• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3556

Senyor Tarifeño, el meu nom es Ramon, l'hi dic perquè m'agrada saber amb qui parlo, cosa que sembla no compartim, ja que vostè s'amaga darrera d'un miserable nick per a traslladar una queixa que pot ser legítima, no diré pas el contrari, peró seria mes creible si fos personalitzada.
Així mateix li he de confessar que desgraciadament, no vaig assistir a la kdd que tantes molèsties li va produir, però, com resulta que he compartit molt bons moments amb la major part dels acusats, em costa creure que cap de les seves queixes sigui certa, si mes no, en la mesura que voste diu.
En primer lloc, perquè un campista de debò, la primera queixa l'exposa als que la provoquen, cosa que sembla pel que he llegit, no és va produir, manca de "testiculina"? probablement.
En segon lloc, no tinc ni idea de si el seu nick te a veure o no amb la procedencia del mateix, TARIFA, una terra maravellosa, suposo que no, perque si així fos, estic segur que voste n'es la vergonya d'aquella terra, on la gent no s'està de fer gresca sense necesitat de motiu i no va per darrera provocan com la canalla de volquers, alli al igual que aqui, si vols ets admes a la festa, però aixó sembla que a voste li va una mica gran.
En tercer lloc, segurament aquesta "bandera" sota la que vol disimular la queixa li crema molt, però, tot si val si podem fer mal.
Si vol, a la propera kdd, em podem xerrar mes a fons de tot plegat, però si us plau, mentre tant, no falti a la resta, diu molt poc de voste.
PD, Aquesta "bandera" sota la que tambe és vol aixoplugar, s'en diu SENYERA i l'once de setembre és la festa NACIONAL de CATALUNYA.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3557

Si us plau, no cal contestar al convitats. WEBMESTRE, pots eliminar aquesta opció, així estalviem temps i diners.

Però l'enemic està a dins i no fora...
Eiii !!! Això ho ha escrit el meu Sr. marit DavidS !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3558

Hola amics crec que ha arribat l'hora de tencar aquest fil.Tot te un limit i el webmestre te el dret de tencar un fil.No ens conve tenir tant mal rotllo amb la gent.Aixo es un lloc de PAU i CONVIVENCIA.Aquells que la volen espatllar s'equivoquen de lloc.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3559

WEBMESTRE, pots el.liminat aquest opció del convidats, , així estalviem més soroll del necesari.
Gràcies
La veritat és un camí que te dues direccions, un d'anada i una altra de tornada.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3564

Bé, aquest fil caurà tan aviat els usuaris registrats deixeu d'escriure.

Crec que es bó que qualsevol pugui preguntar, y si li interesa, registrar-se.
El mateix que ha dit el Sr. Tarifeño ho podría haver fet haven't-se registrat. Si no es registra es perque no li deu interessar prou el que aquí es fa i es diu. Han d'haver opcions per tothom.

Per altre part, he llegit el fil que aquest senyor ha posat en un altre fòrum COMERCIAL on parlava dels interessos comercials d'aquesta web. Deu estar poc informat o equivocat.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3617

Estoy orgulloso de pertenecer al club de los "ENERGUMENOS" Un club que te acoge sin conocerte de nada, que te integra sin pedirte nada a cambio, que te hace pasar los mejores dias de nuestra vida en el mundo del campismo. Un grupo que es generoso, que da sin pedir nada a cambio. Que se entrega a muerte para que todo el mundo se sienta bien. Que te sube al castillo de peñiscola aunque vayas en silla de ruedas como es mi caso: HASTA ARRIBA DE TODO señor tarifeño y poder disfrutar de las vistas como los demas!!!

Estoy ORGULLOSO de pertenecer a este grupo. Es lo mejor que me podia ocurrir. Que lastima que usted señor tarifeño se lo haya perdido. Lo siento por usted.

Un abrazo para todos.

