• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Llibres ?????

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33094

Llista de llibres :blink: ?? Bé, m'hi poso i us els relaciono.[/quote]

molt bé i moltes gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33107

Ara jo vindré amb una proposta peregrina: ja me l’he llegit dues vegades i vaig al darrera del meu fill (sense pressionar) perquè l’agafi. Penso que és un llibre que l’hauria de llegir qualsevol humà per entendre això del coneixement científic humà des del Bing Bang fins a dia d’avui, amb un estil molt amè ( per a tots els públics) i molt entretingut, capaç de fer-te entendre la taula periòdica dels elements o el perquè de la benzina amb plomb, i repeteixo divertit. Us passo la ressenya de l’edició de butxaca (se que n’hi ha una edició il•lustrada, però l’he perdut la pista).

I com diríem en Antena3 : “Basado en hechos reales”.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33128

fina ha escrit:

Llista de llibres :blink: ?? Bé, m'hi poso i us els relaciono.

molt bé i moltes gracies[/quote]

Volia citar el missatge de la montse pero no ho he sabut fer, ho sento:sick:

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33129

Gracies Marce, ho dire al club de llibres del meu institut, el cercle de lectors augmenta.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33176

Encara que veig que hi ha llibres molt cults us haig de dir que soc un d'aquells que espera que surti l'ultim llibre del harry potter en català per anar-lo a comprar el dia del seu llançament.
Llàstima que ja ha sortit l'ultim de la col.leció i diuen que no en sortira cap més.
Un llibre també interessant ,curiós i històric alhora es el "Pont dels Jueus" d'en Martí Gironell(el noi del transit a TV3)que explica l'historia del pont de Besalú.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33223

Eps, no me'n descuido de la llista.

Quan torni del cap de setmana serà la segona cosa que faré després de posar la rentadora :-S

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33460

ya he pasado de la pagina 400 del libro Un Mon sense Fi, me esta gustando, de hecho creo que estoy enganchado, no supera al anterior Los pilares de la Tierra, pero es un buen libro.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33481

Primer, gràcies monrib per la llista. He pensat en anotar algun escriptor més i recomanable, segons el meu criteri, és clar.
Un és el “Contraban i altres narracions” del Josep Pla, on vaig descobrir les seves descripcions de la costa gironina, és com passejar pel camí de ronda...en temporada baixa :laugh: .
L’altre, més al sud: “El Cafè de la Granota” del Jesús Moncada, em va agradar molt, bueno, igual que tots els d’aquest home.
I en castellà, em va agradar el “Cabo Trafalgar” del Pérez-Reverte, com la peli Masters&Comanders però elevat a la enèsima potència.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33496

Jo vaig començar ahir "El Fuego" de Katherine Neville, segona part de "El Ocho", ja us explicaré.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33506

Marta com ja vaig dir ara jo estic llegit el "Vuit" "ocho " en castellà i ja he comprat el "Foc" segona part del llibre,que tal es???.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33509

Encara esrtic per les primeres pàgines, però demoment, m´agrada.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33511

Doncs dóna't pressa que hem de saber com va:laugh: :laugh::laugh:
Una abraçada.
Salutacions.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33515

Tranquil, m´ho empasso en 4 dies!1B-)

Re:Llibres ????? fa 11 anys 7 mesos #33552

Vale,vale m'esperare Marta:whistle:

Vaig lleguir fa temps un llibre autentic,escrit per un professor on explica que ell era el tonto o el raret de la classe i ha acabat essent un bon mestre ,pedagog,pare i bon conseller de pares i alumnes es diu " Mal d'escola" i es d'en Daniel Pennac.A França va tenir molt d'èxit i jo m'he vist reflexat en moltes de les seves vivències en un temps d'ensenyament molt diferent al d'ara.
Una abraçada.
Salutacions.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 6 mesos #34472

ya termine el Un Mon Sense Fi, esta bien y nada mas, ahora estoy cerca de la mitad de Los Hombres que No Querian A Las Mujeres, me ha enganchado de mala manera, a ver como continua, pero de momento muy bien.

la idea de un hilo sobre libros es buena, al menos a mi me gusta, lo malo es que me dais ideas de libros que leer y entre los que tengo en lista de espera + los que comentais vosotros + los que se editan nuevos + los que me gustaria releer (aunque esto lo descarto totalmente) = ¡¡ ay !! que no me da tiempo.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 6 mesos #34477

No m´en recordava!! "El fuego", m´ha agradat, té una trama que es pot seguir força bé i enganxa..... no tant com la catedral, però ho he trobat força bó.

Ara estic amb "Los hombres que no amaban a las mujeres", porto 2 capítols.......

Re:Llibres ????? fa 11 anys 6 mesos #34483

"Los hombres que no amaban a las mujeres", el tinc a la taula de la saleta des de l'endamà que es va obrir aquest fil, i encara no l'he començat :(:(:( soc una gandula :whistle::whistle::whistle:

... a veure si em posso les piles !!!

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Llibres ????? fa 11 anys 6 mesos #34511

Jo també estic a la cua del "los hombres que no amaban a las mujeres" del club de l'insti i ara estic llegint "Luisito" de la susanna Tamaro ( la de "Donde el corazon te lleve") es molt curtet i lletra grossa, m'està encantant.

Re:Llibres ????? fa 11 anys 6 mesos #34513

Ostres, ja m'heu avançat !!!!!!

Neus, posa't les piles i ens el llegim juntes !!!!!!

Re:Llibres ????? fa 11 anys 6 mesos #34529

Marta ja han passat 4 dies des que vas començar los hombres que no amaban a la mujeres...ens els recomanes??:) Llàstima que vaig justa de temps i no m'hi hauria de posar fins passades les opos...:(
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Last edit: per iogui.

Aniversaris

Pelicans Voladors en 9 dies (08.10), Macià62 en 20 dies (19.10), manel en 24 dies (23.10), Ddolors en 31 dies (30.10), XANU en 31 dies (30.10), joan i andreu en 33 dies (01.11), vistur en 34 dies (02.11), LaSanta en 36 dies (04.11), Calton en 48 dies (16.11)

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.