• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Llibertat d'estacionament fa 19 anys 4 setmanes #15950

A Totcàmping creiem que qualsevol vehicle legalitzat té dret a estacionar a qualsevol terme municipal d'aquest país.

Si hi ha àrea d'estacionament, aquest serà l'espai indicat per fer-ho, i si no hi ha, només la legislació en matèria de trànsit és la legalment aplicable en quant als espais permesos per estacionar.

Actituds prohibitives només mogudes per l'arbitrarietat o els interessos de grups econòmics, són avui, inacceptables.

Esperem i desitgem que el diàleg de les associacions, en especial autocaravanistes, amb els estaments polítics, facin progressar una legislació per tal de que en un futur no gaire llunyà, aquest país sigui comparable, en àrees d'estacionament, a altres països europeus, on també molts establiments de càmping destinen una petita part del seu terreny al estacionament, limitat en horari, d'autocaravanes.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 4 setmanes #15956

Gràcies Webmestre per dir en poques paraules el que molts pensem.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #15962

Par la vostra informasio.

Esperem que comensin a dialoga
.www.campingsalon.com/comunidad/noticia_mostrar.asp?idnoticia=642

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #15973

A Totcàmping creiem que qualsevol vehicle legalitzat té dret a estacionar a qualsevol terme municipal d'aquest país.

Si hi ha àrea d'estacionament, aquest serà l'espai indicat per fer-ho, i si no hi ha, només la legislació en matèria de trànsit és la legalment aplicable en quant als espais permesos per estacionar.

Actituds prohibitives només mogudes per l'arbitrarietat o els interessos de grups econòmics, són avui, inacceptables.

Esperem i desitgem que el diàleg de les associacions, en especial autocaravanistes, amb els estaments polítics, facin progressar una legislació per tal de que en un futur no gaire llunyà, aquest país sigui comparable, en àrees d'estacionament, a altres països europeus, on també molts establiments de càmping destinen una petita part del seu terreny al estacionament, limitat en horari, d'autocaravanes.

Clar i català.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #15980

OK
I que fem si passa el contrari?
Hay muchos cabezudos,que dicen en mi tierra
Un saludo
Jorge

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16017

OK
I que fem si passa el contrari?
Hay muchos cabezudos,que dicen en mi tierra
Un saludo
Jorge

Yo, personalmente, aplico la táctica NPC (Ni Puto Caso).
Pero es que a mi, a cabezudo no se me gana fácilmente.

En otras palabras: no creo (en mi modesta opinión personal) que vaya a ser la vía del diálogo de las asociaciones la que solucione este problema (con lo cual, que quede claro, no estoy diciendo nada en contra de esta vía, y de hecho en alguna ocasión me he ofrecido, en la medida de mis escasas fuerzas, a cooperar en ella), sino la de la reivindicación que termina en los juzgados y que acabe siendo la vía judicial la que nos restituya los derechos de que se nos pretende privar.
He ahí por qué, sitio en el que se nos prohibe estacionar, sitio en que yo aparco y, si puedo, a la sombra de la señal.... pero, de momento, nadie me molesta, me multa ni me echa.... no hay como ir con el hacha de guerra para tener paz.

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16023

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ostres Quincho a tu si que t'hauriem de contractar pel resoldre els greus problemes de les maravelloses senyals de prohibit aparcar autos a tota la costa Catalana.
Potser si que tens rao i al final s'ahurà d'anar amb la destral.Esperem que no i que la tolerancia,la legalitat i la veritat guanyin(seria bonic,no???).
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16029

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
A nosaltres, en tres mesos, ens han convidat a marxar de dos llocs:
En un, a Palamós, vaig arribar tan tard que no vaig veure un senyal de prohibit aturar-me en aquell punt just. Al matí em vaig moure 10 metres i es va acabar el problema.
En un altre, precisament a Blanes, vaig declinar l'invitació tan amblement com me la feien, no ens vam voler marxar i no va passar res.
Va bé portar, per aquests casos, tota la documentació adient per argumentar, doncs sovint qui et convida no la coneix. :mrgreen:
La vaig baixar de "viajarenautocaravana",
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16031

Salutacions,

Dons a nosaltres aquest passat cap de setmana, quan varem anar a Camprodón, sens va quedar un regust molt amarg. Al arribar nomes a l’entrada que hi ha una àrea de picnic a la que hi havíem anat altres cops amb el cotxe, varem descobrir la famosa senyal de prohibit parar i estacionar caravanes i autocaravanes.

