge, un país molt cuidat (a vegades massa), molt car (es paga per a tot, inclòs per passejar per la muntanya) i amb una gent bastant estirada i esquerpa. És molt maco pels qui ens agrada la muntanya, els llacs i els paissatges de postal, però t'has d'endur tot el menjar de casa i oblidar-te de la gastronomia local que, per altra banda, és perfectament oblidable.
Efectivament, aquí millor reservar el camping, estan molt plens.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)
- conrad
- Fora de línea
- Membre expert
-
El tracte de la gent va ser molt bo en el meu cas (amb asistencia sanitaria inclosa) això si, son massa impecables pel meu gust!
Y, sobre els campings jo no vaig trobar gaire massificació. N'hi haprou amb arribar a una hora prudent per trobar plaça.
Sobre el preu realment mejar fora i les atraccions "turistiques" son cariiisimes. Pero el menjar al "super" es poc mes car que aqui, i buscant bé troves llocs increibles per cuatre duros. Un bon exemple n'es el trumbelfolken (o algo així) on per sis euros podies entrar dins de la muntanya per veure el desgel del Jongfrau! Una passada!!!!
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
Piti,per mi el que diu el Toni es cert,són dos viatges diferents,pero per triar jo escullo Suissa.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
- Mireia
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 597
- Gràcies rebudes: 0
- Jofranc
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 989
- Gràcies rebudes: 5
que ja ho vaig explicar un dia, vem aparcar en un extrem d'un carrer
de la poblacio d'Stein an Rheim, el morro del cotxe gairebé tocaba el cul
de les vaces pero el parkimetre no sel van pas descuidar,Tot es molt
turistic, potser una mica massa, anacara que com també diu el toni si
t'agrada la montanya doncs has triat el millor pais.Par cert penso que també ja hi he dit en alguna altre ocasio,nosaltres també anirem a una part de Suissa, en concret a la zona de Zermatt a veure el Matterhorn
entrerem per el Grand St Bernard-Martigny-Zermatt,avans aurem visitat
la zona italiana d'Aosta i tornarem per Chamonix-St Gervais-Annecy i
cap a casa, nomes tenim 9 dies de vacances aprofitan tots els dies :evil:
- Mireia
- Fora de línea
- Membre de l'elit
-
- Missatges: 597
- Gràcies rebudes: 0
- conrad
- Fora de línea
- Membre expert
-
El lloc es diu Trummelbach Falls, i es a poca estona en cotxe desde interlaken. Aqui et poso un parell de webs. La primera te bones fotografies, la veritat que n0hi ha algunes identiques a les que he fet jo.
graphics.stanford.edu/~lucasp/pictures/switzerland/trummelbach/
La segona es en castellà, i aconsella bons llocs per visitar. Al dia 5 en parla.
www.viatgespoblenou.com/viatges.php?id=78
Ja em diras que t'ha semblat!
- Jepi
- Fora de línea
- Membre platí
-
salutacions.