Jauarizona

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3633

Estamos muy orgullosos de pertenecer a Tot Camping y disfrutar de los amigos que ahí tenemos, habéis dicho todos, lo que yo quería decir.
Sr.Tarifeño, ó Aloha, ha faltado ud. a la verdad y creo que como dice otro compañero ud. no estaba en el camping. Ha dicho una sarta de mentiras que no se pueden permitir, es más nos ha faltado el respeto llamándonos energúmenos, manada y que había exceso de alcohol. Como bien le han dicho fue una reunión de amigos y le aseguro que somos mucho más cívicos de lo que pueda ser ud. ya que muchos llevamos haciendo del campismo nuestro mundo desde hace muchos años y no nos va a enseñar ud. lo que son las normas de convivencia.
Un saludo.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3634

Ni caso, a palabras necias oidos sordos... 8O :oops: :twisted: :mrgreen:

Hace un dia demasiado bonito, para que alguien como este Sr. lo amargue...

A disfrutar que son dos dias, y si uno vas a estar de mal rollo, apaga y vamonos...

Besazos a todos... :mrgreen:
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3650

Pero Echobelly, es que hay cosas que tocan mucho las pelotas con perdon de la expresion, y a mi personalmente una de ellas es la gente que no da la cara y se esconde como cucarachas detras de un ordenador.

el fill del TIOWILSON TMB ES KEIXA! fa 14 anys 2 mesos #3658

AIXÓ ES TENIR PURA ENBEJA!! :!: :!: :!:
I ganes de molestar als altres!! :evil: :evil: :evil:
Si no li estan be les banderes k es foti! I k li importa el ke posem i deixem de posar!! AH!!

I escrigui en català si us plau!!
:!: :!: ;-)

el fill del TIO WILSON TMB ES KEIXA!
D@viD50!N!

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3725

Señor solo tengo dos puntos que debo decir para que me quede tranquila el Domingo mi hija Marina se perdio y no tengo otra cosa mejor que decirle que las 5O personas que estuvieron alli nos ayudaron a encontrar anuestra pequeña si a eso usted lo llama "INCIVISMO" que baje dios y lo vea,jamas vi tanto compañerismo,cuando encontramos a la niña a mi me dio una crisis de ansiedad y todos estuvieron a mi lado en todo momento.
no puede llamarlos asi despues de este acto tan bonito,jamas me senti tan apoyada son maravillosos desde Paqui de maximilian que compartio conmigo la angustia por la perdida de la niña, hasta por merçe que me ayudo a tranquilizarme todos estuvieron ahi no tengo que quejas de nadie y usted dice que somos unos irreponsables y unos marranotes debo decirle que se equivoca,que la proxima vez se acerque a nuestra mesa y comparta con nosotros nuestras largas comidas,la chocolatada del tiramillas y el mojito de los pacos ya vera como tendra una vision diferente a la que tiene de nosotros ¿ no sera que tiene pelusilla ?

Lo de nuestras largas comidas ¿ para que estan las vacaciones y los dias de fiesta si no para descansar y charlar ? ¿ acaso usted no tiene largas sobremesas con su familia en vacaciones o simplemente los findes ?
para el estress,ya estan los lunes,no sea aguafiestas enrrollese y disfrute que la vida son dos dias y hay que disfrutarlos,yo se lo digo en serio la proxima vez que coincida con nosotros ,acerquese a la mesa y comparta sin malos rollos nuestra compañia ya vera como los toros se ven mejor desde la barrera .
AH y los perros estuvieron atados en todo momento y los regalitos recogidos por su dueños.

un saludo de chiqui.

No escribo en catalan porque me expreso mejor en castellano espero que no sea un inconveniente
un saludo a todo el que lea este mensaje

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3741

Saludos Chiqui.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3756

Saludos...

creo que este hombre ya no a vuelto a escribir, al menos en Campingsalon no lo a echo.. de lo cual me alegro, por tanto y sin que nadie se me moleste.. faltaria mas , que cada uno es libre de hacer y expresar con respeto lo que le parezca, me gustaria que no hiciesemos intervenciones en ese hilo y que asi se pierda en los abismos ... no creo que sea una buena publicidad para TOTCAMPINg, que este en la primera pagina de una web que ve mucha gente y que sobre todo no sabe de que va el tema y por "curiosidad" preguntan...

OJO no quiero ser el guardian de nada.. solo es una apreciacion personal y me molesta ver el hilo arriba, y cuando miras son bromas entre nosotros..pero vamos "libertad deexpresion.."

