• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: FASTIDIAR AL PRÓJIMO

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 1 setmana #3812

Vaya la que habeis liado en un momento... si es que no se os puede dejar solos (A la próxima tendré que ir para vigilaros... ;-) )

Si no os conociera, me creería lo que ha escrito TARIFEÑO, pero gracias a Dios eso no es así, tube la suerte de ir a una quedada, y la experiencia vivida, fué inmejorable (muchas risas, buena comida, mucho respeto y sobretodo compañerismo)

Solo decir que en cuanto pueda, repito.

(Por cierto, yo no bebo, y si fuera verdad lo que TARIFEÑO dice de que corría el alchool... ¿no me habría sentido yo fuera de lugar?)

Besos a todos

Loubne / María

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 1 setmana #3815

Loubne.. me has dejado de pasta de boniato 8O.. hemos coincido en alguna kdd???? En cual??? Caray que poca memoria tengo :roll: ... hazme cinco centimos.....asi mi única neurona.. recordarà quienes sois :).. en sant pere pescador????

Mª josé :mrgreen:

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 1 setmana #3863

Gunila que lo de sacar las cosas de madre no iba por ti... Joerrr iba por el Tarifeño de los huev.... perdon si me he explicado mal...

Pienso que todo el mundo tiene derecho a expresarse aunque este equivocado, ciertamente como dice Roller si al expresarte ofendes o insultas a alguien, pierdes la poca razon que podrias tener...

Por eso decia que las cosas se habian salido de madre, me referi a ti, por que fué el ultimo comentario que lei, y me parecio que estabas enfadado/a, y por eso comente que no merecia la pena mosquearse por semejante personaje...

Te pido disculpas, si te has ofendido... pero te aseguro que iba nada contigo... Palabrita de niño Jesus... jajja

Saluditos. :mrgreen:
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 1 setmana #3883

Echobelly, I not have never problem whit you.

Besitos y saluditos con permiso de Conrat.

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 6 dies #4090

¡ Aço u comte i no seu creu ningù ! :arrow:

Re: FASTIDIAR AL PRÓJIMO fa 14 anys 6 dies #4093

Holaaa!!
No hauriem de contestar més en aquets fil... jo ho faig per dir- ho...però no em fa cap gràcia... aixi caurà. pel seu propi pes... no aporta pes.

Mª josé :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Aniversaris

socelectric en 1 dia (25.09), Pelicans Voladors en 14 dies (08.10), Macià62 en 25 dies (19.10), manel en 29 dies (23.10), Ddolors en 36 dies (30.10), XANU en 36 dies (30.10), joan i andreu en 38 dies (01.11), vistur en 39 dies (02.11), LaSanta en 41 dies (04.11)

Alguns viatges

• Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.