• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: Llibertat d'estacionament fa 18 anys 10 mesos #17364

Salutacions,

Si us ha agradat França hauríeu d’anar a Alemanya, concretament nosaltres, junt amb l’Igni hem estat a la Selva Negra i veritablement es un paradís per les AC força millor que França.
El idioma no ha estat cap entrebanc, tot i que la gent es molt seca i estricta, sempre ens hi hem sortit molt be.
Els preus dels productes als supermercats son similars als que trobem per aquí per lo que no es necessari anar excessivament carregats des de casa. Nomes cal no confondre alguns productes, jeje com anècdota hem comprat aigua amb gas quant la volíem sense, o quant ens pensàvem haver comprat sucre candi per els pastissos varem comprar llevat, jajaja.
La conducció ha estat sempre molt relaxada ja que sent un país on els vehicles son de gama alta, el respecte per les velocitats màximes i envers la resta del conductors es immillorable.
Les àrees son molt econòmiques, confortables, amples i amb els serveis impecables.
Realment val la pena anar-hi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Llibertat d'estacionament fa 18 anys 10 mesos #17690

l'altre dia van fer un reportatge per la cuatro, de diferents llocs de la costa, des de benidorm fins barcelona, fins a les costes de Catalunya tot mes o menys va ser normal, es veien els banystes i tot normal, pero en arribar a les costes catalanes, ja va començar la disbauxa, a Sitges, tan guapes que son les dones i estaba ple d'homes 8O ;-), pero quan van arribar a Gava i Castelldefelsl la cosa va ser fins i tot vergonyòs, fan la paradeta a la sorra per fer-hi un piscolabis, i llavors van ensenyar els que van a fer la paella alla sota els pins, allo ja va ser massa, despres de taula, la barbacoa, tot ple de papers, fen el porro, l'home ven conten va ensenyar a les camares el WC que habien fet amb quatre plastics.

Llavors diuen que els autocaravanistes som porcs,molestem,som persiguits com una colla de leprosos :twisted:, i el que es mes indignant, es que tot i estan, les nostres ac,s,legalitzades com a vehicles i pagan els impostos corresponents, encara es tingui de demanar permis a l'autoritat superior per poder aparcar i amb aquesta colla de pòtols ningu els diu res

Re: Llibertat d'estacionament fa 18 anys 10 mesos #17704

Farà un parell de setmanes que vaig enviar una queixa al Síndic (una mica de pataleta) i dimecres passat vaig rebre una trucada intessant-se pel tema. Ara estic una mica liada amb el tema vacances :mrgreen: , però quan torni li dedicaré una mica de temps i procuraré recopilar una mica d'informació per trametre.
Potser valdria la pena i serveix per millorar.

crec que el que ha fet la Monrib, es una de les coses que podriem fer tots, encara que fos a titol personal, penso que la questio es "marejar la perdiu" com se sol dir, per tant des de aqui convido a tots que feu arribar les vostres cartes-queixes, sobretot al Conceller de Turisme, que es aqui correspon aquest tema, aqui us posso l'enllaç

www.gencat.net/web/cat/bustia.htm

On diu seleccioneu opcio, premeu: Formular queixa
On diu tema, premeu: Turisme

PD a la vostra carta a mes d'expresar la vostra disconformitat, per el que ens passa, teniu de recordar que sempre pagem els nostres impostos i que no obtenim res a canvi, aixo es molt important

Ja hem tornat de vacances, la canalla al cole i la rutina ja està en marxa. Potser va sent hora que ens posem les piles, o no val la pena ?? Alguns, molt abans que jo (sempre m'entero tard i sovint ni m'entero), heu formulat queixes i m'agradaria saber si heu tingut una resposta positiva. Ja sé que perdent una batalla no es perd una guerra, però potser val més la pena dedicar esforços a llocs on se'ns tolera i que amb l'exemple d'altres que no ens poden ni veure siguin una miqueta més oberts de mires.

Re: Llibertat d'estacionament fa 18 anys 10 mesos #17706

doncs vaig enviar dos o tres correus i excepte un tots hem van contestar
dien que havian rebut el correu, el que passa es que tots son secretaris i al qui li correspon legir-ho doncs penso que no ho fa.

El Sindic de Greuges, va ser l'unic que va dir que si en dos o tres mesos
no tingues cap resposta, li posses en coneixament i despres si que pendria cartes en l'assumpte.

Pero la cosa esta aixi, ningu diu res i nomes estan pel collons del politiqueo :twisted:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12