Em va agafar molt de coratge però estant sols no hi podíem fer res i amb la poca experiència que portem en aquest mon no volia problemes i menys tenint en compte que no disposo de la documentació ni raons suficients per rebatre al municipal corresponent. Això ha de ser en un grup força important perquè ens facin cas.

Una proposta seria que quan trobéssim un lloc similar, comunicar-lo al foro i a les dues setmanes anar-hi tots. Si quedéssim un dia i a una hora per presentar-nos els mes possibles potser feríem un toc d’atenció a aquell Municipi. Inclòs podrirem dirigir-nos a l’ajuntament per exposar les nostres queixes. També aprofitaríem per anar fent sortides mes regulars sense haver de preparar res.

No demanem llocs per fer acampada lliure; però si volem anar de picnic a un bosquet preparar per aquest fet, perquè no podem anar-hi amb el vehicle que vulguem o tinguem.

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16032

a mi personalment fer-me fora, doncs no m'ha passat mai, ara be pel fet de veure les senyals de prohibicio i en particular de les autocaravanes, ja hem fa entrar una mala llet, que seria capaç d'escanyar al primer que trobes :twisted:

Recordo que la primera vegada que vaig veure aquesta senyal va ser al Port de la Selva. Vam deixar passar l'estiu i en arribar l'hivern, vaig telefonar als municipals i els vaig dir que feia molt anys que anaba a pescar alla i ara esta prohibit, doncs hem van contestar que podia anar ha pescar tranquilament, nomes tenia d'avisar quan arribes alla i aixi va ser

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16035

Aquí no hem tingut mai cap problema, tampoc s'ha donat el cas de parar en un lloc on no erem benvinguts. Però a Astúries ens va despertar la Guardia Civil indicant que en aquella platja estava prohibit acampar. Pocs arguments van servir al picoleto de torn que va prendre nota de les meves dades del DNI i va amenaçar dient que ja rebriem la corresponent denúncia. Ja fa un any i encara espero rebre notícies...

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16043

Para JoanV: en Camprodon, efectivamente, hay algún aparcamiento donde están prohibidas las autocaravanas, pero también hay otros donde se toleran e, incluso, incentivan.
En el foro de AcPasión encontrarás el detalle de la historia: la protesta de los foreros, el reconocimiento por parte de la Concejalía de Turismo del error de la prohibición, y que incluso se hizo allí una quedada.

Jepi: añadamos a eso que, si me falla lo de acabar con las señales, voy a contactar a la Unió de Pagesos para dar al traste con la sequia y el cambio climático. Basta con que salga con la auto y mencione la palabra "barbacoa" para provocar lluvias en ocasiones torrenciales.....este último domingo, en Prades, conseguimos cuatro duchas seguidas en 3 horas, sólo por mencionar la existencia del carbón....

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16065

pues yo creo que habria que organizarse para conseguir que se respeten nuestros derechos.
seguro que ya se estan haciendo muchas cosas, seguirisimo, pero he buscado por las diversas paginas de internet y no he sabido encontrar un solo sitio donde poder adherirme a ninguna solicitud de cambio de legislacion, no he sabido encontrar (no digo que no existan) ninguna recogida de firmas (firmas con DNI, no nicks), y tampoco he sabido (no digo que no exista) encontrar la lista de peticiones de cambios de la ley actual, ni la peticion de la ley nueva.
he llegado a pensar que quizas sea yo torpe en internet, y he buscado otras cosas, y si encontre recogidas de firmas contra la violencia de genero, recogidas de firmas contra la caza de ballenas, Tereul existe etc,
por eso creo , que si existen, estan un poco escondidas.
¿Cuantos de nosotros sabemos lo que se pide?, creo que pocos.
por otra parte, estuve mirando legislacion, encontre la legislacion francesa, de caracter estatal, la legislacion italiana de caracter tambien estatal, hable con un autocaravanista aleman, y entre mi poco ingles y lo poco enterado que estaba el, creo que alli la legislacion va por landers, en cambio aqui se trata de conseguir areas municipio a municipio, vaya que salga un "Jepi y un Tio Wilson" en cada municipio y lo consiga, dificil, muy dificil, principalmente porque lamentablemente de Jepis y Tio Wilson solo hay uno de cada,
por eso, repito, se tiene que presionar a nivel de Catalunya o de España, no hay otra, y en cuanto a la presion de los propietarios de los campings, presion tan respetable como todas, no creo que haya que preocuparse, la decision de las leyes son politicas, y a los politcos lo que mas le presiona son los votos y despues el dinero, somos mas votos que los propietarios de campings, y en cuanto al dinero,,,,,,,,,,,, ya lo sacan de las inmobiliarias y constructoras, los propietarios de campings creo que tienen que trabajar muchos para ganar dinero y no creo que lo den a manos llenas.
se habla mucho de la presion de los propietarios de los campings, pero si estuvieramos organizados, la presion de los usuarios, de los fabricantes, de los distribuidores y vendedores seria muchisimo superior.
¿ por que no creamos un decalogo de minimos para presentarlo a los diversos grupos parlamentarios?, quizas ya exista, repito, pero yo no lo encontre por ningun sitio, pero aunque existiera seria el decalogo de minimos de Totcamping, un decalogo hecho por todos nosotros y votado punto por punto por todos nosotros. es verdad que muchas veces se trabaja mejor a "petit comite", pero muchas veces pasa que al no haber trabajado los demas en ello, no se siente como propio, ademas que algunas veces esos petis comites se forman por afinidades, con lo cual los 3,5 u 7 miembros piensan exactamente lo mismo, vaya que como si fuera uno, y se trata de conseguir representatividad, que esten reflejadas todas las tendencias de turismo itinerante.
Tambien creo interesante saber la opinion de los no usuarios, hablemos con nuestros conocidos no campistas a ver que opinan, nos llevariamos sorpresas, muchas veces quien llama a la policia local no son propietarios de campings , sino vecinos que no quieren cerca un grupo de extraños durmiendo.
en fin, que creo que se puede hacer muchas cosas desde el seny y no la rauxa.