PD. No escribo en catalan porque no se. Espero que no sea inconveniente
<strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3759

Gunila, pienso que es mejor no sacar las cosas de madre, y cada cual es libre de dar su opinión y si este Sr. lo ha vivido así, esta en todo su derecho a expresarlo... Otra cosa distinta es que este de acuerdo con el... Que no es el caso, ya que si tan molesto estuvo, soy yo... y os monto un pollo a todos que os...c.... jajja...

Pero es muy facil, despues de estar alli y no decir ni mu, venir despues diciendo esto y lo otro...

POr eso digo, que paseis del tema, ya ha tenido su momento de gloria, puees perfecto, me alegro por el, si es feliz asi...

En fin, entiendo el cabreo, pero paso de malos rollos, no me apetece para nada, cabrearme por algo asi...

Paz y buen rollo... :mrgreen:
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3787

Potser no es critica a aquest personatge per el contingut de la seva exposició, peró si amb les formes de fer-ho perque entrar insultant i tocant els c........ amb les senyeres que vols que t'hi digui.
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3793

Rockcinante perdona que te rectifique pero ese nick que todos sabemos tambien escribio en el hilo que puso tonio de muy buen rollo LAS KEDADAS y volvio a rajar, y como bien dices con respeto , viva la lbertad de expresion que ya somos grandecitos. Tampoco creo que sea buena propaganda para TOT CAMPING las acusaciones hechas en otro foro con ese nick que todos ya sabemos totalmente fuera de lugar y con insultos incluidos, creo que a sido normal que algunos hayan reaccionado, unos mejor otros peor.
Echobelly por mi parte no quiero hablar mas del tema y no creo que haya sacado las cosas de madre, como dices no vale la pena pero si ese señor,, lo de señor habria que verlo, como dices es libre de decir lo que quiera yo creo que los demas tambien lo tenemos, haber si voy a ser el malo de la pelicula despues de todo.

BUEN ROLLO , PAZ PARA TODOS Y MUCHO AMOR .

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3796

be jo encara per motius diversos no he pogut venir a cas kdd,però trobo molt fora de lloc les queixes del tarifeño,i sobretot en el tema deles banderes

Records per a tots

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3797

Hola tarifeño, soy el energúmeno Pepe Esteve de Pepeypilar, y estaba molestándote en la kedada del "club" con la energúmena de Pilar y el energumito de Álex (mi hijo). y quiero en mi nombre pedirte disculpas por lo bien que nos lo hemos pasado, por todo los quilitos que hemos perdido con tanta hambre, por lo mucho que hemos charlado y sobre todo te pido disculpas por esos ratos tan maravillosos que hemos tenido. Creo que te damos toda la importancia que tienes, y, te la damos porque somos mucho mas educados de lo que te imaginas, mas personas de lo que piensas y todo por nada. Espero que nos vuelvas a encontrar en alguna que otra reunión del "club" y te unas a nosotros. Te aseguro que encontrarás buena gente, buen rollo y nadie te guardará ningún rencor por los insultos que cobardemente nos profieres. Un abrazo del energúmeno Pepe E.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3809

Hola amics:

Em veig obligat moralment a fer aquest apunt encara que el que vull veritablemente és que aquest fil caigui de forma definitiva.
No era la meva intenció d'escriure res més.

Disculpeu per la passada de voltes del meu fill (WillCat).
He prés mesures per corretgir aquesta acció incorrecta i mancada de l'ètica i educació que presideix aquest fòrum. Ho sento.

Demano disculpes a tots els que s'han pogut sentir molestos. Són coses de la canalla que a vegades es poden descontrolar una mica.

Solo faltaría que no podamos escribir cómo, cuándo y donde queramos con el máximo respeto hacia todos/as sean de donde sean y en el idioma que sea., como lo hacemos normalmente en casa utilizando català/castellano indistintamente. Confio en que me hayais entendido.

Doy el tema por cerrado.

Un saludo a todos desde Navarcles.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 2 mesos #3811

Tiowilson.. no et preocupis... ja savem com es la canalla :mrgreen: . aixi que.. no et posis pedres en el fetge ;-);-)

Mª josé :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

Gebra en 1 dia (27.11), Putxet en 4 dies (30.11), marcaparoca en 5 dies (01.12)

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.