• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Llibres ?????

Re:Llibres ????? fa 10 anys 7 mesos #34537

aunque no me lo hayas preguntado a mi te contesto.

el libro Los Hombres Que No Querian A Las Mujeres me ha gustado mucho, lo recomiento totalmente, lo termine ayer a la una de la madrugada, soy de lectura compulsiva sobretodo cuando un libro me gusta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 7 mesos #34538

Ja l'he començat... :balllari:

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Llibres ????? fa 10 anys 7 mesos #34539

Veig que el fil de llibres està viu. Molt bé!. Aquí hi van dues propostes:
-Lluvia Negra: és una novel•la japonesa dels anys 60 que narra els dies immediats a l’explosió d’Hirosima, viscuts per una família que viu a les rodalies. Sobta veure una societat d’estructura quasi medieval enfrontada a la radioactivitat.
-Grouxo i jo: als que li agradi l’humor surrealista de les (bones) pel•lícules dels germans Marx, en aquesta autobiografia de Grouxo, trobarà una continuació.
Us passo les portades, per si els voleu localitzar.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 7 mesos #34543

Marce, quin nivell, amb les portades i tot. Gracies per la informació.

Josefina

Re:Llibres ????? fa 10 anys 7 mesos #34561

Gràcies, però no té cap mèrit, tinc els llibres i l’scanner a mà, i ja sabeu que es diu: una imatge val més que pájaro en mano o una cosa semblant :laugh: . A més, aquesta setmana he agafat una agilitat extrema en això de teclejar+ratolí+copiar+pegar: diumenge passat em vaig carregar part del bloc ( mea culpa: això em passa per ficar les urpes on no devia :whistle: ) i m’he passat la setmana recuperant-me del desastre.
Salutacions i a veure si surten més propostes de llibres, que el 23 d’abril ja el tenim a sobre.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35052

Ja he acabat de llegir " Els homes que no estimaven les dones". Ara rependré "L'ombra del vent" que vaig començar fa temps i quan l'acabi començaré "Te daré la Tierra" de Chufo Llorens.

Salutacions

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35053

Hola, m'apunto el llibre que anomena el Jepi del pedagog i ara estic dessitjant anar-me'n a dormir pr tal d'acabar "los hombres ue no amaban a las mujeres" em falten unes 20 planes i estic que em friso per anar a llegir-les.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35058

¿alguien ha leido el segundo de la trilogia Milenium?
"La Chica que soñaba con una cerilla y un bidon de gasolina", la verdad, el titulo se las trae.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35059

Tonio ha escrit:

"La Chica que soñaba con una cerilla y un bidon de gasolina", la verdad, el titulo se las trae.

La pareja de mi hija Eli está en ello. Dice que le gusta y que se puede entender aunque no se haya leido el primero. Cuando lo termine me lo pasará, aunque no sé cuando podré empezarlo.

Saludos.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35061

Per a lectors empedreïts: sembla ser que fa temps en un fòrum de llibres els usuaris es recomanàvem llibres com fem ara aquí, fins al punt que arribaren a intercanviar-se’ls via internet, amb el programari habitual i que tots coneixem. Doncs bé, em van explicar que va arribar el dia que es va haver de tancar aquell fòrum o web, i abans que es tanquès es van agrupar aquells intercanvis entre particulars i es va generar un document comprimit rar d’1,5 Gb que s’anomena “10.000 libros” i on hi ha de tot: clàssics, manuals, rareses, best-sellers de tota la vida, tots els gèneres, etc .
Val a dir que a mi la lectura digital no em resulta còmoda per ara, prefereixo el suport clàssic del paper ; encara que conec gent que carrega a la seva pda llibres en digital per llegir-los a la consulta del metge, al restaurant, etc. I que ja comencen a sortir hardwars més còmodes per llegir d'una màquina ( i sí: encara són cars ).
I ja està.
Salutacions,
Marce.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35076

no creo que pueda leer un libro entero en la PDA, al menos en la mia, como mucho leo el diario, en version PDA, pero nada mas largo.
cansa mucho a la vista.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35077

A mi em passa igual que a vosaltres...a la feina ja en tinc prou de treballar tota la jornada laboral amb l'ordinador..així que ´per poc que sigui necessito imprimir-ho tot per poder llegir còmodament..penso que la vista, al menys la meva, es resenteix de llegir en pantalla sempre..jo no podria llegir amb pda una novel·la!
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35101

No sé si és el fil adient, però com té un vessant literari, igual agrada a algú.
M’ha arribat això de la Diba. Jo no he anat mai, però tal vegada pugui estar bé, és una manera original d’unir literatura+natura i perquè no ? amb una escapada autocaravanista o campista.
Us poso l’enllaç:
www.diba.cat/parcsn/newsletter/detall.asp?Id=2731
Salutacions,
Marce

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35103

Tonio ha escrit:

Estic a la cua a l'insti i la meva companya que esa acabant aquest diu que es millor que el primer, "més bomba diu"

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35104

Hola Arizona,

En la línia de les teves preferències literaries, probablement ja l'has llegit, però per si no ho has fet, ens permetem recomanar-te el llibre: La Danza del Tigre, de Björn Kurten. Es tracta d'una novel·la que relata una hipotètica trobada entre Neandertals i Cromanyons.

A veure si t'agrada!!

Ramon-Isabel

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35178

M'ha costat arrencar però al final m'he enganxat a Els homes que no estimaven les dones. Espero acabar-me'l per setmana santa i esperaré que algú em regali el del "bidó".... aniversari, sant Jordi, sant.... tinc moltes oportunitats de que caigui :-P

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35179

Després de setmana santa em posaré les piles i actualitzaré la llista. Així, aprofiteu per fer recomanacions, anirà bé per sant Jordi...

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35185

Hola Rais , moltes gracies per el apunt , sense dubtes me agradara , ja le dire a Jaume ....ji ji ji per salt Jordi ?? Ja le regalare jo la rosa ...;-)

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35191

Jo ara he començat a rellegir "El Peregrino Secreto" de John Le Carré. Aquest escriptor és un mestre de les històries d'espies, i si a algú l'interessa la temàtica és molt recomanable. Això sí, no són històries fantasioses del tipus James Bond, són més realistes; vull dir que per ser un "superdolent" no cal tenir un missil nuclear apuntant-hi a les Nacions Unides des d'un satèl·lit espacial, a vegades amb un número de telèfon i molta mala hòstia ja en tens prou per desestabilitzar el "món occidental i lliure" :laugh: .
Salutacions,
Marce

Re:Llibres ????? fa 10 anys 6 mesos #35195

monrib2123 ha escrit:

M'ha costat arrencar però al final m'he enganxat a Els homes que no estimaven les dones. Espero acabar-me'l per setmana santa i esperaré que algú em regali el del "bidó".... aniversari, sant Jordi, sant.... tinc moltes oportunitats de que caigui :-P

Jo també el vull acabar aquesta setmana santa... a la cua tinc "Mil soles esplémddidos", l´alba , la meva filla el va devorar.... i l´ha marcat força.... va sobre la situació de les dones a Afganistan.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.