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16071

aplau aplau aplau aplau aplau aplau

ets una persona sensata i a mes et volia dir que, si no recordo malament tu Tonio vas en CV, que per ser un caravanista i fer-te el problema teu, et mareixes un aplaudiment.

recolzo totalment la teva proposta :D

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16075

aplau aplau

Tonio, totalment dácord amb el que has exposat, jo també crec que podem fer coses...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16076

Gracias, dude mucho antes de escribir el post, mucho, en fin.
si os parece bien, de momento solo se han pronunciado dos foreros, empezamos a trabajar, yo creo que lo primero es marcarnos metodos y calendario de trabajo.
es solo una propuesta, y se pueden hacer tantas como se crean convenientes, trabajar el decalogo entre septiembre y octubre, votaciones la primera quincena de noviembre, las elecciones generales seran muy posiblemente a finales del invierno, pero antes no vamos a estar con los brazos cruzados, casi todos nos vamos de vacaciones, pues Treball de recerca como esta la legislacion en nuestro lugar de vacaciones y hablar, hablar mucho, sobretodo con los que no opinen como nosotros, creo que hablar con alguien que opina totalmente igual que uno mismo debe de ser muy aburrido.
otro punto que puede ser conflictivo es ¿quienes pueden hacer propuestas? yo creo que todos, nadie tiene que estar excluido de hacer las propuestas para el decalogo de turismo itinerante Totcamping. ¿ quienes pueden votar el decalogo? yo creo que solo tendrian que poder votar todos los registrados antes del 30 de junio del 2007, ¿por que creo eso? para evitar el registro en masa que desvirtue el espiritu del Totcamping real.
por supuesto todo esto lo votaria tambien
bueno, no os doy mas rollo..

Jofranc gracias por los piropos, solo una cosa (coño porque le tengo que poner peros a todo) las personas tenemos caracteristicas innatas y otras adquiridas, lo de caravanista es adquirida, jajajajjajajajajaja

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16077

Quincho.. a que no sabes quien empezó el tema de Camprodon???

jejejejejej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16078

Molt bé, Tonio. Ja tenim apuntats els deures de vacances: Treball de recerca en marxaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16083

Ramón: me acuerdo, me acuerdo.... fue a partir de un relato de un tal Boladeras, uno de Mollet que se parece a un Beatle....
Creo que el forero que llevó el tema a AcPasión fue Paco el de Burgos (el que tiene de nick Pacocast) después de leer tu relato en VEA.

Re: Llibertat d'estacionament fa 19 anys 3 setmanes #16106

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Aquesta setmana, ho he sentit aquest al matí al llevar-me i o puc precisar més, va el Síndic de Greuges al programa de l'Antoni Bassas a Catalunya Ràdio, i demanava que la gent enviés les seves queixes a través d'un correu.

Crec que és una bona oportunitat per plantejar-li al Síndic, al mateix temps de que la problemàtica surti en antena.

L'adreça és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12