|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Mireia, el recorregut curt proposat representa, sense matar-se a pedalar, unes tres hores de pujada i dues de baixada sense entretenir-se pel cami. Insisteixo, si tant important és que hi participi tothom, doncs es fa un altre plantejament de sortida i ja està, no hi ha cap problema. Jo proposo aquest, i si us hi apunteu un parell o tres d'autocaravanes ho tiro endavant. I per altra banda es pot preparar una sortida a La Garrotxa i fer un trosset de carrilet. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ho sento, no he entès el plantejament inicial. Creia que es demanaven "diferents versions sobre el tema".
La idea és doncs que uns pedalin i els altres facin de cotxe escombra o vagin a recollir els ciclistes al final. D'acord. |
|
|
És que potser no m'he explicat bé, ho sento. La meva proposta és fer la Ruta del Carrilet, o com a mínim la part més maca que va d'Olot a Amer. Per a fer un tram més curt, que donaría per tornar a buscar els vehicles, sempre hi som a temps de muntar una sortida i buscar un camping que ens faciliti la logistica per a una bona colla de participants. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Pel que dieu aquest tram de via verda val la pena fer-lo. Jo estic com Quincho, tinc en cartera aquesta via verda i així com d’altres ( la del Ferro , pobreta, ens està esperant des de fa uns dos anys).
El que veig és que muntar una mena de jornada col•lectiva cicloturista per allà és una mica complicat, hi han moltes variables, de fet cadascú de nosaltres que vol participar aporta la seva. L’única cosa clara que veig és que ho faríem aquesta primavera. Una proposta que simplifica la logística: el que vulgui fer la ruta aquesta primavera, i tingui ganes de veure o trobar-se amb algun forero, que faci l’anunci en el foro, en el sentit de “Aquest cap de setmana farem tal ruta, sortirem a les xx:yy hores de tal lloc i la nostra idea és tal i pascual” .Si algú vol afegir-se ja ho sap, es persona en el punt de partida, una vegada allà ,en funció de la gent i la idea de casdascú, s’intenta consensuar ( que no és necessari) la ruta , la manera de tornar a l’origen ( autocar, AC escoba, taxi, etc.) o simplement es marca un punt de trobada dins d’aquell cap de setmana del tipus : “doncs mireu si us va bé podem pernoctar tots junts en tal camping” , “.... o dinem demà, tots junts, en tal restaurant o zona de lleure” o “...a la tarda podem visitar en grup la Casa de Volcans d’Olot” , així cadascú fa el que li rota, sense condicionants, però s'estableix alguna mena d’activitat conjunta. Qué penseu? Entenc que no és una proposta molt social, però és que jo sóc una mica “despegao”, que diria la meva mare Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
UUUUUUUUUIIIIIIIIIIIII Toni en quin "verenjenal" t'has ficat :mrgreen: :mrgreen: .
Segur que més de 50 autos s'hi apunten,ja que hem sembla que som molts els que ens fa gràcia la ruta i ens queda pendent . Crec que tothom en aquests temes te una visió diferent,i cadescu te unes necesitats diferents.El meu parer es que tu proposis i el que li estigui bé si apunti i el que no ho pot fer d'una altre manera.A nosaltres ens agrada pedalar a tots,pero tenim dos conductors de auto,per tant en un tram intermig ens podem canviar i anar baixant junts i crec que els que van amb bici faràn la seva tertulia i els que vaguin amb l'auto també disfrutaran de bona companyia.Felicitats per la iniciativa,ja saps que pots contar amb nosaltres pel que sigui.Encara que d'entrada nosaltres depenem del basquet dels nens i sempre actuem a ultima hora. I una cosa ,aixo de menys de 10 elements...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: aquest forum es ja un forum gran. Records a la familía. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|